Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Watch Dogs przyznaje: gra nie była perfekcyjna w żadnym calu

31 postów w tym temacie

Dnia 19.01.2015 o 12:27, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Akurat WD obchodzi mnie tyle co wczorajszy deszcz, a że nie ma tekstu źródłowego (którego
podawanie powinno być normą, ale to akurat tyczy się przerażającej większości portali),
to nie chciało mi się szukać specjalnie oryginału. To obowiązkiem autora jest przekazanie
informacji tak, aby nie zakrzywiła prawdziwego obrazu sytuacji. Musicie przyznać, że
przetłumacyzliście to dość... niefortunnie.

Co byś nie napisał, zawsze, ale to ZAWSZE deweloper, albo krawaciarz musi stwierdzić, że gracz uwaga łaskawie może sobie pograć, bo gra jest gotowa. Albo przynajmniej mniej, lub bardziej gotowa.
Pultasz się jak gramowicze o "ściąganie" z nieprawilnych źródeł :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pultam, przyznałem się do błędu wynikłego z marnego tłumaczenia i/lub niewiedzy na temat umieszczania źródeł na gramie. (Rzadko czytam newsy, no ale mój błąd). Po prostu śmiałem się, z absurdalności tej (źle przetłumaczonej) wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2015 o 16:12, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Nie pultam, przyznałem się do błędu wynikłego z marnego tłumaczenia i/lub niewiedzy na
temat umieszczania źródeł na gramie. (Rzadko czytam newsy, no ale mój błąd).

Ale ja się nie czepiam tego co Ty robisz. Tylko stwierdzam, że w tej "absurdalności" jest sens właśnie taki, że przy wydaniu gry dew/wydawca zwalnia tytuł do wydania i tym samym pozwala grać. I samo tłumaczenie nie ma nic do tego. :> Tak, wiem. Semantyka.

Dnia 19.01.2015 o 16:12, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Po prostu śmiałem się, z absurdalności tej (źle przetłumaczonej) wypowiedzi.

Jakoś inaczej sobie wyobrażam posta w którym się śmieję z "absurdalności" czegoś. A przynajmniej nie robię nikomu wyrzutów za to. Ale again... semantyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może niech zaczną od pozostawiania grafiki takiej, jaką ją pokazują na materiałach promocyjnych, bo w końcu na świecie może zabraknąć modera, który odwali robotę za nich ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=98392&pid=4

Tu masz wypowiedź od której się zaczęło i w niej w sposób sarkastyczny, ale jednak naśmiewałem się z tej sytuacji.

A, że twórcy łaskawie pozwalają na granie... W zasadzie to użyczają licencji na użytkowanie swojego programu, miast uczuciwie sprzedać jego kopię;). Ale to już offtop zasadniczo nie potrzebny;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2015 o 16:49, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Tu masz wypowiedź od której się zaczęło i w niej w sposób sarkastyczny, ale jednak naśmiewałem
się z tej sytuacji.

I o tym pisałem.

Dnia 19.01.2015 o 16:49, Alexei_Kaumanavardze napisał:

A, że twórcy łaskawie pozwalają na granie...

Czyli jednak się pultasz, że "łaskawie pozwalają tobie na granie"

Dnia 19.01.2015 o 16:49, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Ale to już offtop zasadniczo nie potrzebny;)

To z licencją zdecydowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2015 o 09:20, DeithWX napisał:

WD2 pokaże czy Ubisoft potrafi wyciągać wnioski.


Podobna sytuacja była z pierwszym Assassinem i późniejszym sequelem, który nosił znamiona kontynuacji niemal idealnej. Zostały w niej poprawione niemal wszystkie wady wytykane przez graczy. Przy takim trendzie i gdyby nie późniejsze odcinanie kuponów, ta seria mogłaby się stać majstersztykiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oszpecanie wersji PC celem dorównania konsolom, dodawanie mikropłatności do gier "flagowych", wycinanie bądź ukrywanie mikropłatności w wersjach recenzenckich, wydawanie gry bo święta, templariusze, olanie optymalizacji, aplikacje towarzyszące, chore wymagania sprzętowe, mijające embargo na recenzje w dniu premiery, wypuszczanie bullshotów i 10 trailerów tygodniowo, usuwanie komentarzy mówiących o problemach gry na forach, season pass, uplay, problemy z uplay, 3 edycje kolekcjonerskie w każdej inne dlc, spółkowanie z Nvidią - wypuszczanie trailerów prezentujących 30 rodzajów wygładzania krawędzi które zobaczą i tak ludzie mający sprzęt z najwyższej półki, filmowość 30 fpsów bo ludzkie oko więcej nie widzi, preordery oferujące góry złota, kłamstwa producentów, gigantyczne różnice między tym co w trailerach a tym co na monitorze (bądź telewizorze) w dniu premiery. I wiele innych. Tak, kochany Ubisofcie wierzę, że wyciągacie wnioski i "widzicie miejsce na poprawę". Prędzej zrobię doktorat i habilitacje z aspektów rozmnażania chomików w odniesieniu do ilości opadów w maju w Krakowie, niż wy cokolwiek poprawicie i będzie to pozytywna zmiana. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marka ma potencjał i mam nadzieję że Ubi to wykorzysta, ale zobaczymy czy poprawią błędy części pierwszej których jest masa. Dla mnie poprzeczka dla części drugiej jest dość wysoko bo chciałbym dorównywała AC2 lub Brotherhood.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jawnie i pod każdym względem wykalkulowana wypowiedź. Pół roku od premiery minęło, prezenty gwiazdkowe porozdawane. Dopiero teraz przyznają się do swoich błędów i sugerują, że słuchają graczy. Jednocześnie promując sequel. Ciekawe, kto jest taki naiwny i traktuje to jako dialog dev-gracz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście przeprosiny grubo po wszystkich wpadkach - spoko Ubi spoko. Watch_Dogs to gra, w której spędziłem wiele czasu, lecz nie tak jak chociażby w GTA IV, gdzie samą frajdą było jeżdżenie samochodami !!! Gra miała tak niewyobrażalny potencjał, a została tak "znudzona", że z perspektywy programisty i normalnego gracza wygląda to na grube naciągnięcie fanów... i kasy do portfeli :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować