Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Mass Effect będzie miał komponent sieciowy

16 postów w tym temacie

Pożyjemy zobaczymy.
Nie dalej jak wczoraj, było pisane o "talentach" BioWare do projektowania rozgrywek sieciowych.
Wygląda na to, że "wpływają" na nieznane wody, no dobrze, mało znane wody ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym jednak żeby BW skupiło się na sensownej fabule i dopracowaniu singla. O tym jak wspaniałe są ich tryby multi wie każdy, kto się z nimi zetknął więc może lepiej, żeby zbytnio się w tryby nie angażowali.
No chyba, że faktycznie zatrudnią jakiegoś super speca, który jest jakimś super hiper shaolin guru od multi.
Tylko z drugiej strony, żeby to nie poskutkowało słabą kampanią dla solistów - czyli między innymi dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W celu zapewnienia optymalizacji wzrostu i rentowności usługom sieciowym"." - tylko dla mnie ten fragment brzmi jak zapowiedź mikropłatności/masy DLC? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 09:53, TFClecho napisał:

"W celu zapewnienia optymalizacji wzrostu i rentowności usługom sieciowym"." - tylko
dla mnie ten fragment brzmi jak zapowiedź mikropłatności/masy DLC? :/


Brzmi identycznie, jak treść gwiazdki w fakturze z UPC. Doliczą ci do następnej 3 zł, ale o tym wiedzieć nie musisz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie zrobią multiplayera, w którym wokół mnie będzie biegało 50 skaczących jak małpy Shepardów, wykonujących te same zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieję, że nie zrobią multiplayera, w którym wokół mnie będzie biegało 50 skaczących
> jak małpy Shepardów, wykonujących te same zadania.
Historia Sheparda już się skończyła.
Mam nadzieję, że multi będzie dodatkiem z nie podstawą gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczę że nie spierniczą fabuł dla multi, i multi nie okażę się tak słabe jak w me3 ... teraz czekam na jakiś lepszy trailer i na jakieś informację :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sie po multi spodiewam czegos podobnego jak bylo w ME3 - grinduj, albo bul kase. Tyle, ze tam zj..li po calosci, bo nawet jak sie bulilo kase, to paczki i tak byly randomowe i mozna bylo wywalic kupe siana na smieci :)

Teraz sobie pomyslalem, ze moze byc jeszcze gorzej, bo EA jak powszechnie wiadomo jest lase na kase i zdarza im sie eksperymentować na ludziac. Strasznoscia byloby, gdyby sobie wbili do glowy, ze mozna przeniesc metode mikroplatnosci z gier mobilnych i bedziesz mogl np. rozegrac 3 starcia po multi na godzine, chyba, ze kupisz "opcjonalny ekskluzywny pakiet podwyzszonej sprawnosci bojowej oferujacej nawet dwa dodatkowe starcia na godzine!".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat co-op w ME3 był fantastyczny. Uważam nawet, że po tym co zrobiono z warstwą fabularną w trzeciej części to właśnie coop był najlepszą częścią ME3 - bardzo mocno zresztą doceniony - dziwią mnie trochę komentarze wyżej.

Zrobienie co-opa zlecono zresztą jako osobny projekt (na szczęście), świetna mechanika, darmowe dodatki i spory fun z gry.

Jedynkę ukończyłem czterokrotnie, dwójkę jakieś 3,5 raza, trójkę raz i miałem dość - kastracja fabularna, tragiczne spłycenie dialogów i w oczywisty sposób wycięta główna zawartość na rzecz DLC.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej multi będzie kopią tych z ME3 i DA:I, czyli znowu czekają nas paczki z broniami i postaciami za walutę z gry lub kasę. Najważniejszy w tej serii i tak jest single. Oby tego nie zepsuli i żebyśmy dostali sequel równie mocno oparty na zadaniach fabularnych, co poprzednie. Byle nie wciskali tam zadań-zapychaczy znanych z Inquisition.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, ME jak i inne gry tego typu, nie powinny mieć multi. W ogóle. RPG-i polegają na budowaniu klimatu, zżyciem się z postacią, a nie waleniem bezmyślnie do przodu jak w CoD-ach. Multi w takich grach to zwyczajny skok na kasę, bo tak jak w przypadku ME3 to zupełnie nie wyszło (apki, mutli, itd, itp.). Dodatkowo czas i pieniądze zmarnowane na multi (które w najlepszym razie będzie przeciętnie przeciętne), poskutkują że singiel będzie niedopracowany a multi nieużywane. Ostatecznie jak chcą multi to niech idą w stronę MMO. W RPG-ach albo single albo mutli. Nigdy razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować