Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Armored Warfare - Test wersji alfa

12 postów w tym temacie

gra wcale nie musi odciągnąć wszystkich fanów wota. Starczy, że odciągnie tych płacących. A biorąc pod uwagę podejście WG do wielu spraw (np. uporczywe upieranie się przy kompletnie skopanej mechanice artylerii) jest na to spora szansa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> gra wcale nie musi odciągnąć wszystkich fanów wota. Starczy, że odciągnie tych płacących.
> A biorąc pod uwagę podejście WG do wielu spraw (np. uporczywe upieranie się przy kompletnie
> skopanej mechanice artylerii) jest na to spora szansa.

Z tego co widziałem na filmikach (Jingles się kłania) jedyna różnica polega na tym, że dostajemy ostrzeżenie o byciu namierzanym co o niczym nie świadczy bo RNG zarówno przy obliczaniu trafienia jak i roll na obrażenia są póki co znacznie znacznie gorsze niż aktualnie w WoT. Trafienie to dosłownie łut szczęścia, a obrażenia mają rozpiętość od 0 do kompletnego zniszczenia pojazdu. Wiadomo mają jeszcze dużo czasu żeby to zmienić, ale teraz wygląda to bardzo źle.
Swoją drogą mi artyleria w WoT nigdy nie przeszkadzała kontrowanie jej jest dziecinnie proste, szczególnie po nerfach kiedy wiesz, że jak spudłowała to w zasadzie masz niemal minute spokoju, w dodatku ciężko trafić. Arta byłaby w miarę uczciwa gdyby zadawała obrażenia bardziej zbliżone do tych które zadają np ciężkie czołgi, ale w miarę równomiernie w jakimś określonym węższym przedziale, skoro mają tą przewagę, że nie można im oddać i wystarczyłoby żeby nie było takiego hejtu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > gra wcale nie musi odciągnąć wszystkich fanów wota. Starczy, że odciągnie tych płacących.
>
> > A biorąc pod uwagę podejście WG do wielu spraw (np. uporczywe upieranie się przy
> kompletnie
> > skopanej mechanice artylerii) jest na to spora szansa.
>
> Z tego co widziałem na filmikach (Jingles się kłania) jedyna różnica polega na tym, że
> dostajemy ostrzeżenie o byciu namierzanym co o niczym nie świadczy bo RNG zarówno przy
> obliczaniu trafienia jak i roll na obrażenia są póki co znacznie znacznie gorsze niż
> aktualnie w WoT. Trafienie to dosłownie łut szczęścia, a obrażenia mają rozpiętość od
> 0 do kompletnego zniszczenia pojazdu. Wiadomo mają jeszcze dużo czasu żeby to zmienić,
> ale teraz wygląda to bardzo źle.
> Swoją drogą mi artyleria w WoT nigdy nie przeszkadzała kontrowanie jej jest dziecinnie
> proste, szczególnie po nerfach kiedy wiesz, że jak spudłowała to w zasadzie masz niemal
> minute spokoju, w dodatku ciężko trafić. Arta byłaby w miarę uczciwa gdyby zadawała obrażenia
> bardziej zbliżone do tych które zadają np ciężkie czołgi, ale w miarę równomiernie w
> jakimś określonym węższym przedziale, skoro mają tą przewagę, że nie można im oddać i
> wystarczyłoby żeby nie było takiego hejtu.
Czyli nie wiem, więc się wypowiem.
W pierwszej alfie dawno temu arta była identyczna jak w Wocie, w drugiej w ogóle jej nie było, bo poszła do przeróbki a ostatnio twórcy pokazali filmik, w którym zaprezentowali swoją wizję nowej arty, właśnie ze zmniejszoną alfą, mniejszym poleganiu na RNG, widokiem skopiowanym z moda Battle Assistant i specjalnymi pociskami, które mają zrobić z niej bardziej support niż damage dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Czyli nie wiem, więc się wypowiem.
> W pierwszej alfie dawno temu arta była identyczna jak w Wocie, w drugiej w ogóle jej
> nie było, bo poszła do przeróbki a ostatnio twórcy pokazali filmik, w którym zaprezentowali
> swoją wizję nowej arty, właśnie ze zmniejszoną alfą, mniejszym poleganiu na RNG, widokiem
> skopiowanym z moda Battle Assistant i specjalnymi pociskami, które mają zrobić z niej
> bardziej support niż damage dealera.

Napisałem, że mówię co widziałem na filmiku (Mighty Jingles, dość popularny Anglik w WoT i WT community) i nie wiem z której wersji alphy był ten filmik, ale wyglądało to źle. Zaznaczyłem też, że póki nie poprawią to będzie tragicznie, jeśli poprawili to mają moje pełne poparcie. Tamten widziałem bodajże 2 tygodnie może 3 tygodnie temu więc sporo mogło się zmienić, szczególnie, że wymieniony przeze mnie Youtuber ma dobry kontakt z twórcami i mówili, że biorą pod uwagę sugestie community w tym jego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam z góry za podwójny post ale możliwość dycji wygasła.

Sprawdziałem i filmik, o którym mówiłem pochodził z pierwszej alfy i bez przesady, nie było to tak dawno temu. Dodatkowo nie była taka jak w WoT była nawet gorsza, ale twórcy zebrali feedback wywalili artę w drugiej alfie żeby na jego podstawie zrobić coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie czego się obawiam - iż będzie to zjebany WoT- w nowej odsłonie. Ale chce się mylić nawet powiem że bardzo chce, gdyż gra wygląda o wiele lepiej niż WoT choć jest miażdżąco do niego podobna a po opisie hmmm sami wiecie. Mam nadzieje że czołgi nie znikają ze 50 metrów jak w wocie. Dlatego uważam że WT czy jak kto woli Ground Forces jest o wiele lepszy 1400 m i jestem w stanie strzelić czy też zniszczyć czołg - no chyba że schowa się za skałą, mimo to tam odległość i jednostki są bardziej realistyczne niż w wocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.03.2015 o 14:13, Afgncap napisał:


alfa to alfa, rządzi się swoimi prawami. No i w tym samym filmiku jingles mówił, że twórcy nie boją się wywalić artylerii z gry całkowicie, jeśli dalej nie będzie działać. Czego o WG nie da się powiedzieć. Już samo namierzanie dużo daję, bo nie zliczę ile razy myślałem, że mogę sobie spokojnie brawlować między budynkami, a tu oneshot z nieba, bo dawanie artylerii na top drużyny to taki fantastyczny pomysł.
Już pomijam, że artyleria nigdy mnie nie dorwała podczas kampienia, zawsze podczas pchania frontu. Albo nie zliczę ile razy sam w niej gwałciłem próbujących mnie objechać scoutów, chociaż wg WG w takiej sytuacji jestem bezbronny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować