Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

ArenaNet zapowiada Heart of Thorns, pierwsze rozszerzenie Guild Wars 2

17 postów w tym temacie

Systemu walki który jest najwieksza bolaczka i nudzi sie po kilkunastu godzinach z gra pewnie nie naprawili.
Uzywanie 8 skillow przez cala gre gdzie czesto spedza sie setki godzin na jednej postaci jest strzalem w kolane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Systemu walki który jest najwieksza bolaczka i nudzi sie po kilkunastu godzinach z gra
> pewnie nie naprawili.
> Uzywanie 8 skillow przez cala gre gdzie czesto spedza sie setki godzin na jednej postaci
> jest strzalem w kolane.
haha właśnie system walki jest najlepszy ze wszystkich gier mmo jakie grałem...a nudzi jedynie fakt ,że później nie ma co robić,najbardziej mnie bolał brak konkurencji w zbrojach/broni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yaaaaaay !
W GW2 świetnie mi się grało skończyłem główny wątek dwoma postaciami, stworzyłem transmog idealny, zrobiłem dwie legendarki,pobawiłem się na WvWvW i rzuciłem grę w kąt, bo za mało stałej zawartości(kto wymyślił to "living story" ja się pytam ?). W sumie jak nie patrzeć coś koło 300h+ świetnej zabawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam Lore i klimat GW. Jednak w GW2 na chwilę obecną brak mi długoterminowej motywacji by grać w nią masowo. Mam nadzieję, że wraz z dodatkiem wprowadzą jakiś dobry pomysł. Ciekawie brzmi Mastery System, który ma być jakąś alternatywą na zdobycie Legendary Weapon (teraz trzeba mieć ogromne szczęście lub być no-lifem i zbierać grosz do grosza co mnie demotywuje osobiście) i wprowadza inne elementy, jak nowe skille. Czekam na jakieś szczegóły odnośnie nowości.

UP
Living Story od sezonu 2 jest już stałe. Wystarczy zalogować się gdy trwa pojedyńczy epizod i już go masz na zawsze. Jeżeli się nie zalogowałeś to musisz za niego bulić w GEMACH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Systemu walki który jest najwieksza bolaczka i nudzi sie po kilkunastu godzinach z gra
> pewnie nie naprawili.
> Uzywanie 8 skillow przez cala gre gdzie czesto spedza sie setki godzin na jednej postaci
> jest strzalem w kolane.
System walki jest moim zdaniem najlepszy ze wszystkich dotychczasowych w MMO. Idealnie łączy stagnacyjną grę z WoWa i aktywny model z TERY i jej podobnych gier. Nie ma tu miejsca na stanie, po wyćwiczeniu uników i skillbara walki codzienne, zwykłe potrafią być widowiskowe. W dodatku skille są bardzo efektowne, mają fajne animacje, przez co naprawdę czuć tę MOC chociażby elementalisty;). Akurat dla tego systemu walki często lubię wracać do gry i popykać na którejś z bardziej klimatycznych mapek PvE ;). Bolączką natomiast jest mała ilość skilli i ograniczanie gracza w postaci z góry wyznaczonych miejsc na dane skille ;/. Niestety ma to swoje wady i zalety(Raczej każdy ma build dobry i praktyczny. Niestety nie ma tu miejsca na skrajną oryginalność), dlatego pewnie sami twórcy nie wiedzą jak to rozwiązać.
Dodatek mnie jara, bo jest w nim wszystko, czego w tej chwili GW2 brak, a dodatkowo może dodać swoistego klimatu grze;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przetłumacz 4 zdania od Colina + dołącz trailer = profesjonalny artykuł dotyczący dodatku wg redaktora Gram.pl.
Daję 10/10 plus znak jakości. Znak jakości dałem za te dwa zdania podsumowania pod filmikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> haha właśnie system walki jest najlepszy ze wszystkich gier mmo jakie grałem...a nudzi
> jedynie fakt ,że później nie ma co robić,najbardziej mnie bolał brak konkurencji w zbrojach/broni.

No sorry, ale w porównaniu do pierwszej części, to system skilli jest koszmarnie ubogi. Każda klasa ma ledwie garstkę umiejętności elitarnych, w porównaniu z setkami w GW1, o ogromnej liczbie zwykłych skilli nie wspominając. Do tego przypisanie ich do konkretnego rodzaju broni - wolałbym sam tworzyć interesujący mnie zestaw, w zależności od potrzeby - walka, running itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... Mnie namówił kolega na GW2 opisując jak to wyglądało GW1. I prawdę powiedziawszy dałem się skusić. Bo przecież fajną sprawą jest np. iść zaciukać jakiegoś bossa tylko po to, by mieć szansę nauki jakiegoś jego skilla. Masa różnych zdolności do zdobycia, tworzy wręcz nieskończoną możliwość kombinacji, a co za tym idzie, teoretycznie nie spotka się dwóch osób, z tą samą klasa i tymi samymi umiejętnościami.
Rzeczywistość okazała się zgoła odmienna i prawdę powiedziawszy byłem mocno rozczarowany grą. Wydaje mi się że nawet dodatek tego nie zmieni.
Szkoda bo potencjał był niesamowity :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja oglądałem wczoraj ten live z PAX więc coś tam mogę wam powiedzieć.

- Nowa profesja - Revenant: Pancerz: Ciężki [jako że do tej pory były tylko 2 ciężkie a lekki i średni miały po 3 profesje] / Revenant będzie przyzywał i korzystał z mocy "Mists" czyli krainy do której udają się dusze poległych itd. Będzie mógł przyzywać dusze legend z świata Guild Wars, powiedzieli na razie o dwóch, król Jalis Ironhammer oraz demon Mallyx jeśli dobrze pamiętam [weterani GW1 dobrze pamiętają Mallyx''a i jak bardzo był potężny..] na trailerze widzieliśmy jeszcze postać smoka, być może była to sama Glint? Pierwszym Revenant''em będzie sam Rytlock który podczas living story wskoczył do krainy Mists za swoim mieczem Sohothin''em. Mało wiemy o broniach jakich będzie używać klasa ale na trailerze Rytlock używał jednoręcznego miecza oraz kosturu, ale.. wyglądało jakby używał go do walki wręcz..

- Specjalizację dla każdej z profesji - specjalizacja pozwoli nam zmienić to w jaki sposób gramy naszą profesją i da nam nowe umiejętności jak i możliwość używania nowych broni, powiedzieli tutaj np o Ranger''ze który będzie mógł zostać Druidem i zacząć używać kosturu, powiedzieli również że Nekromanci będą mogli używać dwuręcznych mieczy ale tylko tyle. Na trailerze zobaczyć było można natomiast jeszcze Inżyniera z dwuręcznym młotem oraz Mesmera z tarczą. Moim zdaniem to prawdopodobnie każda z profesji dostanie po jednej specjalizacji [być może z każdym dodatkiem będą dostawać nowe..] a same specjalizacje dadzą nam po 2-3 bronie których do tej pory nie mogliśmy używać oraz kilka nowych umiejętności te które umieszczamy na paskach od 6 do 9 oraz nową umiejętność elitarną.

- Gildie i tryby PvP - Gildie dostaną wreszcie Guild Hall''e oraz tryb który pozwoli walczyć między gildiami, został on nazwany "Stronghold" i jest tym co zapamiętali wszyscy wterani GW1 z GvG, zajmujemy punkty z surowcami, wynajmujemy dodatkowych najemników żeby pomogli nam zaatakować twierdzę przeciwnej drużyny i zgładzić lord''a przeciwników. Pewnie można się spodziewać z 2 nowych mapek do sPvP

- WvW dostanie nową mapkę która ma być największą z tych jakie zrobili i ma być o wiele bardziej strategiczna niż poprzednie, np jest twierdza w krainie skał i mamy pod kontrolą pobliskie kapliczki ziemi/kamienia to twierdza podczas ataku na nią będzie przyciągać do siebie pobliskie skały aby umocnić swoją obronę, czy też jeśli będziemy kontrolować kapliczki lawy to nasze wojska będą mogły wskakiwać do kałuż lawy aby szybko przemieścić się z jednej do drugiej. Ogólnie brzmi to bardzo interesująco i trzeba czekać na więcej informacji.

- Sama dżungla dla PvE ma być dość ciekawie zrobiona, mapy będą miały po 3 biomy: na samym dole korzenie dżungli, po środku biegamy po samej dżungli między drzewami itd a na samym szczycie na gałęziach tych wielkich drzew będą wszędzie leżeć wraki floty paktu która została dosłownie zniszczona przez atak smoka jak i zdradę większości sylvari które teraz są pod kontrolą Modremoth''a.

-Brak powiększonego level cap''u czy nowego ekwipunku którego musielibyśmy bezmyślnie grindować, postanowili prowadzić system "Masteries" który będzie polegał na wielu różnych dziedzinach, np poruszanie się po dżungli: dostaniemy możliwość szybowania na handglider''ach które można zobaczyć na trailerze, będziemy mogli nauczyć się starożytnych języków zapomnianych już ras i dzięki temu dostaniemy się w miejsca do których Ci bez znajomości tych właśnie języków nie będą mogli wejść. Oczywiście nowy język pozwoli nam również na czytanie przeróżnych ksiąg i zwojów dla poznania historii i świata gry jeszcze bardziej. Masteries mają również pomóc w walce itd ale nie powiedzieli na ten temat jeszcze nic. Masteries dadzą nam także możliwość uzyskania precursorów czyli broni które potrzebne są do stworzenia broni legendarnych a zdobyć je można było do tej pory tylko dzięki szczęściu, czyli zwyczajne rng. Zapowiedzieli również że zostaną dodane nowe bronie legendarne.

Zapowiedzieli również że demo/beta dodatku będzie możliwa do ogrania już za 6 tygodni na PAX South.

Mniej więcej to chyba tyle, przepraszam za pewnie błędy tu i tam ale tak na szybko pisałem. Pewnie zapomniałem o czymś co chciałem napisać ale pewnie i sama ArenaNet zacznie niedługo rzucać informacjami na lewo czy prawo.

Ogólnie jako oddany fan jestem zadowolony z tego co zapowiedzieli a Ci którym się nie podoba mogę powiedzieć tylko jedno: World of Warcraft was zawsze przyjmie z otwartymi ramionami, jeśli lubicie spędzić wieczność żeby grindować tylko gear a za chwile grindować nowy lepszy gear od nowa to nikt wam nie broni.

Mam nadzieję że komuś te informację się przydadzą, miłego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2015 o 17:21, Noma napisał:

Ogólnie jako oddany fan jestem zadowolony z tego co zapowiedzieli a Ci którym się nie
podoba mogę powiedzieć tylko jedno: World of Warcraft was zawsze przyjmie z otwartymi
ramionami, jeśli lubicie spędzić wieczność żeby grindować tylko gear a za chwile grindować
nowy lepszy gear od nowa to nikt wam nie broni.

Zdobywanie sprzętu w tej grze akurat nie jest teraz problemem (a po każdym patchu ten z poprzedniego staje się o wiele łatwiejszy do zdobycia, do tego ten z nowego LFR zwykle przewyższa normal z poprzedniego), za to jest inna farma, głównie związana z budynkami z garnizonu.

Co do samego dodatku GW2 - jakoś klimat tego nowego miejsca nie wygląda zbyt zachęcająco. Znowu jakieś wicie, dżungle, po Gorgrond z WoWa mam dość takich roślinkowych klimatów :D Revenant zapowiada się na atrakcyjną klasę, może nawet zbyt atrakcyjną i pewnie po premierze masa ludzi będzie nim grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wspomniałem o WoW''ie bo to pierwsze co mi przyszło do głowy, ale tak na prawdę to nie wiem jak tam teraz jest po tych dodatkach wszystkich. :p

Klimat bardziej dla ludzi którzy grali w pierwszą część Guild Wars, dżungla była ciekawym i ważnym miejscem w podstawce [później nazwanej Prophecies], no i sama rasa zapomnianych już istot to kolejny nostalgiczny punkt który dla nowych ludzi będzie tylko ciekawostką ale dla weteranów serii będzie czymś rewelacyjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2015 o 17:21, Noma napisał:

na trailerze widzieliśmy jeszcze postać smoka, być może była to sama Glint?


Spoiler

Glint została zabita przez Kralkatorrik-a



Dodatek zapowiada się przyjemnie na pewno kupię kolekcjonerkę bo mam sentyment do całej serii. Nowa klasa na teraz mi się niezbyt podoba myślałem że będzie bardziej przypominać rytualistę z jedynki. Cieszy mnie bardzo GvG ale nie oszukujmy się jest to coś co powinno być od samego początku [jeśli dobrze zrozumiałem gildie mają go wybudować a nie kupić co może być naprawdę fajne jeśli będzie polegać na jakieś wspólnej grze a nie że po prostu potrzebujesz x materiałów]. Najbardziej jednak liczę na lepszą fabułę pierwsza część [wraz z kampaniami/dodatkami] był fajna dwójka natomiast ma fajną fabułę jedynie do jakiegoś 30-40 poziomu. Wiem że na to zapewne niema co liczyć ale chciałbym żeby wrócili do sposobu zdobywania skilli jaki początkowo był obiecywany. Tzn. każda klasa ma jakieś unikalne zadania do zrobienia typu elementalista szuka starożytnych ksiąg, necro starych grobowców a wój mistrzów walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy kolega umie czytać ze zrozumieniem? Revenant będzie mógł przyzywać dusze zabitych/martwych legend z świata Guild Wars. Więc taka Glint

Spoiler

która została zabita przez Kralkatorrik-a

jak sam to powiedziałeś, doskonale nada się do przyzwania prawda? Tym bardziej że nie była ona jakaś bardzo duża, więc rozmiarowo by się zgadzało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 13:27, Noma napisał:

ciach


Tak, umiem czytać ze zrozumieniem, jakoś po prostu wyrwałem to zdanie z reszty tekstu (wiesz te emocje po zapowiedzeniu dodatku). Przyznaje się do winy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować