Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Cities: Skylines w pierwszej połowie marca

15 postów w tym temacie

Na pewno będzie lepsze, niż Cities XXL, które właściwie jest płatnym patchem do Cities XL.

Swoją drogą, ktoś wie, jak zrobić zakupy na Steam w innej walucie, niż proponowana? Cena w rublach to ok. 30zł, a cena w EUR to ok. 120 zł, więc chętnie został bym na moment zakupu ruskim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@MatKus3
Kupno na steam w innej walucie jest nielegalna, poza tym są jeszcze blokady regionalne itp.

Co do samej gry, może być ciekawie. Kiedyś zapewne kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądam ten zwiastun to wygląda to jak czerpanie z sim city najgorszych pomysłów i powielenie ich tu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2015 o 15:40, Kafar napisał:

Jak oglądam ten zwiastun to wygląda to jak czerpanie z sim city najgorszych pomysłów
i powielenie ich tu.



Mapy wyglądają na duże więc gorzej być nie może. Tak właściwie to poza mapami SC wcale nie jest takie złe. Ja czekam z niecierpliwością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oglądając trailery i dzienniki wydawców myślę ,że szykuje się najlepszy city builder
> od czasów Sim City 4.
A mógłbyś napisać co dokładnie napawa Cię takim optymizmem? Nie śledziłem gry ostatnio. Jakieś ciekawe mechanizmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2015 o 17:34, One_of_the_Many napisał:

A mógłbyś napisać co dokładnie napawa Cię takim optymizmem? Nie śledziłem gry ostatnio.
Jakieś ciekawe mechanizmy?


Opcje tworzenia dzielnic, które można zmieniać za pomocą specjalnych uchwał (np. w jednej dzielnicy nie można budować wieżowców, w jednej są mniejsze podatki dla przedsiębiorców, etc.);

Niezwykle płynny system tworzenia dróg, przejazdów, torów, dzięki czemu można tworzyć ronda, objazdówki, wiadukty etc. Jest to trochę bardziej rozbudowany system tworzenia dróg z SC2013.

Są też specjalizacje w przemyśle, np. przemysł leśniczy, przemysł rolniczy, przemysł olejowy i jeszcze chyba jakiś... To też jest jakaś tam nowość i ciekawe rozwiązanie.

Jest też opcja edytowania budynków (albo w grze, albo dla modów), co pozwala np. nakleić na nie reklamy.


Ogółem twórcy gry cały czas komunikują się ze społecznością, cały czas odpowiadają na zadawane im pytania (Steam, Reddit). Gra będzie miała wsparcie dla modów od samego początku, nie będzie embargo na filmy z gry i inne tego typu rzeczy (dzięki ich dziennikom deweloperskim można się sporo dowiedzieć o grze, zobaczyć jak to wygląda); wszystko to sprawia, że wiele ludzi się ekscytuje tą grą.

Niestety, nie mam systemu 64-bitowego, więc na razie sobie w Cities: Skylines nie pogram... Chociaż może to i lepiej? Preorder w sumie nic takiego ciekawego nie daje, a tak przynajmniej zobaczę oceny graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2015 o 17:34, One_of_the_Many napisał:

A mógłbyś napisać co dokładnie napawa Cię takim optymizmem? Nie śledziłem gry ostatnio.
Jakieś ciekawe mechanizmy?


Oprócz tego co napisał kolega skyline20 to mi bardzo podoba się to ,że w końcu mapa ma jakiś sensowny rozmiar,rozmiar map z SC 2013 woła o pomstę do nieba.Ogólnie gra wydaje się w miarę sensownie oddawać realizm. Nie można od razu budować stref z wieżowcami. Na początku mamy dostęp tylko do stref o niskim poziomie zagęszczenia i dopiero w miarę rozwoju miasta odblokowują się następne. Będzie przez to jakby przejście z rogatek,przedmieść aż do ścisłego centrum. Pozwoli to uniknąć kuriozalnego kwadratu z samymi wielkimi budynkami bez widocznych przedmieść (piję tutaj do SC 2013). Trzeba będzie zadbać o siec wodociągową oraz słupy wysokiego napięcia by dostarczać te dobra do stref.
Potwierdzę również ,że wydawcy gry często czerpią pomysły od samych graczy. Sam kiedyś napisałem na oficjalnym facebooku gry ,że przydałoby się narzędzie do wypełniania zielonych stref pomiędzy budynkami,odpisali ,że to dobry pomysł i zaimplementowali do gry narzędzie do tworzenia parków.(Możemy sami wytyczać ścieżki,stawiac ławki ,fontanny).
Twórcy zapowiedzieli również pełne wsparcie dla modderow.Planują wydać specjalne narzędzia do ich tworzenia.
Ogólnie z grą wiąże ogromne nadzieję. Ostatnie Sim City oraz Cities: XLL to ogromne niewypały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować