Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Dnia 12.07.2011 o 15:54, KrzychW napisał:

> Jak chcesz mieć dużą defensywę to dodaj mistrzostwo obrony.

Jeszcze nie jestem pewien, czy rozwijać defensywę, czy też pobawić się w budowanie zdecydowanie
ofensywnej postaci. W tego typu grach najbardziej lubię szybkie eliminowanie grup przeciwników,
czyli raczej magię (tylu ich, że szkoda tracić czas na miliony kliknięć), ale w takim
przypadku trochę obawiam się słabej przeżywalnosci mojego herosa.

No do obrażeń możesz wybrać albo ziemie (czarodziej) albo burze (wyrocznia), a jak chcesz czarować i mieć dobrą obronę to wybierz naturę (wróżbita).

Dnia 12.07.2011 o 15:54, KrzychW napisał:

> Będziesz musiał jechać na potkach niebieskich

??? A troszkę bardziej przystępnie? :-)


Czyli będziesz musiał ciągle używać mikstur odnawiających energię magiczną, ponieważ w mistrzostwie ducha są aury, które po odpaleniu zabierają sporo PE na sekundę. Oczywiście jeśli będziesz grał jako wojownik-hybryda, bo z postacią czarującą nigdy nie ma problemów z maną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2011 o 10:41, KrzychW napisał:

Z czym radzilibyście połączyć miostrzostwo Ducha,


najpiękniejszą postacią dla mnie hybrydowa jest połączenie Ducha z obroną - wg mnie nie ma lepszej do defensywy - oczywiście każdy zacznie pisac ze nie , bo taka i taka lepsza ale ja mam ponad 18 postaci , stałych a testowałem wszystkie juz mozliwe połączenia więc tak :
wojownik to zdobywca - wojna + obrona
mag to czarodziej - duch + ziemia
hybryda to czarnoksięznik - duch + obrona ( pod broń białą )
takie sa moje najlepsze postacie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2011 o 01:15, Morte napisał:

tak :
wojownik to zdobywca - wojna + obrona
mag to czarodziej - duch + ziemia
hybryda to czarnoksięznik - duch + obrona ( pod broń białą )
takie sa moje najlepsze postacie .


Gram obecnie czarodziejem, którego wybrałem po dość długich wahaniach i muszę przyznać, że postać jest całkiem udana. Mam 33 poziom i zaliczyłem właściwie 1 zgon (drugi z powodu robienia kanapki, przy jednoczesnym nie włączeniu pauzy w grze), a i to z powodu zwykłej nieuwagi a nie szczególnej trudności walki. Przywołany Licz sprawuje się znacznie lepiej od wilczków poprzedniej postaci, a Forma Kamienia w połączeniu z Erupcją, to sposób na szybkie pokonanie 99% przeciwników. Kończę podstawkę i jeszcze dziś przekonam się, jak mój zawodnik poradzi sobie w dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>. Kończę podstawkę i jeszcze dziś przekonam się, jak

Dnia 21.07.2011 o 11:06, KrzychW napisał:

mój zawodnik poradzi sobie w dodatku.


Lish to najmocniejsza postać przywoływana przez Bohatera w TQ (stała - bo jeszcze przywołuje duch tego z innego wymiaru , czy jak mu tam , ale on tylko na parę sekund i znika) ale w połączeniu z Aurą ducha (nie pamiętam nazwy ),natomiast jak sobie poradzi mag dalej to wszystko jest uzależnione od tego jakie masz odporności, jakie Pancerze , relikty założone itd .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 10:11, Morte napisał:

Lish to najmocniejsza postać przywoływana przez Bohatera w TQ (stała - bo jeszcze przywołuje
duch tego z innego wymiaru , czy jak mu tam , ale on tylko na parę sekund i znika) ale
w połączeniu z Aurą ducha (nie pamiętam nazwy ),natomiast jak sobie poradzi mag dalej
to wszystko jest uzależnione od tego jakie masz odporności, jakie Pancerze , relikty
założone itd .


W aury ducha jeszcze nie inwestowałem, ale kilka najbliższych poziomów jest przeznaczonych właśnie na to. Zastanawiam się tylko, które są najbardziej skuteczne, ale na szczęście można u mistyka zapłacić za zwrot wydanych punktów nauki.
Mam jeszcze pytanie dotyczące artefaktów. Znalazłem kilka przepisów i według jednego z nich sporządziłem artefakt, który później wymieniłem na bardziej skuteczny i, niestety, sprzedałęm. No a jeszcze później okazało się, iż sprzedany przedmiot potrzebny jest do sporządzenia kolejnego, mocniejszego, artefaktu. Czy dany przepis znajduje się w grze kilkakrotnie, czy tylko 1 raz? Dużo jest możliwości stworzenia potężnych artefaktów, czy też skompletowanie potrzebnych składników graniczy z niemożliwością?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2011 o 19:47, Abi_Dalzim napisał:

> Postać jest na 34 levelu, więc normalny poziom raczej nie wchodzi w grę,
Inaczej zaśpiewasz po pierwszym spotkaniu z Makajami (nawet na normalu)....


Po zainstalowaniu dodatku i kolejnym przejściu TQ, doszedłem w końcu do nowej krainy, gdzie jakiś znikający ludek w lesie po drodze do Medei, zaciukał mojego Licza, następnie Lorda Eteru, a mnie wystarczyło na 3 dziabnięcia. Co prawda wynikło to w największym stopniu z nieuwagi, ponieważ tak pewny byłem mocy swojego czarodzieja, że zwlekałem z Erupcją i szybkim ukryciem się w Formie Kamienia, no a potem było za późno.
A Makajowie, to gdzie na mnie czekają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 12:00, KrzychW napisał:

W aury ducha jeszcze nie inwestowałem, ale kilka najbliższych poziomów jest przeznaczonych
właśnie na to. Zastanawiam się tylko, które są najbardziej skuteczne, ale na szczęście
można u mistyka zapłacić za zwrot wydanych punktów nauki.

Na normalu powinienes uniknac problemów nawet przy niezbyt optymalnym rozkladzie skilli. W drzewku ducha jest tylko kilka skilli w ktore warto ladowac punkty, za to sa one b.przydatne np. summon liche king, deathchill aura. W TQ-IT można eksperymentowac, ja czasem specjalnie dodaje punktyw jakas umiejetnosc, zeby na pozniejszym lvl przeniesc je gdzies indziej, zalezy co w danym momencie daje wieksze korzysci.

Dnia 23.07.2011 o 12:00, KrzychW napisał:

Mam jeszcze pytanie dotyczące artefaktów. Znalazłem kilka przepisów i według jednego
z nich sporządziłem artefakt, który później wymieniłem na bardziej skuteczny i, niestety,
sprzedałęm. No a jeszcze później okazało się, iż sprzedany przedmiot potrzebny jest do
sporządzenia kolejnego, mocniejszego, artefaktu. Czy dany przepis znajduje się w grze
kilkakrotnie, czy tylko 1 raz? Dużo jest możliwości stworzenia potężnych artefaktów,
czy też skompletowanie potrzebnych składników graniczy z niemożliwością?

Artefakty pierwszego poziomu dosc latwo jest skompletowac, wiec nie masz co sie martwic. Z tymi lepszymi jest juz gorzej bo czasami trzeba sie mocno naszukać, aby znaleźć to co potrzeba. W każdym razie przepisy nie są unikalne, możesz znaleźć je więcej niz raz, tylko kwestia czasu/szczęścia. Oczywiście trzeba sprawdzić za wczasu, które relikty gdzie wypadają aby nie tracic czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 12:51, KrzychW napisał:

Po zainstalowaniu dodatku i kolejnym przejściu TQ, doszedłem w końcu do nowej krainy,
gdzie jakiś znikający ludek w lesie po drodze do Medei, zaciukał mojego Licza, następnie
Lorda Eteru, a mnie wystarczyło na 3 dziabnięcia. Co prawda wynikło to w największym
stopniu z nieuwagi, ponieważ tak pewny byłem mocy swojego czarodzieja, że zwlekałem
z Erupcją i szybkim ukryciem się w Formie Kamienia, no a potem było za późno.

hehe - dodatkowy świat jest bardzo mocny , musisz uważać , poza tym Lish jak pisałem ładnie zabija i jest odporny na ataki jak juz rozwiniesz cale rozgałęzienie lisha ponadto jak masz aktywowana ta Aurę ducha to wszystko co jest w tej aurze ma obnizone odporności na to czym atakuje Lish , więc pieknie on utylizuje wszystko co jest w tej Aurze , od potworków do bossów , ty dostajesz mniejsze obrażenia w tej Aurze i potworki większe , więc warto . Zreszta ta aura to podstawa mistrzostwa duch jak i atak 3 zwojów pod kostur + Lish
- w razie problemów na akcie 4 moge Tobie cos dać z itemków do odporności jak i Artefakt lub brakujące relikty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 20:52, Morte napisał:

poza tym Lish jak pisałem
ładnie zabija i jest odporny na ataki jak juz rozwiniesz cale rozgałęzienie lisha ponadto
jak masz aktywowana ta Aurę ducha to wszystko co jest w tej aurze ma obnizone odporności
na to czym atakuje Lish , więc pieknie on utylizuje wszystko co jest w tej Aurze , od
potworków do bossów , ty dostajesz mniejsze obrażenia w tej Aurze i potworki większe
, więc warto . Zreszta ta aura to podstawa mistrzostwa duch jak i atak 3 zwojów pod kostur
+ Lish


W ciągu ostatnich kilku dni nie miałem czasu na granie, ale dziś w końcu zabieram się do TQ i zobaczę, ile jest warta wspomniana przez Ciebie aura. 3 punkty mam w zapasie, kolejny level już bardzo blisko, więc od razu odpalę w miarę skuteczny poziom umiejętności. A tak na wszelki wypadek, to o którą aurę chodzi, bo w Mistrzostwie Ducha mamy jakieś przeciw martwiakom i inne przeciw żywym przeciwnikom?

Dnia 23.07.2011 o 20:52, Morte napisał:

- w razie problemów na akcie 4 moge Tobie cos dać z itemków do odporności jak i Artefakt
lub brakujące relikty .

Ostatnio zdobyłem sporo ciekawych przedmiotów i na wielki niedostatek sprzętowy raczej nie cierpię. Gdyby czegoś mi szczególnie brakowało, reliktu lub przedmiotu do kompletu, to oczywiście chętnie się odezwę.

Mam jeszcze pytanie związane właśnie z kompletami. Uzbieranie pełnego zestawu skutkuje oczywiście jakimiś dodatkowymi premiani? Jak na razie posiadam troszkę rozmaitości, ale roztrzelane "od Sasa do Lasa".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 26.07.2011 o 14:59, KrzychW napisał:

A tak na wszelki wypadek, to o którą aurę chodzi, bo w Mistrzostwie Ducha mamy jakieś
przeciw martwiakom i inne przeciw żywym przeciwnikom?

Dnia 26.07.2011 o 14:59, KrzychW napisał:

Mam jeszcze pytanie związane właśnie z kompletami. Uzbieranie pełnego zestawu skutkuje
oczywiście jakimiś dodatkowymi premiani?

chodzi o Aure śmiertelnego chłodu i całe rozgałęzienie
tak - mając cały komplet dostajesz premie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2011 o 19:29, Morte napisał:

chodzi o Aure śmiertelnego chłodu i całe rozgałęzienie


No to jeszcze jedno pytanie. Mam 2 poziom tej aury, a poza tym, podobne poziomy pozostałych umiejętności z tego samego rozgałęzienia Mistrzostwa Ducha. Gdy chcę przypisać skrót do tej aury, mam możliwość wyboru tylko pierwszej umiejętności, czyli Aury Śmiertelnego Chłodu, a pozostałych, wynikających z tej pierwszej, w umiejętnościach możliwych do przypisania do skrótów, nie widać. Czy to oznacza, że wszystkie 3 umiejętności są aktywne jednocześnie? Gdy nakieruję kursor na ikonę, mam opis tylko tej pierwszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2011 o 00:10, KrzychW napisał:

> chodzi o Aure śmiertelnego chłodu i całe rozgałęzienie

No to jeszcze jedno pytanie. Mam 2 poziom tej aury, a poza tym, podobne poziomy pozostałych
umiejętności z tego samego rozgałęzienia Mistrzostwa Ducha. Gdy chcę przypisać skrót
do tej aury, mam możliwość wyboru tylko pierwszej umiejętności, czyli Aury Śmiertelnego
Chłodu, a pozostałych, wynikających z tej pierwszej, w umiejętnościach możliwych do przypisania
do skrótów, nie widać. Czy to oznacza, że wszystkie 3 umiejętności są aktywne jednocześnie?
Gdy nakieruję kursor na ikonę, mam opis tylko tej pierwszej.

tak - teoretycznie rozgałęzienie jest przypisane do podstawowej umiejetności ale na patchu 1.1 nie wiem dokładnie czy ta środkowa działa ponieważ na patch 1.17 środkową ikonke sie dodatkowo włącza , ogólnie tak:
jesli grasz solo to koniecznie ściągnij patch 1.17a z akademi TQ on poprawia wszystko , a jest co poprawiać uwierz mi - mase błędów ma 1.1 i nie każda umiejetnośc działa poprawnie , zadania , przedmioty , itd.
ale Ogólnie to tak - wystarczy podstawową umiejętność włączyc by całe rozgałęzienie było aktywne .
Ps - Sciągaj patch 1.17 wszystkie postacie i przedmioty sa bez zmian , w każdej chwili możesz odinstalować i zainstalowac ponownie bez uszczerpku dla postaci i save ,on nie wpływa na to co juz osiągnałeś poza aktywacja zadań które sa zbugowane w 1.1 , na 1.17 sie aktywują w helos w rozmowie z gościem , z regóły to zadania z aktu 4 więc jak tam nie ma cie jeszcze to wszystko powinno byc ok z zadaniami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2011 o 00:49, Morte napisał:

Ps - Sciągaj patch 1.17 wszystkie postacie i przedmioty sa bez zmian , w każdej chwili
możesz odinstalować i zainstalowac ponownie bez uszczerpku dla postaci i save


Tak też zrobiłem i pierwsze zmiany już widać. Inaczej wyglądają pociski z mojego kostura, aury faktycznie włączają się oddzielnie i przywołany licz podczas walki zademonstrował nowe efekty graficzne. Przy nowej postaci, grając od początku, będę mógł sprawdzić całość, bo czarodziej jest już daleko w IV Akcie, więc zmian z questach za wielu nie zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2011 o 10:09, KrzychW napisał:

Tak też zrobiłem i pierwsze zmiany już widać. Inaczej wyglądają pociski z mojego kostura,
aury faktycznie włączają się oddzielnie i przywołany licz podczas walki zademonstrował
nowe efekty graficzne. Przy nowej postaci, grając od początku, będę mógł sprawdzić całość,
bo czarodziej jest już daleko w IV Akcie, więc zmian z questach za wielu nie zobaczę.

Zrobiłeś najlepszą rzecz jaka mozna zrobić grając w TQ -czyli iinstalacja 1.17a
są dwa nowe relikty które nie wypadają w 1.1 z powodu błędu ,oraz przedmioty które również nie wypadają w 1.1
wszystkie poprawki znajdziesz tu na forum ale wcześniej , po Polsku -musisz znaleźć albo poszukaj w sieci .
jesli chcesz zmienić skórę w postaci na jakąś bajerancką ,np: z tatuażami to grając w TQ wcisnij ESC i wpisz w menu kod 123 lub 12345 , wypadną artefakty do zmiany skin-ów ,bardzo fajna rzecz :))
W helos sprawdź jednak czy przy teleporcie nie stoi gościu z opcja rozmowy ,to on poprawia zadania ktore miały błędy w 1.1 - powodzenia w pełni sprawnym TQ :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2011 o 01:35, Morte napisał:

jesli chcesz zmienić skórę w postaci na jakąś bajerancką ,np: z tatuażami to grając w
TQ wcisnij ESC i wpisz w menu kod 123 lub 12345 , wypadną artefakty do zmiany skin-ów
,bardzo fajna rzecz :))


Wieczorem przekonam się, jak takie rozwiązanie wygląda w praktyce.

Dnia 29.07.2011 o 01:35, Morte napisał:

W helos sprawdź jednak czy przy teleporcie nie stoi gościu z opcja rozmowy ,to on poprawia
zadania ktore miały błędy w 1.1 - powodzenia w pełni sprawnym TQ :))

Gdy instalowałem patch, miałem w Helos 1 poziomową postać, ale wspomnianego osobnika przy teleporcie nie kojarzę. Jeszcze sprawdzę, a jeżeli trzeba, to zacznę grę od nowa, praktycznie nic nie tracąc.

Mam jeszcze pytanie dotyczące kompletów zbroi. Czy w ogóle cokolwiek skompletowałeś? Sporo godzin spędziłemw TQ i oprócz 3 elementów z różnych zestawów, zdobytych zreszą chyba podczas jednego podejścia do gry, nic więcej nie mogę znależć, a godzin na liczniku ma już całkiem spooro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic nie zaczynaj od początku - nie ma sensu
ja osobiście nigdy zestawów nie zbierałem bo raz że : nudzi mnie to , a dwa że lepiej mniec dobre przedmioty osobne aniżeli komplet zestawu .
PS - mam te lepsze komplety droga nielegalna że tak powiem hehe więc jak bardzo chcesz mieć jakiś to moge dać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2011 o 19:44, Morte napisał:

PS - mam te lepsze komplety droga nielegalna że tak powiem hehe więc jak bardzo chcesz
mieć jakiś to moge dać

Dzięki bardzo, ale pytałem czysto teoretycznie, ponieważ zastanawiałem się tylko, jakie są szanse na odnalezienie całości, czyli, czy pomijając sytuację spędzenia 10 000 godzin w grze, można w ogóle liczyć na takie zestawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.07.2011 o 11:57, KrzychW napisał:

Dzięki bardzo, ale pytałem czysto teoretycznie, ponieważ zastanawiałem się tylko, jakie
są szanse na odnalezienie całości, czyli, czy pomijając sytuację spędzenia 10 000 godzin
w grze, można w ogóle liczyć na takie zestawy.

dlatego nie chce mi się szukac konkretnego itemu spędzając 1000 godzin na szukaniu , szukałem jak zaczynałem przygode z tą świetną grą cRPG - wtedy to jest frajda , ale z czasem juz sie nie chce i starzy wyjadacze maja inne sposoby na znalezienie konkretnego itemu - nie napisze jak bo szkoda psuć tobie zabawy .
jedynie moge dać jak cos bardzo pilnie potrzebujesz a nie możesz znaleźć :)
w razie co pisz .
Teraz już wiesz w zasadzie wszystko , więc życze powodzenia w dotarciu do końcowej walki z Hadesem :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 18:04, Morte napisał:

Teraz już wiesz w zasadzie wszystko , więc życze powodzenia w dotarciu do końcowej walki
z Hadesem :))

Na razie końcową walkę zaliczyłem tylko na normalu, ale za to 4 krotnie, bo tyle prób potrzebowałem na wypadnięcie "żółwika". Spowalniający szkieletor w zamkniętej lokacji to dość wymagający zawodnik, za to Hades baaardzo mnie zawiódł. Ani razu nie padłem i jak na razie jest dla mnie najmniej wymagającym bossem.
Zobaczymy co dalej na kolejnych poziomach, bo to jeszcze nie koniec. Aż sam się dziwię, jak mnie wciągnęło. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2011 o 18:27, KrzychW napisał:

Zobaczymy co dalej na kolejnych poziomach, bo to jeszcze nie koniec. Aż sam się dziwię,
jak mnie wciągnęło. :-)

a no wciąga ta gra , wg mnie 100% lepsza od Diablo , aczkolwiek D2 miało inny klimat i też ma to coś ale osobiście wolę TQ
32 postacie sa do przetestowania a nie kilka jak w D2
Teraz czekam na nowa gre Twórców TQ - na podrasowanym niesamowitym graficznie silniku TQ
ma wyjść w tym roku , oczywiście będzie to cRPG jak TQ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować