Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

7 minut prosto z Wiedźmina 3: Dziki Gon - obejrzyj nowy gameplay

69 postów w tym temacie

Jak już chcecie być takimi purystami - jaki miecz przeciw czemu - to chyba zauważyliście największy przekręt w grze pt. "Geralt z pochodnią".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że to tylko wersja z XB1, bo nie wygląda zbyt ładnie, tzn nie tak jak wcześniejsze gameplay, które zapewne były grane na PC albo PS4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda raczej na wersję betę wciąż. Widać problemy z zielenią...

żartujesz, a gdzie masz te problemy?

Gra wygląda genialnie. A całe środowisko, poruszanie się nie równo drzew krzewów traw sprawia że wygląda to jak jeden z filmików benchmark. Moim zdaniem Wiedzmina nie skończą na tej część a po prostu przygody Geralta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Już w pierwszym Wiedźminie, zgodnie z książkami wszelkie bestie ( bazyliszki, psy, wilki,
> wiwerny) potwory niemagiczne (ludzie, nieludzie) były odporne na obrażenia mieczem srebrnym.
> Gdy się chciało drakonida zatłuc, to trzeba było naostrzyć żelastwo. Znaczy można było
> zgrywać rębajłę i iść na polowanie ze srebrnym mieczem, ale troszkę wydłużało to walkę
> ^^

Ehh... no to byłem rębajłą xD Ale zwróć uwagę, że Geralt walczy na 100% SREBRNYM mieczem, ten z prostym jelcem (stalowy) cały czas tkwi w pochwie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 10:57, Changeable napisał:

Ehh... no to byłem rębajłą xD Ale zwróć uwagę, że Geralt walczy na 100% SREBRNYM mieczem,
ten z prostym jelcem (stalowy) cały czas tkwi w pochwie :)


Niom, pewnie coś pozmieniali aby ciut ułatwić rozgrywkę. W którymś newsie pisali też zdaję się, że nie trzeba będzie zbierać w kółko składników alchemicznych i alkoholi - raz coś znajdziesz i będzie od tej pory w ekwipunku, a za wykorzystanie zapłacisz miedziakami. Jednak nie wiem, czy to nadal aktualne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze że to tylko wersja z XB1, bo nie wygląda zbyt ładnie, tzn nie tak jak wcześniejsze
> gameplay, które zapewne były grane na PC albo PS4.

Na konferencji nvidii miałes wersje PC i wyglądało to równie słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Dobrze że to tylko wersja z XB1, bo nie wygląda zbyt ładnie, tzn nie tak jak wcześniejsze
>
> > gameplay, które zapewne były grane na PC albo PS4.
>
> Na konferencji nvidii miałes wersje PC i wyglądało to równie słabo.
Słabo? Dobrze się czujesz? Kolejny rozpieszczony bachor powiedział co wiedział ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie - tak dosyć przeciętnie biorąc pod uwagę jak wydumane z dupska są wymagania tego tytułu.
Jestem pewnie w nielicznej grupie userów która przebija nieznacznie wymagania zalecane [a przebić je dosyć trudno bo figuruje w nich w zasadzie obecnie na rynku topowa konfiguracja gamingowa] i jestem pewien, że gra będzie optymalizacyjnym niewypałem który wcale nie wygląda jakoś oszałamiająco.

Stary Skyrim na tonie modów graficznych prezentuje podobny poziom wizualny [oświetlenie, efekty cząsteczkowe, dof, blur, wizualna strona efektów natury - las, woda, śnieg, deszcz, modele] co jednoznacznie pokazuje, że mamy tu wielkie gucio nie "rewolucje wizualną".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozpieszczony bachor, tylko hydzior pracuje dla konkurencji ;]

Spoiler

Dawne People Can Fly, teraz Epic Games Polska, czy jak się oni nazywają teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie zmodowanej masymalnie gry z niezmodowaną grą, nawet nowszą, jest niesprawiedliwe. Poczekajmy na wydanie W3 i mody graficzne do niego, może co? Albo porównajmy czystego Skyrima do W3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba kpisz...
Zobacz ile dzieli te tytuły w latach jak również w technologii. Porównanie zmodowanego Skyrima który nawet na 5-6 letnim PC ruszy w 35 klatkach z Wiedźminem 3 który na najnowszym kompie ledwo zipnie na tych swoich max ustawieniach to idealne porównanie tego jak kiepsko CDP się prezentuje ze swoim tytułem.

Bardziej łopatologicznie [bo wiem jak wielkim fanem, żeby nie rzec "fanbojem" tego tytułu jesteś] się tego ująć nie da. Tytuł z roku 2015 ledwo ciągnie najmocniejsze na rynku bebechy a tytuł z przed lat, modowany amatorsko i jedynie wedle dostępnej starej technologii nie ustępuje mu prawie graficznie, dla mnie ewidentnie coś tu jest nie tak [nawet wiem co - to co zawsze, czyli partactwo CDPu, niczego się nie nauczyli od pierwszej części w tej materii, rzekł bym, że wręcz regres następuje, bo o ile jedynka jeszcze fabularnie była długa i ciekawa tak dwójka i jej pożal się boże finałowy "akt" to uwstecznienie merytoryczne które doczepiło się do mizernej optymalizacji i tony bugów łatanych pierdyliardem łatek]

W przeciwieństwie do wszystkich którzy złożyli pre-ordery i teraz z klapkami na oczach cisną jakie to super wonne pierdy CDP nam wypuszcza, ja nie jestem ślepy i nie muszę sobie usprawiedliwiać zakupu tego tytułu. Kupię go - owszem, bo kupiłem dwie poprzedniczki, ale z ta różnicą, że widzę jego rozliczne wady i zapewne komfortowo zagram dopiero po entej "edycji rozszerzonej" tak jak to było z W1 i W2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

No chyba kpisz...
Zobacz ile dzieli te tytuły w latach jak również w technologii. Porównanie zmodowanego
Skyrima który nawet na 5-6 letnim PC ruszy w 35 klatkach z Wiedźminem 3 który na najnowszym
kompie ledwo zipnie na tych swoich max ustawieniach to idealne porównanie tego jak kiepsko
CDP się prezentuje ze swoim tytułem.

Bardziej łopatologicznie [bo wiem jak wielkim fanem, żeby nie rzec "fanbojem" tego tytułu
jesteś] się tego ująć nie da. Tytuł z roku 2015 ledwo ciągnie najmocniejsze na rynku
bebechy a tytuł z przed lat, modowany amatorsko i jedynie wedle dostępnej starej technologii
nie ustępuje mu prawie graficznie, dla mnie ewidentnie coś tu jest nie tak ....


Zależy od tego, jak się tego Skyrima zmoduje.
Sam jestem właśnie w trakcie modowania i obawiam się, że K ENB Pure Light Extreme + tekstury 4K mogą zadławić mojego GTX 980.
Poza tym, pomimo tego, że i ja nie jestem do końca zadowolony z poziomu grafiki w nowym Wiesku, zwłaszcza w odniesieniu do sprzętu jakiego wymaga, to wątpię, że W3 bez modów i w dniu premiery będzie wyglądał tak źle, jak goły Skyrim w dniu premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że goły Skyrim w dniu premiery wcale tak źle nie wyglądał. W3 nie wygląda natomiast wiele lepiej od W2 [czy tego wspominanego zmodowanego Skyrima] a wymagania i poziom optymalizacji ma wręcz śmieszne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 15:06, Pietro87 napisał:

Problem w tym, że goły Skyrim w dniu premiery wcale tak źle nie wyglądał.


Polemizowałbym. Tekstury w dniu premiery wyglądały jak w grze z 2004-2006 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

Zobacz ile dzieli te tytuły w latach jak również w technologii. Porównanie zmodowanego
Skyrima który nawet na 5-6 letnim PC ruszy w 35 klatkach z Wiedźminem 3 który na najnowszym
kompie ledwo zipnie na tych swoich max ustawieniach to idealne porównanie tego jak kiepsko
CDP się prezentuje ze swoim tytułem.

Zmodowany Syyrim potrafi dorżnąć nawet GF980.

Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

Bardziej łopatologicznie [bo wiem jak wielkim fanem, żeby nie rzec "fanbojem" tego tytułu
jesteś] się tego ująć nie da.

Joke is, nie lubię tak naprawdę ani jednego ani drugiego tytułu. Tutaj obchodzą mnie tylko technikalia.

Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

Tytuł z roku 2015 ledwo ciągnie najmocniejsze na rynku
bebechy a tytuł z przed lat, modowany amatorsko i jedynie wedle dostępnej starej technologii
nie ustępuje mu prawie graficznie, dla mnie ewidentnie coś tu jest nie tak [nawet wiem
co - to co zawsze, czyli partactwo CDPu, niczego się nie nauczyli od pierwszej części
w tej materii, rzekł bym, że wręcz regres następuje, bo o ile jedynka jeszcze fabularnie
była długa i ciekawa tak dwójka i jej pożal się boże finałowy "akt" to uwstecznienie
merytoryczne które doczepiło się do mizernej optymalizacji i tony bugów łatanych pierdyliardem
łatek]

Mody graficzne mają to do siebie, że powstają dla wąskiego grona użytkowników posiadających potężny sprzęt. Gra - nie. Ona ma trafić do szerokiego grona ludzi. Stąd też moderzy mogą szaleć i wrzucać takie a nie inne efekty.

Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

W przeciwieństwie do wszystkich którzy złożyli pre-ordery i teraz z klapkami na oczach
cisną jakie to super wonne pierdy CDP nam wypuszcza, ja nie jestem ślepy i nie muszę
sobie usprawiedliwiać zakupu tego tytułu. Kupię go - owszem, bo kupiłem dwie poprzedniczki,
ale z ta różnicą, że widzę jego rozliczne wady i zapewne komfortowo zagram dopiero po
entej "edycji rozszerzonej" tak jak to było z W1 i W2.

Zacznijmy od tego, że Skyrim w swoim podstawowym wydaniu:
a) niektóre obiekty nie rzucają cieni, nie ma self-shadowingu a cienie na Ultra wyglądają tak: http://cdn.overclock.net/8/85/900x900px-LL-8526bb07_DefaultUltraShadows.png
Nie ma cieni na trawie (można to włączyć grzebiąc w pliku .ini)
b) ma mnóstwo powtarzających się tekstur (i dlatego tak mało zajmuje miejsca na HDD) - słynny tiling.
c) ładuje domyślnie 5 cellek do pamięci
d) draw distance, LOD (punkty b-d to właśnie typowa optymalizacja, czyli właśnie CIĘCIA - widać pojęcia optymalizacji gier nie znasz, niestety)
e) nie wspomnę tu nawet o takich kwestiach jak fizyka, AI czy animacje, z których Skyrim raczej nie słynie.
Przykro mi, ale nie masz pojęcia o czym piszesz. Czysty Skyrim do W3 się nie umywa.

Dnia 08.03.2015 o 14:44, Pietro87 napisał:

a wymagania i poziom optymalizacji ma wręcz śmieszne.

Czyli chcesz, by W3 został dalej pocięty, bo wymagania są takie a nie inne? Grafika to nie jest darmowa sprawa, efekty kosztują dużo papu i często są dla laika wręcz niewidoczne (bo wątpię, by przeciętny użytkownik poznał, że ktoś stosuje np. MSAAx4 zamiast FXAA, jeżeli obraz jako tako został wygładzony).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CDP zapomniał, że tnąc grafikę wypadałoby też obciąć wymagania. Jeszcze ze 2 gameplaye i W3 będzie wyglądał jak W1. Niektóre tekstury porażają, jak to oglądałem to przez chwilę myślałem że znowu mamy 2008 rok. Gra nie wygląda wcale lepiej niż W2, nie ma w niej prawdziwego otwartego świata jak w Skyrimie a wymagania z kosmosu. A ja naiwnie wierzyłem, że CDP tym razem zoptymalizuje swoją grę. O ja głupi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować