Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dungeons 2 zadebiutuje w kwietniu. Jest nowy trailer

11 postów w tym temacie

O, nie spodziewałem się. Jedynkę nawet lubiłem, chociaż czuć było, że jest dość "niedorobiona". Myślałem, że kontynuacji nie będzie a tu taka niespodziewajka. Mam nadzieję, że poprawią niedociągnięcia jedynki i wydadzą lepszą grę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dungeons 2 ma do wykrozystania lukę na rynku którą tworzy brak kontynuacji dungeon Keeper. Niestety znając tego wydawce zawsze zastosuje on głupie pomysły które rozwalą grę. I tu już widać, walka jak zawsze i nadal MAŁO dynamiczna. Nie czuć ciosów postaci. Każdyczy to ogra czy skrzat walczy jak by pluł.

Do tego wyjście na zewnątrz? O NIE! ktoś powie zmiana i rozbudowanie.. ale to już nie jest Dungeons!. Lochy to lochy. Większe podziemia, możliwość atakowania naszych lochów przez ludzi z góry, więcej wpływu na wygląd oraz potwory które czyms się róznią. A nie tylko ilośc dmg i wygląd.

Chciałbym że jak wytrnuje jakiegoś np. ogra z wielką pałą w dłoni ;P to jak on przywali przeciwnika słabego to niech go wniecie w ziemie ;/ Niech ze ścian poleci troszkę ziemi lub z sufitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O super po dość dobrej pierwszej cześci kontynuacja jak najbardziej na tak jestem. Trailer wygląda dość obiecująco. Zobaczymy co to będzie kwestia czasu. Trzymam kciuki za te produkcje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dungeons 2 ma do wykrozystania lukę na rynku którą tworzy brak kontynuacji dungeon Keeper.
> Niestety znając tego wydawce zawsze zastosuje on głupie pomysły które rozwalą grę. I
> tu już widać, walka jak zawsze i nadal MAŁO dynamiczna. Nie czuć ciosów postaci. Każdyczy
> to ogra czy skrzat walczy jak by pluł.
>
> Do tego wyjście na zewnątrz? O NIE! ktoś powie zmiana i rozbudowanie.. ale to już nie
> jest Dungeons!. Lochy to lochy. Większe podziemia, możliwość atakowania naszych lochów
> przez ludzi z góry, więcej wpływu na wygląd oraz potwory które czyms się róznią. A nie
> tylko ilośc dmg i wygląd.
>
> Chciałbym że jak wytrnuje jakiegoś np. ogra z wielką pałą w dłoni ;P to jak on przywali
> przeciwnika słabego to niech go wniecie w ziemie ;/ Niech ze ścian poleci troszkę ziemi
> lub z sufitu.


Nie przyszło ci do głowy że wyjście poza lochy to właśnie cel lorda(władcy) podziemi? Jesteśmy złem wcielonym i co? Bronimy się tylko przed atakami ludzi i innymi potworami? Nie to my mamy atakować i zdobywać powierzchnie. Dlatego jesteśmy tymi złymi. To jest własnie bardzo dobry element gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mu raczej o to, że gra straci na swoim klimacie. Ciężko się temu dziwić, bo jako wiernego fana Dungeon Keeper, mnie też to lekko dziwi. Kwintesencją Dungeons były i są lochy, podziemia a nie powierzchnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiecie, że Dungeon Keeper 3 też w zamierzeniach miał nam dawać dostęp do powierzchni?

Podejrzewam, że w przypadku dungeons 2 główna część rozgrywki będzie się toczyła pod ziemią gdzie najpierw będziemy budować loch i bronić się przed atakami. A na koniec będziemy wysyłać na powierzchnię wojska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2015 o 19:41, Ximos napisał:

Nie przyszło ci do głowy że wyjście poza lochy to właśnie cel lorda(władcy) podziemi?
Jesteśmy złem wcielonym i co? Bronimy się tylko przed atakami ludzi i innymi potworami?
Nie to my mamy atakować i zdobywać powierzchnie. Dlatego jesteśmy tymi złymi. To jest
własnie bardzo dobry element gry.


Taka gra już jest. Dwie części nawet i to spore średniaki. Polecam to zamiast niszczyć klimat Dungeonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> Taka gra już jest. Dwie części nawet i to spore średniaki. Polecam to zamiast niszczyć
> klimat Dungeonów.

Chciałem zauważyć ze w powiedzmy zapowiedzi DK3 miało być wychodzenie na powierzchnie, nawet jedynka maila fajne wstawki co się działo na powierzchni przed i po naszej dominacji. Następnie to to ze Realmforge mówiło ze się wzorowało na DK, ale mają trochę inna koncepcje tej gry, wiec nic nie niszczą taka maja wizje i tyle.

One_of_the_Many
>O jakiej grze mówisz?
Zakładam ze Overlord, ja osobiście bawiłem się przy obu częściach wyśmienicie takie bycie złym z jajem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2015 o 01:08, Giret napisał:

Chciałem zauważyć ze w powiedzmy zapowiedzi DK3 miało być wychodzenie na powierzchnie,


A co kogo interesuje co było zapowiedziane lub miało mieć?:) skoro nie ma i na razie nie będzie tego tytułu. Pewnie między innymi dlatego iż stwierdzili że to słaby pomysł.

One_of_the_Many bodajże Overlord. Chodzi o to że kierowanie złymi potworami na kolorowej powierzchni moim zdaniem jest bardzo słabym pomysłem.

Oczywiście są sposoby ratunku jak takie że np. potwory mogą tylko wychodzić w nocy.. to by było ciekawym rozwiązaniem. w Dzień my się bronimy itp. a w nocy wychodzimy i plądrujemy itp. ale przy takim systemie walki bedzie to MEGA NUDNE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować