Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Wiedźmina 3 rozważają wprowadzenie bezlitosnego trybu Insanity

24 postów w tym temacie

Taki tryb to ciekawostka dla bardzo wąskiego grona.
Ja przykładowo chciałbym wbić 100% pucharków w Wiedźminie 3 a jak mi będą kazać grać w ten tryb aby wbić te 100% to nie będę zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super pomysł. Można się naprawdę wczuć w grę, solidnie przygotowywać do potyczek, rozsądnie prowadzić rozmowy itp. Będzie można czuć prawdziwe emocje podczas zabawy, ale wolałbym, aby chociaż kilka razy po przegranym starciu można było wylądować u jakiegoś uzdrowiciela, w świątyni Melitele lub w szpitalu, bo jednak przypadkowa śmierć po 70 godzinach gry, może kosmicznie zirytować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2015 o 10:50, Ambr0ktn napisał:

Fajny pomysł, ale nie do gry z otwartym światem.


Może zirytować, ale to jest opcjonalne. Jeśli gracze wiedzą na co się piszą, to nie widzę problemu. Zawsze jest tryb mroczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Taki tryb to ciekawostka dla bardzo wąskiego grona.
> Ja przykładowo chciałbym wbić 100% pucharków w Wiedźminie 3 a jak mi będą kazać grać
> w ten tryb aby wbić te 100% to nie będę zadowolony.
I co z tego? W DmC trzeba było zrobić HoH i HaH (no oba bez permanentnej śmieci, ale permanentna śmierć w momencie, gdy się ginie od 1 ciosu to by była jazda na maksa), żeby odblokować 100%. 100% jest dla pro. Przypomina mi to PayDaya 2 (tak, przywołuję go co chwila, ale dlatego, że faktycznie grałem w niego spoooro) i bóle pośladków na forum o to, że to Cloaker za twardy, to SkullDozer za mocny.... Rany! Trudne osiągnięcia mają być, no tego... trudne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Rany! Trudne osiągnięcia mają
> być, no tego... trudne?

Również jestem tego zdania. 100% nie powinno odzwierciedlać jedynie czasu jaki poświęciliśmy na dany tytuł ( chodzi mi o achievementy, które są zwykłymi pożeraczami czasu ), ale także umiejętności grania w daną grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jestem za, brakuje takiego trybu wielu grom ostatnimi czasy.
A co to za problem "stworzyć" ten tryb na własną rękę? Wybierasz najwyższy poziom trudności i po śmierci nie kontynuujesz dalej rozgrywki. Proste, dla chcącego nic trudnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze to nie bedzie wymogiem do wbicia platyny. A jak tak to bede przegrywal save na usb :p ciekawe tez jak gra bedzie usuwala zapis z clouda ps plus?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2015 o 12:31, borias napisał:

A co do trybu gry - zawsze lepiej mieć wybór, niż go nie mieć ;)

nom, tylko że to nie jest kwestia "a, dodajmy trudny tryb" i jest gotowy w jedno popołudnie. Ktoś go musi zaprojektować, zbalansować (bo nawet kosmiecznie trudne musi być jednak "do przejścia"), przetestować, poprawić (bo nic nie wychodzi idealne za pierwszym razem), ponownie przetestować.. to wszystko kosztuje i czas i zasoby i pieniądze. Zamiast robić z W3 pseudodarksouls by przyciągnąć jakąś niszę/sztuczny endgame ten sam czas, zasoby i pieniądze można było poświęcić np. na zaprojektowanie kilku dodatkowych zadań pobocznych. Albo nowego znaku. Albo czegokolwiek innego, na czym być może zyskaliby wszyscy. To nigdy nie jest proste "lepiej mieć niż nie mieć" ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować