Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sony przeprasza prezentami za świąteczną przerwę w działaniu PSN

18 postów w tym temacie

"Wystarczy, by przestać się na Sony gniewać?"

Kiedy są powody, żeby się "gniewać" na Sony to są, ale czy teraz to też wina Sony ??

A co do zadośćuczynienia, to nie powiem, ponieważ nie jestem posiadaczem PlayStation Plusa.
Jednak zawsze miło dostać coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te 5 dni to niecałe 10zł, które i tak wydamy przedłużając abonament. Także dzięki temu, że nie mogłem grać po sieci, wydam swoje ciężko zarobione 10zł o 5 dni później, niż zamierzałem.

Dzięki SONY!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nawet nie zauważyłem, że była jakaś przerwa. W święta siedzi się z rodziną, a nie w sieciówkach.
Otóż to. Wróciwszy z sylwestrowej zabawy planowałem na moment wrócić do Dragon Age''a, ale i to nie wypaliło ;P
Pytanie, czy problem dotyczył tylko Playstation Plus, czy korzystania z całości PSN - tego nie wiem, bo nie grałem przez ten czas. Ale jeśli kłopoty z usługami internetowymi dotknęły też osoby bez wykupionego abonamentu, to de facto nie dostają oni nic. Dziwne podejście do sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Natomiast gdy święta się kończą to zapominamy o rodzinie. Każdy zrobi ze swoim wolnym czasem co chce. Nie Nam oceniać co się w święta powinno robić, a co nie. Jak ktoś chce grać, niech gra.

A Sony wyszło na swoje. Nic nie tracą, a mogą jeszcze zyskać po tym jak ludzie zaczną wykorzystywać swoje kupony zniżkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Pytanie, czy problem dotyczył tylko Playstation Plus, czy korzystania z całości PSN -
> tego nie wiem, bo nie grałem przez ten czas. Ale jeśli kłopoty z usługami internetowymi
> dotknęły też osoby bez wykupionego abonamentu, to de facto nie dostają oni nic. Dziwne
> podejście do sprawy.

Problem dotyczył całej sieci.

Miło, że Sony rekompensuje chociaż stracone dni abonamentu.Według mnie powinni je także oddawać wtedy kiedy są całodniowe konserwacje usługi, a było ich sporo w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2015 o 11:46, Graffis napisał:

Ale jeśli kłopoty z usługami internetowymi
dotknęły też osoby bez wykupionego abonamentu, to de facto nie dostają oni nic. Dziwne
podejście do sprawy.


No jak to.. dostają kod zniżkowy.

Ciężko dać dodatkowe dni darmowej usługi w PS3 czy PS Vita ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Wystarczy, by przestać się na Sony gniewać?"
>
> Kiedy są powody, żeby się "gniewać" na Sony to są, ale czy teraz to też wina Sony
>
??
>
> A co do zadośćuczynienia, to nie powiem, ponieważ nie jestem posiadaczem PlayStation
> Plusa
.
> Jednak zawsze miło dostać coś :)

Tak. Nie zabezpieczyli swojej usługi przed atakiem. Jak im meteor rozwali serwerownię to OK, ale w tym wypadku ich wina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"1. WARRANTY DISCLAIMER AND LIMITATION OF LIABILITY
No warranty is given about the quality, functionality, availability or performance of SEN First Party Services, or any content or service offered on or through SEN First Party Services. All services and content are provided "AS IS" and "AS AVAILABLE" with all faults. SNEI does not warrant that the service and content will be uninterrupted, error-free or without delays. In addition to the limitations of liability of this Agreement, SNEI expressly disclaims any implied warranty of merchantability, warranty of fitness for a particular purpose and warranty of non-infringement. SNEI assumes no liability for any inability to purchase, access, download or use any content, data or service."
To wycinek z umowy, na którą zgadza się KAŻDA osoba chcąca posiadać konto w Playstation Network. Dla osób nieznających angielskiego krótkie TL;DR - Z legalnego punktu widzenia Sony nie ma obowiązku niczego dawać w ramach rekompensaty za brak dostępu do PSN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> Tak. Nie zabezpieczyli swojej usługi przed atakiem. Jak im meteor rozwali serwerownię
> to OK, ale w tym wypadku ich wina.

Jestem innego zdania, ale to wolny kraj, więc każdy może mieć własne zdanie :)
Zresztą Rizzan przytoczył wycinek z regulaminu i jestem przekonany, że podobny tekst jest w reguaminie XBL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2015 o 14:33, kris090 napisał:

Teraz M$ myśli jakby tu "przeprosić bardziej" :D
Pewnie dadzą 6 dni golda i 11% zniżki :D

Chyba nie mają za co przepraszać.
Atak DDoS został szybko ogarnięty, tylko Sony leżało całe święta.
W sumie to nie dziwne, MS ma pełno usług webowych i muszą być odpowiednio przygotowani.
A Sony, jak to Sony - 16-latek z Finlandii wyłożył im całą infrastrukturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nawet nie zauważyłem, że była jakaś przerwa. W święta siedzi się z rodziną, a nie w sieciówkach.

No gorzej jak w święta dostajesz grę na jakąś z konsol. ; )

Osobiście jakoś przerwa w działaniu PSN nie była dla mnie większą udrękom. A złościć się na sony nie zamierzam. Prezenty są adekwatne do przerwy i tyle w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten 16 latek z Finladii położył też szwedzkiego ISP i Xbox Live. Doucz się czym jest DDoS a dopiero później piernicz głupoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować