Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobaczcie 15 minut rozgrywki z Wiedźmina 3!

52 postów w tym temacie

Mam nadzieję że w finalnej wersji ten mur nie będzie tak wyglądał jak w okolicach 7 i 8 min przy cutscenkach. takie wymagania a dx11 i teselacji brak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 19:24, hydzior napisał:

Wygląda słabo. Wiesiek 2 z nowymi assetami. Silnik gry mocno wieje "last-genem". Oświetlenie
i cieniowanie proste, a shaderki bardzo podstawowe. Do tego dochodzi tragiczny lod i
draw distance. Na końcu brakuje jakiegoś postprocessingu który by to skleił. Obraz wydaje
się surowy. Tyłka nie urywa. Dragon Age Inkwizycja pomimo prostrzej geometrii jest dużo
bardziej zaawansowana w każdym innym aspekcie. Od oświetlenia na pb materiałach kończąc.


Nie uprawiajmy demagogi.
Nie grałem jeszcze w nowego DA, ale porównując to, co już widziałem, DA jest dosyć ładny ale taki trochę plastikowy, nie czuć też tam rozmachu, przestrzeni, wolności, wszystko jest jakby upchane na małej przestrzeni.
W W3 tę przestrzeń czuć i widać, widać odległości, duże obszary, nie jest to ani tak ściśnięte, jak w Inkwizycji, ani tak puste jak w Skyrimie.
Gra nawet na wysokich ustawieniach wygląda ładnie i przeboleję, jeżeli nie odpalę jej na ultra ( pomijając futro od Invidii i ubersampling ) ale zastanawia mnie jedno: od paru dni gram w GTA V na PS4 i cały czas nurtuje mnie myśl: jak oni to zrobili na PS4?
Grafika jest świetna, zasięg rysowania obiektów bardzo dobry ( w przeciwieństwie do, np. Unity ), szczegółowość ( choć tekstury lub cienie, np. obracającego się wiatraka z bliska już nie robią wrażenia ). Skoro słabsza PS4 radzi sobie z takim GTA V, to PC - et z mojego podpisu powinien ciągnąć takiego W3 bez zająknięcia - gdyby gra była robiona z myślą o PC, a nie o konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 21:42, Shinigami napisał:

Zawsze możesz spełnić najniższe (stosunek cena - jakość pewnie też będzie zadowalający)
wymagania: zaprosić do domu konsolę :D

Nie, nie to spokojnie. Uzbroiłem się w R9 290 ^.^. Miałem namyśli, że granie w to mi nie podeszło.
Wiedźmina pierwszego to ledwo skończyłem prolog i wlazłem do miasta. A Wiedźmin 2, to wlazłem AŻ do II aktu i tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > beda smoki
> >
> Coś się tych smoków tak czepił? :P W świecie wiedźmina smoki nie są jakąś tam pospolitą
> kreaturą, więc ja bym na to nie liczył. Chyba, że spotkamy "starych znajomych"
>
> @vegost i inny, którzy nie obejrzeli filmiku:
>
> http://youtu.be/Jz_i7vMsqnA
> Nie wiem czy to to było na stronie, ale to też jest dobre. :)
czepiłem się bo jak grał myszasty to powiedział "ale nie doświadczymy też psującego wiarygodność świata efektu "jaskinia smoka piętnaście metrów od wioski". i mnie to ciekawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2015 o 19:15, Henrar napisał:

A tak się nabijasz z tego, że konsole wstrzymują postęp graficzny. Otóż widzisz, tak
właśnie wygląda postęp kolego. Postęp wymaga nowych części. Albo płacisz kokosy za nowy
sprzęt i widzisz każdy najnowszy efekt w grze, albo odpalasz grę na medium.

Albo tworzysz grę a nie benchmark który nowe kompy ledwo ciągną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 06:53, Zgreed66 napisał:

Wiedźmina pierwszego to ledwo skończyłem prolog i wlazłem do miasta. A Wiedźmin 2, to wlazłem AŻ do II aktu i tyle :)


No to aż się dziwię, że zabrnąłeś tak daleko i wpadłeś do komentarzy pod newsem. Możesz to dopisać do listy Wiedźminowych osiągnięć ;D

Zanim zaczniemy wieszać psy na Redach, warto poczekać na finalny build, do tego jasne i czytelne porównania z użyciem różnych ustawień graficznych. Wątpię, żeby przez kilka miesięcy sytuacja zmieniła się diametralnie, jednak może być tylko lepiej. Szczególnie jeżeli ktoś planuje wstrzymać się jeszcze dłużej, bo pewnie czeka nas też niezła dawka łatek. Spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 11:23, L33T napisał:

Albo tworzysz grę a nie benchmark który nowe kompy ledwo ciągną.

A bo to można tworzyć tylko to albo to?

Jeżeli masz do dyspozycji grę AAA tworzoną głównie pod PC, to naturalnym jest, że możesz wykorzystać efekty, których większość ludzi nie zobaczy latami a posiadacze najpotężniejszych kart też ich nie zobaczą. To się nazywa future-proofing i skalowalność.
Powtarzam: nikt z developerów nie powinien ograniczać się do danej konfiguracji PC, jeżeli może osiągnąć lepsze efekty już teraz. Gracze mogą poczekać, od tego mają suwaki detali.
Proszę też o zdefiniowanie "nowego kompa". Jaka jest jego specyfikacja? Jeżeli ta konfiguracja, na której puszczano demo W3 jest mocna, to jak nazwiesz komputery z np. trzema lub czterema GF980, 32GB RAMu i 5960x? Dlaczego posiadacze tych komputerów mają nie dostać efektów tylko dla nich? Bo jest ich mało? A dlaczego developera ma to obchodzić, skoro silnik się skaluje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2015 o 13:12, Henrar napisał:

Powtarzam: nikt z developerów nie powinien ograniczać się do danej konfiguracji PC, jeżeli
może osiągnąć lepsze efekty już teraz. Gracze mogą poczekać, od tego mają suwaki detali.


Myślę, że gdyby twórcy robili jednak gry pod najmocniejszą obecnie, jednordzeniową kartę graficzną ( GTX 980 ) to mogliby osiągnąć takie efekty, jak w przeszłości twórcy projektujący gry pod PS3, które było znacznie słabsze od PC tów z tamtego okresu, mogliby też wycisnąć 100% z danego sprzętu. Ale wiem, ze na PC to tak nie działa, bo konfiguracji jest b. dużo.

Dnia 27.01.2015 o 13:12, Henrar napisał:

Proszę też o zdefiniowanie "nowego kompa". Jaka jest jego specyfikacja? Jeżeli ta konfiguracja,
na której puszczano demo W3 jest mocna, to jak nazwiesz komputery z np. trzema lub czterema
GF980, 32GB RAMu i 5960x? Dlaczego posiadacze tych komputerów mają nie dostać efektów
tylko dla nich? Bo jest ich mało? A dlaczego developera ma to obchodzić, skoro silnik
się skaluje?


Nowy komp to jest jednak sprzęt pokroju tego z mojego podpisu, którym dysponuje także mała liczba graczy w naszym kraju, o co są tu często płacze. Sprzęt o którym piszesz jest już dla prawdziwych entuzjastów, którzy nie mają co z kasą robić ( jest takich kilku na forach ) ale nie dla zwykłego śmiertelnika. Zrozumiałbym, gdyby dla nich była opcja ubersamplingu i tych włosów od Nvidii, ale poza tym, gra na sprzęcie z mojego podpisu powinna hulać na ultra, chociażby w tych 30 kl/s ( większej ilości kl/s nie wymagam ).

Chciałbym też, żeby CDP RED jasno określił, do czego wystarczy dany sprzęt. Jak rozumiem, po wczorajszych newsach, minimalne podane wymagania wystarczą na low, a zalecane na medium, mój sprzęt na high, a na ultra taki, jaki podałeś wyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 13:12, Henrar napisał:

A dlaczego developera ma to obchodzić, skoro silnik się skaluje?

Bo część osób zwyczajnie odstraszają wymaganie co się przekłada na sprzedaż. Ja sobie poczekam, mam w co grać a pchać się w upgrade bo panów z CDP-Red poniosło nie zamierzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale po co masz robić upgrade, skoro możesz używać suwaków od ustawiania detali w grze?

Nikt Ci każe grać na najwyższych detalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować