Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon - gameplay i wywiad z głównym producentem

117 postów w tym temacie

Dnia 27.01.2015 o 02:11, Braveheart napisał:

Którą zawsze można po czasie sprzedać z nie bagatela zyskiem. !! ;-)


Nie no coś ty... Nie po to pociłem się przy F5, żeby teraz to sprzedać :P Niektóre rzeczy nie mają przełożenia na monety ;p Przynajmniej jedną EK Wiedźmina chce mieć ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze: Dragon Age Inkwizycja, a nie Orgins ;)
> Po drugie: AC Unity nie posiada GI, ma sztywno ustawione pory dnia ( poranek, południe,
> popołudnie i noc ) oraz statyczne cienie.

AC Unity posiada Kombinacje GI Ustawioną na parę baunces + sky occlusion + parę innych, jest to pierwszy przykład, jak tanim kosztem można takie coś wprowadzić. Nieprawda że cienie czy pory dnia są tam statyczne, jest to dynamiczne oświetlenie, w pełnej krasie. Pozatym GI to nie jest jeden wielki efekt, tylko parę efektów w jednym, jak np color bleeding itp ( na Googlu jest więcej o tym jak ktoś pragnie ). i co do Dragon Age, to pomyłka z mojej strony, chodziło mi oczywiście o inkwizycję. Pozatym, model który jest zastosowany w tych 2 grach to podejście typu Physical Base rendering, tak samo jak np w Ground Zeroes, które o dziwo też nie wykorzustuje żadnej techniki GI czy radiosity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usłyszałem ''visual parity'' i już wiem czemu downgrade jest tak widoczny na dodatek te wymagania... Jak mówi, że będzie wiedźmin tak samo wyglądać na wszystkich platformach to czemu są tak wielkie wymagania... Coraz bardziej studia olewają PC''ty specjalnie kompa złożyłem pod tą grę mając PS4. Pięknie PC''towców olali jak zwykle. Tylko pogratulować, wielki minus ode mnie dla CD PROJEKT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 08:01, Fred778 napisał:

Pięknie PC''towców olali jak zwykle. Tylko pogratulować,
wielki minus ode mnie dla CD PROJEKT.


Nie od dziś wiadomo że gry kręcą się dookoła konsol przez ostatnie dwie generacje a to co na PC to porty więc nie wiem czemu jest zaskoczenie.

Swoją drogą wywiad żałosny, przecież to nawet się źle wymawia mieszając pl z ang. Podejrzewam że ten Pan po prostu nie wiele wyrazów po ang zna i dlatego rzucał tym co mu do głowy przychodziło ;P Wywiad na dodatek z którego nic nowego się nie dowiadujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pięknie PC''towców olali jak zwykle. Tylko pogratulować,
> wielki minus ode mnie dla CD PROJEKT.

To jest trochę nie fair twierdzić że "jak zwykle" olali PC, skoro dwie poprzednie odsłony wyszły przede wszystkim z myślą o PC.

Co do W3 to powiem że ostatnio postanowiłem zagrać w jakiegoś rpg i wybrałem Dragon Age Inquisition z którego aktualnie jestem bardzo zadowolony ( pierwsze 10 godzin tej gry to katorga ) i mimo to że nie zamierzałem kupować W3 ( nie posiadam też i nie grałem w dwie poprzednie odsłony ) to po oglądnięciu tych wszystkich materiałów jestem coraz bliżej zakupu. Z mojej perspektywy Wiedzmin wygląda na takiego DA:I z światem który jest bardziej zaludniony i koncentrujący się bardziej na fabule niż ogólnej eksploracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość recenzentów pisze, w tym Ci, którym najbardziej ufam, że grafika już na poziomie high wygląda znacznie lepiej niż w Dragon Age Inkwizycja i im wierzę, bo Inkwizycja była śliczna koncepcyjnie... ale świat był pusty, niezamieszkały, przestrzenie po prostu wiały hasłem "ZAGOSPODARUJCIE MNIE JAKOŚ, BŁAGAM". Same modele postaci, tekstury, oświetlenie lub cienie nie powalały mnie na kolana, nie po tym co ujrzałem w modach do Crysisa (które zmiatają większość dzisiejszych gier graficznie).

Również nie twierdzę, że wymagania są wygórowane - sandbox to najbardziej sprzętożerny rodzaj gry jaki może powstać, w dodatku zagospodarowany gęsto, często i wszystko to renderowane w czasie rzeczywistym - chcieliście postępu graficznego, to teraz przyjmijcie te wymagania z godnością.

Nikt też na ultra grać nie nakazał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nikt też na ultra grać nie nakazał.

Słucham? Chcesz przez to powiedzieć, że dysponując bardzo mocnym komputerem wyposażonym w drugą najwydajniejszą kartę graficzną na rynku mam obniżać ustawienia? To po co to "ultra" jest? Racz zauważyć, że ani Inkwizycja, ani Wiedźmin 3 nie mogą być kojarzone z wyniesieniem oprawy wizualnej na nowy poziom, chyba, że jedynie w obrębie gatunku. Do tej pory żadna z gier nawet nie zbliżyła się nawet do granicy ustanowionej blisko dwa lata temu przez Cyrisa 3, a z tym porządny komputer radzi sobie dziś bez trudu. Dlaczego więc Wiedźmin ma mieć problemy z optymalizacją? Bo jego świat ma otwartą strukturę? To żadne wytłumaczenie, o ile nie renderuje z marszu obszaru aż po horyzont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego trolluj gdzie indziej. Porównujesz korytarze (gdzieniegdzie troszkę otwartej przestrzeni) z prawdziwym sanboxem. Crysis 3 gdyby był sandboxem to byś potrzebował Nidia Titan w sli aby mieć 30 fps w FullHd albo by wyglądał znacznie gorzej. Ja pod kątem gier ostatnio zakupiłem Ps4. Witcher 3 już zamówiony w edycji pudełkowej. Podstawową rzeczą przy graniu na Pc to tak naprawdę poza wydajnością odpowiedni sprzęt do wyświetlania obrazu. Rozdzielczość jest tak samo ważna jak rozmiar matrycy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Słucham? Chcesz przez to powiedzieć, że dysponując bardzo mocnym komputerem wyposażonym
> w drugą najwydajniejszą kartę graficzną na rynku mam obniżać ustawienia? To po co to
> "ultra" jest?

No to masz Titana Z? To nie będziesz miał raczej problemów utrzymać 50-60fps na ultra no może high. Sorry nie mogłem się powstrzymać, zapewne chodziło Ci o GTX 970 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zmartwię cię, gtx 970 ma wadę i to sporą http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/NVIDIA-Discloses-Full-Memory-Structure-and-Limitations-GTX-970)
> :)
Sporą ? Jakoś testy wydajności pamięci jej nie pokazują ;]. Owszem nvidia trochę pościemniała (także o ilości ROP''ów), ale nie wpływa to na wydajność układu i alokacje pełnych 4GB pamięci w grach. To co układ ten potrafi każdy wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro graficznie ma byc tak samo na PC jak na konsoli to rozumiem ze wszedzie bedzie Full HD rozdzielczosc? Graficznie wyglada ladnie ale z miejsca widac ze znacznie gorzej niz pokazywano to wczesniej. Nie wiem czy to jakos filmiku ale gra wygladala jakby nie byla w 1080p, zbyt kanciata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 13:20, hydzior napisał:

Sporą ? Jakoś testy wydajności pamięci jej nie pokazują ;]

Właśnie po testach wydajności pamięci widać, że segment 0,5GB jest 6-7 razy wolniejszy ;]

Dnia 27.01.2015 o 13:20, hydzior napisał:

Owszem nvidia trochę pościemniała
(także o ilości ROP''ów), ale nie wpływa to na wydajność układu i alokacje pełnych 4GB
pamięci w grach. To co układ ten potrafi każdy wie.

Oczywiście, że wpływa, bo widać, że sterownik GPU na siłę stara się sprawić, by zużycie VRAMu nie sięgało powyżej 3,5GB, podczas gdy na GF980 na tych samych detalach zużycie spokojnie to przekracza ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szanowny kolego trolluj gdzie indziej. Porównujesz korytarze (gdzieniegdzie troszkę otwartej
> przestrzeni) z prawdziwym sanboxem. Crysis 3 gdyby był sandboxem to byś potrzebował Nidia
> Titan w sli aby mieć 30 fps w FullHd albo by wyglądał znacznie gorzej. Ja pod kątem gier
> ostatnio zakupiłem Ps4. Witcher 3 już zamówiony w edycji pudełkowej. Podstawową rzeczą
> przy graniu na Pc to tak naprawdę poza wydajnością odpowiedni sprzęt do wyświetlania
> obrazu. Rozdzielczość jest tak samo ważna jak rozmiar matrycy

Pozwól, że zadam ci proste pytanie: czy w Wiedźminie 3 cały świat gry renderowany jest w jednym momencie, czy też jak w 100% innych gier obszar renderowania jest ograniczony do najbliższej okolicy? Bo jeżeli to drugie, to miejsce twego "argumentu" jest na śmietniku, zaś ja mam rację twierdząc, że Wiedźmin nie powinien działać gorzej od Crysisa 3, do którego pod względem oprawy po prostu nie ma startu.
Ach, no i ja również zamówiłem edycję pudełkową Wieśka, kolekcjonerską, mówiąc konkretnie. Nie znaczy to jednak, że jestem ślepy na pewne oczywiste kwestie i choć wierzę, że będzie to gra wybitna, to przedwcześnie korony na głowę wkładać jej nie zamierzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fragmenty rozgrywki wyglądają interesująco. Marzyłby mi się system walki taki, jak w Cieniu Mordoru. Wywiadu natomiast nie słucha się dobrze. Polszczyzna fatalna, na domiar złego łamana z równie fatalnym "angielskim". Producent wygląda na znudzonego, nie wykazuje niemal żadnego zainteresowania tematem. Kazali mówić, to mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2015 o 13:21, Cykada85 napisał:

Skoro graficznie ma byc tak samo na PC jak na konsoli to rozumiem ze wszedzie bedzie
Full HD rozdzielczosc?

Powiedział że gra będzie wizualnie prezentować się tak samo dobrze, a nie że wszędzie będzie full HD.
tak się właśnie rodzą plotki :)
Skończylibyście z tym Full HD jako wyznacznikiem jakości. Gra ma wyglądać dobrze i przede wszystkim dawać satysfakcję z samej rozgrywki. To ważniejsze niż cyferki przy rozdziałce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Marzyłby mi się system walki taki, jak w Cieniu Mordoru.

Mam nadzieję, że system walki w W3 nie ma nic wspólnego z w/w. Nie wiem, co podoba się ludziom w systemach walki typu SoM, Batman czy AC - wszystko sprowadza się do wciśnięcia odpowiedniego klawisza w danym momencie. Może wyglada to fajnie (płynne animacje itd.) ale moim zdaniem nie daje żadnej satysfakcji i po pewnym czasie zaczyna niemiłosiernie nudzić.
Co do wywiadu - wygląda jakby był przygotowany na odp...... Sama gra zapowiada się za to bardzo fajnie. Co do grafiki, to czasem zastanawiam się, o co tyle płaczu - mnie w ogóle nie interesuje, czy gra pójdzie na średnich, wysokich itd. ważne, żeby chodziła płynnie, a to czy liście na drzewach będą rzucać cień itd. nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Przede wszystkim po wieśku oczekuję długiej, dobrej fabuły i mnóstwa dialogów:) W moim odczuciu W1 zjadał W2 na śniadanie, zobaczymy, co przyniesie Dziki Gon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować