Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Dnia 29.06.2010 o 18:44, Kroxss napisał:

No to teraz mam w jednym Achillesa w drugim pazur. Wcześniej miałem w obu Achillesa.


no tak ale Achill z premią 25% do obrażeń? a Peng 20%?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2010 o 18:49, Morte napisał:


> No to teraz mam w jednym Achillesa w drugim pazur. Wcześniej miałem w obu Achillesa.


no tak ale Achill z premią 25% do obrażeń? a Peng 20%?



Wiem, ale i tak Peng po założeniu daje więcej niż Achilles (dziwne). Dlatego też mam pół na pół jeśli chodzi o bronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.06.2010 o 15:42, Kroxss napisał:

Wiem, ale i tak Peng po założeniu daje więcej niż Achilles (dziwne).

Tak , ale nie zawsze jest to regułą , nieraz achill daje większe damage, chyba to zależy od broni jakiej używasz ,w każdym bądź razie walcz dzielnie i wyzwól świat antyku od ohydnych stworów z nowymi reliktami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Peng daje więcej gdyż w bazie posiada więcej dodatkowych dmg niż achilles. Wprawdzie achill może dać za kompletność 25%dmg, peng 20%, ale peng ma w bazie chyba 20-25dmg, a achill 18 i stąd ta różnica. Zresztą to nie pierwszy raz kiedy dodatkowe obrażenia zwykłe są lepsze niż procentowe. U mojej druidki lepiej było wzmocnić kostur zeusem z bonem 1-4dmg (chyba to tak było) aniżeli +30% dmg od elektryczności. W pierwszym wypadku było więcej dmg aniżeli w drugim. A jeszcze co do maga bitewnego to załatw szybkość ataku na poziomie 180% bez naładowanego szturmu. I ostatnia rzecz - posiadasz obrażenia przekształcane w zdrowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2010 o 07:58, kreciuch napisał:

Peng daje więcej gdyż w bazie posiada więcej dodatkowych dmg niż achilles. Wprawdzie
achill może dać za kompletność 25%dmg, peng 20%, ale peng ma w bazie chyba 20-25dmg,
a achill 18 i stąd ta różnica. Zresztą to nie pierwszy raz kiedy dodatkowe obrażenia
zwykłe są lepsze niż procentowe. U mojej druidki lepiej było wzmocnić kostur zeusem z
bonem 1-4dmg (chyba to tak było) aniżeli +30% dmg od elektryczności. W pierwszym wypadku
było więcej dmg aniżeli w drugim. A jeszcze co do maga bitewnego to załatw szybkość ataku
na poziomie 180% bez naładowanego szturmu. I ostatnia rzecz - posiadasz obrażenia przekształcane
w zdrowie?


Nie posiadam obrażeń przekształconych w zdrowi ponieważ zmieniłem artefakt (w którym ten bon się znajdywał) - trochę szkoda

Jest to może w jakiejś esencji, albo amulecie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


1) Jakie bonusy mogę otrzymać po złożeniu artefaktu "Gwiazda Isztar" ???
Pasuje mi wszystko poza: odpornościami z pierwszej karty, szybkością ataku, blokiem(to co daje tarcza). Najlepszy byłby bon do obrażeń albo siły.

2) Czy bonus do obrażeń (n% obrażeń/całkowitych obrażeń) wzmacnia czary (np: Błyskawica) ???

3) Co lepsze dla druida: 25% obrażeń czy 10% obrażeń od elektryczności (patrz punkt 2)

4)Jakie esencje i amulety dobrać do eq pod druida, by zwiększyć obrażenia z czarów (Błyskawice najbardziej). Szybkość rzucania czarów i czas regeneracji i regeneracje many mam już załatwioną

P.S. Liczę na waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko dla mnie TQ jest taki trudny? Nie wiem jak jest u was, ale ja mam już problemy czasami na normalu w 4 akcie :D Diablo na koszmarze/piekle to dla mnie przy Titanie sielanka (nie mówiąc nawet o Torchlight, bo to jest już aż za łatwe).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2010 o 19:00, el_machete napisał:

Czy tylko dla mnie TQ jest taki trudny? Nie wiem jak jest u was, ale ja mam już problemy
czasami na normalu w 4 akcie :D Diablo na koszmarze/piekle to dla mnie przy Titanie sielanka
(nie mówiąc nawet o Torchlight, bo to jest już aż za łatwe).


Myślę że każdy na początku miał problemy. U mnie się trochę zgonów zebrało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2010 o 19:00, el_machete napisał:

Czy tylko dla mnie TQ jest taki trudny?

Grając pierwszy raz, gdy nie ma się opanowanej gry, gra się z badziewnym sprzętem i czasami nie za dobrze postać rozwija, można mieć wrażenie, że Titan jest trudny. Ale to kwestia wprawy i znalezienia sprzętu - w miarę postępów jest łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grając władca snów ( lub jakoś tak ) jaką bron lepiej mieć? Wręcz, czy laskę na odległość? I w co lepiej pakować w siłę, czy w inteligencje, bo to są podstawowe jego atrybuty. I jaka druga profesja jest pasuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kroxx
1. 33 zręczności
210 energii
250 energii
315 zdrowia
85% regeneracji zdrowia
16% ochrony dawanej przez zbroję
40 zbroi
18% odporności na żywioły

2. Tak
3. 10% obrażeń do elektryczności. Magowie nie korzystają z obrażeń fizycznych, ale od danego lub wszystkich żywiołów dlatego takie bonusy są lepsze
4. http://titanquest.gram.pl/articles.php?article_id=38

@El_machete
Ostatni akt jest najtrudniejszy więc nie martw się – nie tylko ty masz takie problemy

@Piotrbov
Sen to bardzo elastyczne mistrzostwo. Tu masz praktycznie nieograniczone możliwości. Powiedz tylko czym chcesz atakować a my ci dobierzemy odpowiednią profesję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki kreciuch.
Choć twoja trochę spóźniona odpowiedz przydała mi się tylko w punkcie 3.
Do reszty sam doszedłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcę zainstalować ten fanowski patch 1.17 do TQ:IT. W instrukcji jet napisane że najlepiej instalować patch na świeżo zainstalowaną grę. Nie wiem teraz co autor instrukcji miał na myśli. Przy pierwszym uruchomieniu TQ:IT gra chce zaktualizować pliki(czy coś w tym rodzaju). Czy mam zainstalować ten fanowski patch przed pierwszym uruchomieniem TQ:IT czy po tym pierwszym uruchomieniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście najpierw grałem na patchu 1.1 potem zainstalowałem 1.17a, najlepiej uaktualnij podstawkę do 1.30 a na dodatek 1.1 zainstaluj 1.17a , nie wiem czy mozna 1.17a instalować gdy podstawka nie ma 1.30. ale na wszelki wypadek,by uniknąc jakiś niespodziewanych błędów zrób wszystko po kolei.
, po instalacji patcha 1.17a grasz dalej jak bez patcha ,tzn grasz dalej swoimi bohaterami, róznica jest taka że masz wszystkie bugi mistrzostw oraz niektórych artefaktów,pewnie i broni ,itemków jakisik naprawione,poza tym wpisując 123 lub 12345 w opcjach gry (odblokuj) patch ten daje tobie nowe artefakty do zmiany skóry bohatera .Dochodzą również 2 nowe relikty.
Pewnie jest i wiecej nowych rzeczy ale nie zwrócilem uwagi lub nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówił Morte, najpierw podstawka do wersji 1.30, potem dodatek do wersji 1.1, następnie fanpatch i dodatek do wersji 1.17. Instalując go stracisz możliwość gry na necie, gdyż na tym patchu prawie nikt nie gra, dlatego teraz trza zawsze szukać serwerów z końcówką w nazwie" 117", "fanpatch" itd.

A co do listy poprawek które on wprowadza to jest tego ogrom. Życzę miłej lektury (nie ma to jak kopiuj\wklej)

Bugi naprawione w patchu 1.17
- Obrażenia zadawane przez Lorda Eteru nie zwiększają się powyżej 15lvl
- Klątwa Duszy Licza nie posiada efektów dzwiękowych ani graficznych gdy dosięgnie celu
- Na nimfie nie działa kontrola agresywna ani defensywna
- Bonusy do obrażeń od przywołanych istot nie zwiększają obrażeń nimfy
- Ściana cierni po zakupie ostatniego modyfikatora na poziomie epickim i legendarnym nie zwiększa regeneracji zdrowia
- Nogawice Szamana dają podwójny czas regeneracji
- Porażenie czaru po trafieniu w cel ma czas działania który jest 2 razy mniejszy niż wynika z opisu umiejętności
- Nagolenniki Upiora nie wypadają w grze
- Aury defensywne gigantów nie aktywują się gdyż jest problem z ich animacją
- MI gigantów nie wszystkie są możliwe do znalezienia (wypadają tylko rzeczy alkoyneusa, a rzeczy porfirona są zwykłym zielonym itemkiem)
- Berło Króla Licza z poziomu normalnego posiada nieregularną wartość obrażeń
- Nagolenniki z IV aktu typu MI mogą wypaść bez żadnych dodatków
- Procentowa ilość obrażeń od trucizny pochodząca z relikwii i amuletów nie działa
- Trucizna pochodząca z kaplicy cierni nie działa
- Ikona umiejętności Spustoszenie Czasu jest za duża
- Pułapki z mistrzostwa Łotrostwa mogą po rzuceniu nie strzelać w wersji gry 1.1.6
- Inzu Wódź Pustynnych Jeźdźców jest zwierzoludem (a powinien być demonem)

Oprócz tych poprawek patch 1.17 wprowadza zmiany, które były we wcześniejszych wersjach fanowskich patchy

Bugi naprawione w wersji beta patcha 1.16
Potwory
- Odporności Polifema zwiększają się wraz ze wzrostem poziomu trudności
- Odontotyrranus po zabiciu ma 0% szansy na wypadnięcie krwi demona
- Podwójne odporności z nieumarłych zostały naprawione

Przedmioty
- Podwójny bonus do zmniejszenia czasu regeneracji pochodzący z Przybrania Głowy Szamana z poziomu zwykłego zamieniono na pojedyńczy
- Pociski wystrzeliwane przez Uścisk Pani Nocy są lepiej widoczne
- Legendarny Pazur Tygrysa daje właściwą wartość zdolności do ataku
- Naprawiono szybkość ataku pochodzącą z unikalnej włóczni "Drżąca Krew"
- Relikt "Sandały Hermesa" posiada prawidłowe bonusy za kompletność na wszystkich poziomach trudności
- Dodatkowa ilość ruchu pochodząca z odłamka reliku "Sandały Hermesa" jest odpowiednia dla każdego poziomu (5% dla zwykłego, 6% dla epickiego i 7% dla legendarnego)
- Naprawiono obrażenia bazowe pochodzące z Berła Króla Licza
- Artefakt "Siła Hefajstosa" aktywuje swoją umiejętność w sposób właściwy
- Nagolenniki Batrachosa dają znowu zdolność do obrony w procentach, a nie w zwyklych jednostkach

Umiejętności
- Mieszkaniec Jądra korzysta z umiejętności "Prowokacja" tylko gdy jest w trybie agresywnym
- Śmiertelna Rana zwiększa obrażenia od krwawienia w miarę podnoszenia poziomu tej umiejętności
- Ikona umiejętności Spustoszenie Czasu została zamieniona na kwadrat dzięki czemu po zakupie modyfikator ten aktywujemy jak normalną umiejętność
- Wizja Śmierci działa na wszystkie rzucone potwory co nie zawsze się udawało
- Ezoteryczne Pociski Króla Licza mogą być używane nawet wtedy, gdy licz jest na poziomie mniejszym niż 5

Rozmaitości
- Zamek który trzyma Persefonę przykutą do jej pułapki został naprawiony
- Pociski które wystrzeliwują kostury bez obrażeń bazowych są teraz lepiej widoczne

Zadania
- Punkty cech które dostaje się w Chang''an za pokonanie Bandari nie są przyznawane, jeśli po pokonaniu czarownika najpierw porozmawiasz ze zleceniodawcą, a dopiero potem z duchem cesarza
- Nagroda za zadanie Generałowie Hadesa w końcu jest właściwie przyznawana
- Nagroda za zadanie Odmęty Styksu w końcu jest właściwie przyznawana
- Za zadanie Ukryty Skarb nie dostaniesz punktów, jeśli najpierw znajdziesz jaskinię ze skarbem, a potem dopiero porozmawiasz ze zleceniodawcą

Bugi naprawione w wersji beta patcha 1.1.15
Potwory/Bossy/Mechanizmy
- Kontrola umysłu którą używa Megalezjos została naprawiona
- Pułapki które się aktywują po otwarciu niektórych grobowców naprawione
- Sztandar który stawiają bohaterowie makajów został naprawiony
- Sługowie Charona (duchy) naprawione
- Bohaterki Pani Nocy naprawione
- Wiele NPC w IV akcie naprawieni
- Sposób poruszania się wielu mobów został naprawiony
- Ponad 30 umiejętności jakim władają przeciwnicy został naprawiony

Efekty
- Efekt Erupcji, Ogników, Łucznictwa, Przebijających Strzał, Rozpryskowych Strzał oraz strzałek wystrzeliwanych przez pułapki został naprawiony

Przedmioty
- Wypadanie przedmiotów ze skrzyń naprawione
- Wypadanie przedmiotów z muszli dostępnych na wybrzeżach naprawione
- Wypadadnie przedmiotów z przeciwników naprawione

Kaplice
- Naprawiono kaplice w grze dzięki czemu działają poprawnie

Zadania
- Pojemniki z których wypada "Trawiasty korzeń", "Grzyb kybe" i "Urna tytana" naprawione

Inne
- Naprawiono bug związany z murem blisko Pałacu Hadesa

Bugi naprawione w wersji beta z patcha 1.1.14
- Dla moderów dodano plik Templates.arc

Inne bugi
- Poprawiono literówki w angielskiej wersji gry
- Ze skrzyń majestatycznych stojących obok Talosa, Hydry i Megalezjosa nie wypadają naręczniki. Zamiast tego wypada 2x więcej hełmów

Bugi naprawione w wersji beta patcha 1.1.13 i wersji wcześniejszych
Zbugowane umiejętności
- Spustoszenie Czasu nie redukuje obrażeń
- Nimfa na 19 i 20 poziomie ma mniejsze obrażenia niż powinna mieć
- Zmniejszenie obrażeń fizycznych dzięki umiejętności Zmęczenie nie działa
- Przywoływane przez nas istoty powyżej swojego max poziomu nie mogą korzystać ze swoich umiejętności
- Umiejętności Odbicie nie można podnieść na 11 i 12 poziom
- Ulepszenie Ataku Trzech Zwoi nie daje bonusu do szybkości lotu pocisków
- Triumf nie redukuje obrażeń

Zbugowane przedmioty
- Homados daje maksymalną szybkość ataku
- Kolczaste Nagolenniki Barbarzyńcy dają maksymalną szybkość biegu
- Niektóre bonusy do obrażeń nie działają prawidłowo
- Affixy z poziomu normalnego można znaleść w epickich i legendarnych przedmiotach
- Ucieleśnienie Siły Heraklesa daje więcej obrażeń niż jego Inkarnacja
- Dodatkowa procentowa ochrona dawana przez zbroję pochodząca z zestawu Tebejskiego i Maga Bitewnego działa poprawnie, ale nie jest poprawnie wyświetlana
- Karwasze Ismeny dają 0 zbroi
- Relikty "chore pióro" i "gruczoł jadowy" po skompletowaniu czasem nie dają bonusu za kompletność
- Zmniejszenie czasu regeneracji i kosztu w energię pochodzące z Boskiego Zwoju Furii Arcymaga nie działa
- Obrażenia od krwawienia pochodzące ze skórnika schlilsh nie zwiększają się w miarę wzrostu poziomu trudności
- Affix który w hełmach daje -15% czasu regeneracji nie działa
- Kryształ erebu z poziomu zwykłego posiada bonusy za kompletność z poziomu legendarnego i odwrotnie
- Gadzi Klejnot powinien dawać +2 do Zaklęcie Ziemi, ale nie daje
- Relikt Złote Runo nie daje poprawnej wartości zmniejszenia kosztu w energię

Zbugowane wypadanie itemów (drop itemów)
- Wiele itemów nie dropi tak jak powinno (często za rzadko wypadają)
- NIektóre bonusy z przedmiotów są źle wykonane, np. niektóre kostury dają +1/2 do wybranego mistrzostwa
- Relikt Sandały Hermesa jest w database, ale nie wypada
- Relikt Sandały Hermesa nie daje bonusów za kompletność
- Lamie mają 0% szansy na wypadnięcie Hełmu Ismeny
- Krwawe Nogawice mogą mieć bonusy pochodzące z Krwawej Przyłbicy
- Przybranie Głowy Szamana - wersja z poziomu normalnego daje -12% czasu regeneracji, wersja epicka i legendarna 0%
- Nogawice Szamana - to samo co wyżej

Inne bugi
- Niektóre tekstury nie dają się wczytać
- W database niektóre linijki są źle ponumerowane
- Kowal w Knossos na poziomie epickim nie sprzedaje hełmów
- Handlarze nie sprzedają łuków w drugim akcie na poziomie epickim
- bonus %obrażeń nie działa poprawnie na wersji beta na patchu v1.09RC

Bugi powstałe na patchu
- Leonidas się nie rusza
- Poprawiono poruszanie się wielu NPC oraz potworów
- Niektóre potwory stawały się silniejsze niż powinny

Bugi związane z lokacjami
- Wejście na Wieżę Osądu jest przerwane, co powoduje duże lagi
- Lokacja w Pałacu Hadesa zwana Kryształowe Gwiazdy jest przerwana, co powoduje lagowanie

Mniejsze bugi
- Kompletny relikt ucieleśnienia gwniewu Anubisa jest źle wyświetlany
- Włócznicy z Aten trzymają w ręce miecz (a powina być włócznia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qurde czegoś w tej grze nie kapuje...w IV Akcie Strażnikiem mam 5800 Hp, 750 Zbroi (około) i 80% odporności na obrażenia kłute a mimo to takie potworki jak kapitanowie formicydów zadają mi gigantyczne obrażenia (zważywszy że są to zwykli przeciwnicy) Chodzi o to że gdy wcześniej miałem jakieś 150 zbroi mniej i zero odporności na kłute to było tak samo...A i jeszcze dwie rzeczy, może ktoś dać build na strażnika lvl 40 bo nie do końca wiem czy dobrze rozwijam postać. I czy ma ktoś może jakiś fajny obuch albo topór, tylko koniecznie taki który dropi albo w IV akcie normalnego poziomu, albo w I akcie poziomu epickiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam tych potworków które to są ale czy oni nie zadają obrażeń kłutych + na krwawienie? byc może te od krwawienia zadają tobie takie obrażenia. Poza tym jeżeli masz obrone to tylko obuch , nie topór , a najlepiej Folg , zapodaj obrazki swojego straznika , zobaczymy co jest nie tak. 2 obrazki postaci , oraz 2 mistrzostw , jak rozdałeś punkty do czarów. Na pewno coś doradzimy wspólnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania, które nie dają mi spokoju.

Właśnie po raz pierwszy ukończyłem dodatek TQ:IT (wersja PL 1.1) na normalnym poziomie trudności.

1.
Na Rodos (obszar Asomata) jest "Korytarz Najwyższego Władcy" z komunikatem Zamknięte - zapieczętowane przez strażnika). Przechodząc grę na początku (wykonałem wszystkie questy) nie mogłem tam wejść. Myślałem, że później się coś wyjaśni - ale nie :/ Skończyłem całą grę -pokonałem Hadesa - a tu lipa :(

Ktoś mi powie o co chodzi? Będę przechodził na kolejnym stopniu trudności - będzie inaczej?

2.
Tak w połowie IV aktu znalazłem "Przeprosiny Gronka" (zwój - przedmiot, niebieska czcionka) myślałem, że to część jakiegoś questa - ale nie... To jakiś "eastern egg" czy co?

Poproszę jakiegoś wyjadacza o odp.

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować