Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Hatred - nowe screeny i trailer z kontrowersyjnej polskiej gry. Ruszyły pre-ordery

18 postów w tym temacie

Abstrahując od tematyki gry mam wrażenie, że graficy chyba trochę przegięli. Ja rozumiem, że gra ma być mroczna, przytłaczająca itd. itp. ale zrobienie gry tak szaroburej powoduje, że to co dzieje się na ekranie jest zupełnie nieczytelne. Może to kwestia kompresji YT ale ja ledwo widziałem, w którym miejscu znajduje się bohater bo albo zlewał się z tłem albo ginął w cieniach.

A co do pre-ordera, to koszulka wygląda jak koszulka z logo jakiejś death-metalowj grupy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra całkowicie nie dla mnie.
Nawet jakby kosztowała 6 euro i 66 eurocentów, też bym jej nie kupił, za darmo też bym jej nie wziął.

Natomiast, jak komuś taka gra sprawia radochę, to miłej zabawy życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem - stylistyka a''la Sin City, więc czy aż tak znowu "za ciemna" ? Zobaczymy po premierze.
Szkoda, że ten tytuł nie został obsadzony w naszych rodzimych klimatach tylko znowu pobiegamy po jakims sztucznym mieście w stylu NY czy LA [a np Warszawa, Kraków, Poznań wcale by gorsze nie były, jak by dali rodzime lokacje i opcję odwiedzenia np ZUSU, budynku Sejmu czy Skarbowego to z miejsca by im sprzedaż skoczyła XD]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że upublicznią później wyniki sprzedażowe.Podejrzewam, że będą one bardzo dobre.Wszystko można zarzucić twórcom tej gry, ale na pewno nie to, że nie mają dobrego podejścia do marketingu :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> jak by dali rodzime lokacje i opcję odwiedzenia np ZUSU, budynku Sejmu
> czy Skarbowego to z miejsca by im sprzedaż skoczyła XD]

Z tymi lokacjami, to raczej nie do wykonania.
Przynajmniej w wykonaniu polskiej firmy.
Mogłoby się skończyć w ABW, organa państwa itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2015 o 11:09, Pietro87 napisał:

Bo ja wiem - stylistyka a''la Sin City, więc czy aż tak znowu "za ciemna" ? Zobaczymy
po premierze.


Tak jak napisałem, może to być kwestia kompresji na YT.
Ale do Sin City to trochę Hatred daleko :) W SC fakt, było dużo czerni, ale był dużo większy kontrast, raczej graficznie była to "walka" czerni i bieli... Tutaj natomiast jest "50 shades of gray" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to całkiem niegłupi pomysł na mod.
Przerobić kilka nazw lokacji w grze, jeśli dała by się relatywnie łatwo modyfikować i już człowiek by się mógł odstresować [jak ktoś się rozliczał kiedyś u fiskusa z czegoś więcej niż standardowy PIT 37 pewnie z chęcią by tam wparował, bodaj wirtualnie, ja np z chęcią do działu finalizacji wypłat - gdzie wiecznie, mimo podanego prawidłowego numeru konta, paniom się "nie zgadza" i pieniądze muszę odbierać rok rocznie w kasie - pozdrowienia dla podwarszawskiej, umysłowo upośledzonej skarbówki] =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja rozumiem,
> że gra ma być mroczna, przytłaczająca itd. itp. ale zrobienie gry tak szaroburej powoduje,
> że to co dzieje się na ekranie jest zupełnie nieczytelne. Może to kwestia kompresji YT
> ale ja ledwo widziałem, w którym miejscu znajduje się bohater bo albo zlewał się z tłem
> albo ginął w cieniach.

Tylko w 2 miejscach był mało widoczny bohater raz jak wszedł w jakoś czarną smugę w palącym się budynku i tych jakby kanałach. Wszędzie indziej wszystko dobrze widać. Druga sprawa to trailer z urywkami rożnych momentów normalnie jak byś grał wątpię byś nie wiedział którym kolesiem grasz czy gdzie się znajduje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2015 o 15:20, Renchar napisał:

Tylko w 2 miejscach był mało widoczny bohater raz jak wszedł w jakoś czarną smugę w palącym
się budynku i tych jakby kanałach. Wszędzie indziej wszystko dobrze widać. Druga sprawa
to trailer z urywkami rożnych momentów normalnie jak byś grał wątpię byś nie wiedział
którym kolesiem grasz czy gdzie się znajduje.


Normalnie jakbym grał to bym chciał mieć czytelną grafikę. Ta taka nie jest, niezależnie od tego czy to są posklejane różne momenty z gry czy też nie.
Koleś w czarnym ubraniu i z czarnymi włosami, biegający po różnych odcieniach szarości albo w czarnych cieniach... w nocy...
To że go nie było widać to był tylko przykład na ogólną marnotę, nijakość i miałkość oprawy (nie mówię to o modelach, fizyce zniszczeń, czy efektach, np. płomieni). Przykro mi, ale nie wmówisz mi, że ta grafa jest czytelna i przemyślana :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować