Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield Hardline na PC tylko dla 64-bitowych systemów

15 postów w tym temacie

Skoro zalecane jest 8 GB ramu to chyba nikogo już nie dziwi, że wymagany jest system 64 bitowy. Owszem minimalne to 4 GB, ale kto by chcial grać na minimum :) PCtowe giercowanie nigdy nie było tanie, a kupno systemu 64 bitowego raczej nie jest czymś drogim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wymagania odnośnie karty graficznej są zbyt wysokie, mam nadzieję, że na moim R9 270X też zagram sobie na ultra. W Battlefield 4 żadnych problemów nie miałem, a widzę, że Hardline zmian zauważalnych jak dla mnie nie ma w oprawie graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, ze ''beta dzialala dobrze'' - bo ja pamietam ze katastrofalnie, zwlaszcza jak na grafike, ktora oferowala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest jakieś zaskoczenie? Wszak tylko 64 bitowy system wykorzystuje więcej, niż 3,5GB RAMu, więc każdy gracz powinien mieć już taki system na swoim kompie. Ja używam takiego właśnie systemu od 2007 lub 2008 roku, a XP ka odstawiłem już daaaawno temu. Zresztą, jeżeli ktoś kupuje bocową wersję systemu to ma tam obie jego wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee jak ma się GTX760 do R9 290? Przecież te karty na półce obok siebie nie mają prawa stać...
I GTX760 z 3GB VRAM? Twórcy gier przeprojektowali układ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2015 o 11:24, lis_23 napisał:

Czy to jest jakieś zaskoczenie? Wszak tylko 64 bitowy system wykorzystuje więcej, niż
3,5GB RAMu

Nie do końca. Ogólnie temat jest dosyć długi. W wielkim skrócie:
a) 32 bitowe procesory mają coś takiego jak PAE (64 bitowe też), które pozwalają na adresację więcej niż 2^32 pamięci. Tak jest od czasów Pentiuma Pro z 1995 roku
b) istniały 32-bitowe Windowsy, które mogły obsługiwać więcej niż 4GB RAMu (korzystały właśnie z PAE). MS zablokował to w późniejszych wersjach ze względu na gryzienie się niektórych sterowników z większą ilością RAMu.
Fun fact: Windows XP mógł obsłużyć ponad 4GB RAMu. Zostało to zablokowane w SP2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2015 o 12:16, sosniasty napisał:

Eee jak ma się GTX760 do R9 290? Przecież te karty na półce obok siebie nie mają prawa
stać...

Gra pisana pod GeForce''y to i R9 290 sprawuje się gorzej

Dnia 03.02.2015 o 12:16, sosniasty napisał:

I GTX760 z 3GB VRAM? Twórcy gier przeprojektowali układ? :)

http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-760-oem/specifications
Taki układ jest sprzedawany przez nVidię (rubryka Standard Memory Config).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2015 o 14:52, Henrar napisał:

Fun fact: Windows XP mógł obsłużyć ponad 4GB RAMu. Zostało to zablokowane w SP2.


Tak trochę offtopując: popatrz sobie na te maszynki:

http://www.mobimaniak.pl/145042/10-najmocniejszych-pecetow-graczy/

yyy ... 64GB RAMu? Na co to komu?
Nvidia GeForce GTX Titan Z (12 GB GDDR5) za prawie 7 tys. zł ( więcej niż mój cały obecny PC ), na czymś takim to W3 już chyba pójdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2015 o 15:06, lis_23 napisał:

yyy ... 64GB RAMu? Na co to komu?

Rendering, maszyny wirtualne, obróbka zdjęć, mnóstwo programów w tle, RAM dyski, itp. RAMu nigdy nie jest wystarczająco.

Dnia 03.02.2015 o 15:06, lis_23 napisał:

Nvidia GeForce GTX Titan Z (12 GB GDDR5) za prawie 7 tys. zł ( więcej niż mój cały obecny
PC ), na czymś takim to W3 już chyba pójdzie ;)

Zależy od tego jak W3 będzie się skalowało z dwoma GPU. I tak naprawdę 2x6GB a nie 12GB ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2015 o 16:20, Henrar napisał:

Rendering, maszyny wirtualne, obróbka zdjęć, mnóstwo programów w tle, RAM dyski, itp.
RAMu nigdy nie jest wystarczająco.


To wiem, ale chodzi mi tylko o wykorzystanie RAMu w grach, w końcu to ma być PC dla gracza. Obecnie w grach i te moje 16GB się nudzi, choć i ja pewnie kiedyś podciągnę pod 32GB.

Dnia 03.02.2015 o 16:20, Henrar napisał:

Zależy od tego jak W3 będzie się skalowało z dwoma GPU. I tak naprawdę 2x6GB a nie 12GB
;)

Też to zauważyłem, pamięć VRAM się nie łączy na karcie dwurdzeniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować