Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze 18 minut z Bloodborne

20 postów w tym temacie

Filmik z pierwszymi osiemnastoma minutami Bloodborne od redakcji IGN-a czeka w razie czeka poniżej.

Mały błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja należę do osób, które wolą poczekać aż płytka z grą znajdzie się w napędzie.No chyba, że w pewnym momencie nie wytrzymam i odpalę materiał :D.Jak na razie pozostaje mi patrzeć na screeny :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Filmik z pierwszymi osiemnastoma minutami Bloodborne od redakcji IGN-a czeka
> w razie czeka poniżej.

>
> Mały błąd.
>
>
Dzięki za czujność:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda zarąbiście ale bolą mnie tylko te uderzenia z wykończeniem w plecy są mało efekciarskie. Niepodchodzące pod mój klimat egzekucjie bym to nazwał. W Dark Souls wygladało to fajniej miecz w plecy a potem z kopa do przodu zsuwałało sie gościa z ostrza :D. Nie mneij Nightmare Edition z miejsca zamawiam jak tylko się ukarze pre order .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko OK, wygląda obłędnie, animacja jest w porządku i mimo wielkiej zmiany otoczenia nadal czuć DS. Boli mnie tylko to, że ciała zabitych przeciwników nagle stają się półkilogramowymi laleczkami. Gdy w nie wdepniemy wymachują kończynami i miotają się po ziemi, nie czuć kompletnie ich ciężaru. Widać to w kilku miejscach, choćby przy pierwszym zabitym potworze - wilkołaku. Myślę, że możliwości dzisiejszych maszyn pozwalają pozbyć się tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2015 o 07:45, Amazing_Maurice napisał:

- wilkołaku. Myślę, że możliwości dzisiejszych maszyn pozwalają pozbyć się tego problemu.


Ale to nie jest problem.. tak jest specjalnie i uważam to za bardzo duzy plus który jakoś wyróznia serię poprzednią i tą. To jest wręcz urocze i fajne czasami sytuacje są ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2015 o 09:25, Kafar napisał:

Ale to nie jest problem.. tak jest specjalnie i uważam to za bardzo duzy plus który jakoś
wyróznia serię poprzednią i tą. To jest wręcz urocze i fajne czasami sytuacje są ;P

Serio myślisz, że to specjalnie? Może, ale dla mnie odbiera trochę powagi grze :) Osobiście wolałbym czuć masę dopiero co zabitego monstra, zamiast szargać jego truchłem po podłodze przy każdym kroku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zastanawiałem się nad tym i jedynym słusznym wytłumaczeniem dmuchanych trupów jest to, że podczas walki z kilkunastoma przeciwnikami naraz naturalny ciężar ciała mógłby stanowić pewną przeszkodę i utrudnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2015 o 10:41, Amazing_Maurice napisał:

Serio myślisz, że to specjalnie? Może, ale dla mnie odbiera trochę powagi grze :)


No własnie dlatego tak myślę, zawsze fajnie jest smiesznie skopać jakieś ścierwo w przepaść ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować