Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Szczęściarze z mediów pograli już w Wiedźmina 3. Z tej okazji zwiastun

22 postów w tym temacie

Pokazywanie ściśle kontrolowanego i wybranego przez devów kawałka gry nijak nie rokuje. Colonial Marines też było chwalone na targach i w zapowiedziach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pokazywanie ściśle kontrolowanego i wybranego przez devów kawałka gry nijak nie rokuje.
> Colonial Marines też było chwalone na targach i w zapowiedziach.
Racja, ale po ACU i Aliensach jak Redzi zrobią to samo, a nawet większą klapę to mogą się już pakować. Ubisoft ma już wyrobioną markę i bazę fanów, CDPR ciągle o nią walczy. Jak dotąd brzmieli rozsądnie w wywiadach więc jestem bardziej z nimi niż przeciw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego nikt nie zwraca uwagę na detale i szczegóły:
- w walce z duchem / zjawą pojawia się ROMB na początku jest z symbolem [ 7 ], a przy w walce z "wielkim ptakiem" ma już inny symbol [ 19 ] chodzi tutaj o levele? Stopień zagrożenia potwora? Stawiam na to pierwsze. Nie daje mi to spokoju...
- w końcu mamy ułatwienie jeżeli chodzi o "zegar"
- minimapa i czerwone kropki " zagrożenie w pobliżu ", pojawia się również ikona listka " rośliny do eliksirów "
- jak daleko mamy do celu " wskaźnik ilości kroków "
- w końcu przerywniki filmowe nie wyglądają sztucznie

Ciekawe co jeszcze pokażą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.01.2015 o 22:21, DeithWX napisał:

Racja, ale po ACU i Aliensach jak Redzi zrobią to samo, a nawet większą klapę to mogą
się już pakować. Ubisoft ma już wyrobioną markę i bazę fanów, CDPR ciągle o nią walczy.
Jak dotąd brzmieli rozsądnie w wywiadach więc jestem bardziej z nimi niż przeciw.


Tylko powiedz mi, czego brakuje AC Unity w finalnej wersji gry, a co było pokazywane na wcześniejszych gameplayach?
Przecież optymalizacji gry nie ocenisz po gameplayach z targów E3.

Jak dla mnie, Unity, poza optymalizacją, ma dwie wady:

- nie ma tak dużego świata jak GTAV
- nie oferuje tak dobrej i szczegółowej oprawy graficznej, oraz zasięgu rysowania obiektów, jak GTAV
nie wiem, jak R to zrobili, ze ta gra tak wygląda, oferuje tak duży obszar, oferuje pełny cykl dnia i nocy, oraz tak duży zasięg rysowania obiektów i nie tnie się na PS4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja karta graficzna wybuchnie. Inkwizycja działa prawie na maksymalnych ale to to ja nie wiem, no wybuchnie i cały ten mój grajdołek wyleci w powietrze. Faktycznie te fragmenty leciały na x one? Jeśli tak to na PC będzie petarda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2015 o 20:53, Arcling napisał:

Te newsy o Wiedźminie 3 już teraz brzmią jak reklamy, a co dopiero się będzie działo
na premierę...

Co będzie się działo... newsy co 10 minut.... o najmniejsza bzudrę =.=
Gra nie miała premiery a już pewnie znajdzie się grupa, która uważa ja za kanon. Sick!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Te newsy o Wiedźminie 3 już teraz brzmią jak reklamy, a co dopiero się będzie działo
>
> > na premierę...
> Co będzie się działo... newsy co 10 minut.... o najmniejsza bzudrę =.=
> Gra nie miała premiery a już pewnie znajdzie się grupa, która uważa ja za kanon. Sick!

Chłopaki, jest dla Was tylko jedna rada:
NIE CZYTAJCIE.
Ja nie wchodzę narzekać w komentarzach pod newsami o grach, które mnie nie interesują. Spróbujcie postępować podobnie i uczyńcie świat lepszym miejscem, bez Waszego marudzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2015 o 15:59, Sadhu napisał:

Chłopaki, jest dla Was tylko jedna rada:
NIE CZYTAJCIE.
Ja nie wchodzę narzekać w komentarzach pod newsami o grach, które mnie nie interesują.
Spróbujcie postępować podobnie i uczyńcie świat lepszym miejscem, bez Waszego marudzenia.

To nie chodzi o czytanie czy marudzenie... A o wielkie Boom! jakie nadejdzie i jakiego ten kraj jeszcze nie widział. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować