Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon - już graliśmy!

52 postów w tym temacie

Michał 'Myszasty' Nowicki

No i stało się. Wreszcie we względnym spokoju i komforcie (a nie pokątnie gdzieś na targach) mogłem pograć w nowego Wiesława. Przez nieco ponad trzy godziny. Zaliczając całkiem spory kawałek prologu i jedną z późniejszych misji. Po tym co zobaczyłem, wciąż pokładam w Dzikim Gonie wielkie nadzieje.

Przeczytaj cały tekst "Wiedźmin 3: Dziki Gon - już graliśmy!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetny artykuł, rzuca choć trochę światła na niektóre mechanizmy w grze oraz utwierdził mnie w przekonaniu, że nowy Wiedźmin będzie świetny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Dlaczego, panie Myszasty, ten tekst jest tak krótki? Chcę więcej!
2. PR-ową temperaturę umiecie kręcić - nie mogę się doczekać premiery (kiedy, u licha, ten dolar zacznie spadać? Trzeba kupić nowy hardware!).
3. Jeżeli faktycznie tak prezentuje się gra. to wszystkie moje obawy właśnie się rozwiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"walka sprawia wrażenie opartej znacznie bardziej na umiejętnościach gracza i "timingu" niż w W2"

Smuteczek. : <
Oby na najłatwiejszym poziomie nie było tak źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę materiałów już się na sieci pokazało, mam nadzieję, że niedługo będzie można wrzucić coś na dysk w dobrej bezstratnej jakości, bo jak widzę YT kompresję, to aż mi się mikstury w ekwipunku gotują.

@Kadaj, nie obawiaj się, jak będzie za trudno to zawsze możesz wynająć kogoś kto będzie grał za Ciebie. On zarobi, a ty sobie palców nie połamiesz ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przegapiłem czy nie było info na czym grał recenzent :) ?
> A tak swoją drogą to dziwnie brzmi mówienie o polskim dubbingu w polskiej produkcji...
Dokładnie, jeśli silić się na anglicyzmy to voice-acting...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Intel Core i7-4790

ASRock Z97 uATX
8 GB DDR3
GeForce GTX 980 4 GB GDDR5
120 GB SSD + 500 GB SATA
Corsair CX 750W ATX
Modecom Triks
Na tym sprzęcie wersje Pctową ogrywali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 16:55, Kadaj napisał:

Smuteczek. : <
Oby na najłatwiejszym poziomie nie było tak źle.

A Ty znowu z tymi poziomami trudności :D
Nie rób z siebie kaleki bo aż oczy bolą jak takie rzeczy się czyta... ; /
Dasz radę !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przegapiłem czy nie było info na czym grał recenzent :) ?
> A tak swoją drogą to dziwnie brzmi mówienie o polskim dubbingu w polskiej produkcji...

Nie przegapiłeś. Na PC podobno to był komputer pokroju i7 4790 + GTX 980. Co nie wygląda za ciekawie jeżeli do tego dodamy że ustawienia wcale nie były najwyższe i klatek miało być ledwo ponad 30 a okazjonalnymi spadkami do 10-15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.01.2015 o 17:38, pecciu napisał:

Na tym sprzęcie wersje Pctową ogrywali


Dodajmy, że grali w FHD, na ustawieniach wysokich ( ultra były zablokowane ), bez SSAO oraz ze skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym. Gra trzymała 30 - 35 kl/s. Ciekawe jak to będzie wyglądać na ultra i jakiego sprzętu będzie wymagać, oraz jak duża będzie różnica pomiędzy wysokimi a ultra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 17:42, Braveheart napisał:

A Ty znowu z tymi poziomami trudności :D

Każdy ma jakąś mantrę. ;d

Dnia 26.01.2015 o 17:42, Braveheart napisał:

Dasz radę !

Wątpię (o ile oczywiście obawy z tekstu się sprawdzą). Za dobrze siebie znam. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- Obecnie przy Wiedźminie 3 pracuje 230 osób.

- Prolog oraz samouczek skierowany do masowego gracza będzie można wyłączyć.

- Spełnienie rekomendowanych wymagań pozwoli na wyświetlanie obrazu w 30 klatkach na sekundę.

- Wymagania wersji na PC nie są zawyżone, choć programiści wciąż pracują nad jeszcze lepszą optymalizacją.

- W wersji na PC można będzie zaimportować save’y z poprzednich odsłon lub zadecydować o przeszłości bohatera w dialogach na początku rozgrywki. Na konsolach dostępna będzie tylko ta druga opcja.

- Wersje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One korzystają z tego samego buildu, zestawu tekstur oraz modeli. Gra na wszystkich platformach będzie wyglądała niemal identycznie, wersja na konsolę Microsoftu będzie jednak wyświetlana w rozdzielczości 900p, skalowanym do 1080p.


http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra będzie na wszystkich platformach wyglądała identycznie, za to fajnie się przełożylo na pc z wymaganiami, przecież gtx 980 a grafika w konsoli to niebo a ziemia
Ps tak wiem że łatwiej się optymalizuje gry na konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować