Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Heroes of Might & Magic III - HD Edition

34 postów w tym temacie

2GB ramu do gry, która wymagała 32MB!? To chyba Steam/Uplay w konfuguracji tyle żre no i oczywiście kochany Win7 i wyższe, bo sama gra bardzo wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wersja z GoG + maly dodatek "heroes3hd" i mamy to samo taniej, z dodatkami (nowe wydanie nie bedzie zawieralo dodatkow Armageddon''s Blade czy Shadow of Death) i wymaganiami sprzetowymi z 1999 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> wersja z GoG + maly dodatek "heroes3hd" i mamy to samo taniej, z dodatkami

To już nikt nie bierze pod uwagę tego, że gra będzie sprzężona ze Steam i jakie to przyniesie plusy? (nie będzie uplay. Potwierdzono DRM na SteamWorks).
Ja głównie czekam na tę reedycję, żeby pograć w sieci z innymi. Na Steam będzie dostęp do ogromu ludzi, którzy będą chętni pograć w H3 po sieci.
Do tego dodali osiągnięcia i mam nadzieję, że gra będzie też połączona ze Steam Workshop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ok - windows, steam tez swoje żrą. Ale wiecej pamięci graficznej w wymaganiach zalecanych? W ogóle wyższe wymagania zalecane? Będą opcje graficzne z możliwością włączenia jakichś fajerwerków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bullshit i tyle. Core 2 Duo, 3 GB Ramu i GeForce 9800? Przecież tam nic nie zostało zmienione... Oho porcik zrobiony na odwal jak wwzystkie gry Ubisoftu. I do tego cena z wczoraj :3 DX 10 bo jest robiona pod 7-mke, ale nie uświadczymy tej grafiki w żadnym aspekcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oho porcik zrobiony na odwal jak wwzystkie gry Ubisoftu.

Przepraszam ale jaki port? Z tego co mi wiadomo żadna gra z serii Heroes nie była na konsole, owszem były jakieś wersje na telefony i tablety ale raczej nie będą się na tym opierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2015 o 13:49, vegost napisał:

Przecież tam nic nie zostało zmienione..

Skąd wiesz?

Dnia 07.01.2015 o 13:49, vegost napisał:

DX 10 bo jest robiona pod 7-mke, ale nie uświadczymy tej grafiki w żadnym aspekcie.

Wysokopoziomowe i nowe API (które w przeciwieństwie do starych mają mniejsze szanse na wywalenie w kolejnych wersjach Windowsa) trochę ważą.
Ile razy też trzeba tłumaczyć, że DX10 to przede wszystkim ułatwienia dla programistów (kosztem wydajności) a dopiero potem nowe efekty?

Dnia 07.01.2015 o 13:49, vegost napisał:

I do tego cena z wczoraj :3

Normalna cena za remaster. Spójrz, ile kosztuje oryginał na GoGu, który nie jest przystosowany pod nowe systemy, rozdzielczości i nie ma nowego multiplayera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2015 o 15:17, Kijkowaty napisał:

Wytłumaczy mi ktoś proszę, czemu tam jest w wymaganiach:
"Stałe połączenie z internetem" ?


Pewnie ze względu na Uplay bądź Steam xD
Ale głowy za to nie dam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Port, bo:
a) mogą zmieniać wersję API graficznego (to też jest port)
b) ta wersja H3 wychodzi także na tablety i smartphone''y

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować