Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Unreal Engine 4 dostępne za darmo dla wszystkich!

32 postów w tym temacie

"...oddasz twórcom Unreal Engine 4 5% przychodów ponad 3 tysiące dolarów w każdym kwartale."

Nie rozumiem, 5% przychodów ale nie mniej niż 3 000 dolarów w kwartale czy jak ?
Bo jakoś niejednoznacznie sformułowane to zdanie jest.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwota wolna od podatku wyższa niż w Polsce. Prywatna firma ma zdrowsze podejście niż państwo pod rządami ekipy kreującej się na liberalną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "...oddasz twórcom Unreal Engine 4 5% przychodów ponad 3 tysiące dolarów w każdym kwartale."
>
> Nie rozumiem, 5% przychodów ale nie mniej niż 3 000 dolarów w kwartale czy jak ?
> Bo jakoś niejednoznacznie sformułowane to zdanie jest.
>
> Pozdrawiam
Chodzi o to, że 5% nadwyżki ponad 3k dolarów kwartalnie. Przykład: zarabiasz 5k kwartalnie, 5% z nadwyżki to $100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie tworzę gier mało mnie ten fakt interesuje, ALE cieszę się z ich "gestu". Liczę na ciekawe gry niezależnych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od roku już chyba opłacałem abonament. Wykorzystuje to narzędzie w pracy i cholernie dobra informacja, akurat niedawno mi pobrało 19$ ale dostaje zwrot w wysokości 30$ na wydanie w sklepie. Boskie narzędzie które daje mnóstwo zabawy i w tej chwili nie dość że najkorzystniejsze (może ludzie w końcu oszołomią się z ograniczonego unity 3d) i zaczną indyki iśc w stronę UE4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2015 o 21:15, DeithWX napisał:

W launchrze jest opcja pobrania Unreal Tournament, czy oni właśnie nonszalancko wypuścili
grę? :O


Każdy subskrybent jak i teraz pewnie uzytkownik darmowy miał i ma wgląd bo plików źródłowych nowego UT ;) możesz pobrać to co zrobili sobie przerobić i sprzedawać gdzie chcesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Build nowego UT już był dostępny od dawna, po prostu niedawno musieli go wbudować w launchera którego zresztą mocno przekształcili. Sam jednokrotnie zapłaciłem za silnik i mogłem z niego korzystać również po skończeniu abonamentu - ale bez aktualizacji. Skończyłem na wersji 4.2.1 a już jest 4.7. Silnik jest bardzo fajnie rozwijany - stale są dodawana nowe możliwości a także uproszczenia w obsłudze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2015 o 21:32, FootballGamer napisał:

A jeżeli ja mam tam konto, ale nie pobrałem tego silnika to będzie ode mnie wymagana
jakaś opłata?
Mogę usunąć to konto?


Konta raczej skasować się nie da ale .. NIE nie będzie wymagało żadnej opłaty. Ci co płacili (jak np. Ja) mieli dostęp to pewnych rzeczy które teraz są za free i otrzymali w ramach tego zwrot 30$ to wykrozystania w sklepie. Ty się logujesz na stronę i sciagasz silnik i tworzysz.

Dodam że w nowej wersji dodali tworzenie animacji postaci dzieki czemu nie potrzeba już żadnego 3d maxa czy blendera do animowania postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, bo się wystraszyłem tym fragmentem:
"Jeśli zatem masz ochotę po godzinach stworzyć własną grę działającą na tym silniku, możesz z niego korzystać nie uiszczając żadnych opłat. Epic Games daje tylko jeden warunek - możesz korzystać z silnika, ale jeśli uda Ci się wydać jakiś tytuł, oddasz twórcom Unreal Engine 4 5% przychodów ponad 3 tysiące dolarów w każdym kwartale."
Ale najwidoczniej nie dokładnie przeczytałem ten fragment.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2015 o 22:03, FootballGamer napisał:

Dziękuję za odpowiedź, bo się wystraszyłem tym fragmentem:
"Jeśli zatem masz ochotę po godzinach stworzyć własną grę działającą na tym silniku,
możesz z niego korzystać nie uiszczając żadnych opłat. Epic Games daje tylko jeden warunek
- możesz korzystać z silnika, ale jeśli uda Ci się wydać jakiś tytuł, oddasz twórcom
Unreal Engine 4 5% przychodów ponad 3 tysiące dolarów w każdym kwartale."
Ale najwidoczniej nie dokładnie przeczytałem ten fragment.


Zasady są proste i za to epic też uwielbiam. Żadnych ukrytych opłat itp. Dostajesz silnik, dostajesz kod źródłowy silnika. Rób z nim co chcesz. Zmieniaj go itp. i za nic nie płacisz.

Natomiast jeżeli wykorzystasz go w jakimś produkcie, grze czy filmie itp. w formie efektów specjalnych czy animacji i bedziesz za to pobieral opłaty to musisz wysłać do nich formularz i jeżeli przekroczych w kwartale 3 tyś $ to po prostu płacisz im 5% od podstawowej kwoty. Czyli jak zarobisz 3tyś to musisz im przelać 150$. Jeżeli zarobisz milion $ to 5% z tego idzie dla nich. 5% jest procentem pobieranym od CAŁEJ/podstawowej kwoty a nie tej po opłaceniu podatków itp.

Chyba tyle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś umie się bawić... wydać w sensie publicznie tak ? Bo jak wydam to jako free to nie będę płacić ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2015 o 22:19, vegost napisał:

Jeśli ktoś umie się bawić... wydać w sensie publicznie tak ? Bo jak wydam to jako free
to nie będę płacić ? :)


Nie będziesz musiał nic płacić. Możesz za free wydać to i nic nie płacić chyba że np. będziesz miał reklamy na których zarabiasz bądź mikropłatności. Wtedy taka sama zasada płacenia jest czyli 5%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że jest to wspaniała wiadomość. Mam co prawda chyba trochę za słaby sprzęt, żeby się tym samemu bawić (a przynajmniej nie mam 64-bitowego systemu), ale w przyszłości chętnie bym coś zmajstrował, może nawet na poważnie, bo pomysłów mam całkiem sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że kiedyś to powiem - Epic - kocham cię - oby inni poszli w twoje ślady ! Chłopaki wiedza jak wypromować swój produkt (trochę to przypomina strategię MS), zagarnąć rynek i kosić później kasę ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... i pomyśleć że dopiero co zaczynałem zabawę z Unity3d, myślę jednak że lepiej puki początek zacząć od nowa na UE4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować