Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

7 minut prosto z Wiedźmina 3: Dziki Gon - obejrzyj nowy gameplay

69 postów w tym temacie

Dnia 08.03.2015 o 15:23, kesik93 napisał:

Gra nie wygląda wcale lepiej niż W2, nie ma w niej prawdziwego
otwartego świata jak w Skyrimie a wymagania z kosmosu.


Nie zapominajmy, że i Skyrim nie jest do końca otwarty i też posiada huby - miasta, budynki czy jaskinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłam tego oglądać.... Wyjaśnienia jak dla kilkulatka a gra jest przecież 18+ Nie chce mi się wierzyć, że gracze, którzy chcą go kupić nie wiedzą o czym jest, a nawet jeśli, to i tak w grze wszystkiego się dowiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> CDP zapomniał, że tnąc grafikę wypadałoby też obciąć wymagania. Jeszcze ze 2 gameplaye
> i W3 będzie wyglądał jak W1. Niektóre tekstury porażają, jak to oglądałem to przez chwilę
> myślałem że znowu mamy 2008 rok. Gra nie wygląda wcale lepiej niż W2, nie ma w niej prawdziwego
> otwartego świata jak w Skyrimie a wymagania z kosmosu. A ja naiwnie wierzyłem, że CDP
> tym razem zoptymalizuje swoją grę. O ja głupi.

Co masz na myśli mówiąc, że nie ma prawdziwego otwartego świata jak Skyrim?
To właśnie Skyrim nie ma otwartego świata, miasta, jaskinie, twierdze, ruiny itp są zamkniętymi lokacjami. Otwarty świat to masz np. w Gothicu albo WoWie.
I z tego co wiem to W3 właśnie też będzie miał otwarty świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 15:32, lis_23 napisał:

Nie zapominajmy, że i Skyrim nie jest do końca otwarty i też posiada huby - miasta, budynki czy jaskinie.


Tak, ale w Skyrimie mogłeś pójść gdzie chcesz, i swobodnie przejść z jednego końca mapy na drugi. W W3 nie możesz bo świat jest podzielony na zamknięte, oddzielone od siebie strefy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wiem, ze też trochę narzekam, ale chciałbym zobaczyć wersję z PC na MAX ustawieniach., chociaż mi samemu pewnie takie nie pójdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak, ale w Skyrimie mogłeś pójść gdzie chcesz, i swobodnie przejść z jednego końca mapy
> na drugi. W W3 nie możesz bo świat jest podzielony na zamknięte, oddzielone od siebie
> strefy.

Tak ale w skyrimie mogles jechac 30 minut i nic sie nie wydarzylo, co z tego ze otwarty swiat jak pusty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.

Dnia 08.03.2015 o 15:17, Henrar napisał:

Zacznijmy od tego, że Skyrim w swoim podstawowym wydaniu:


Zacznijmy oid tego, ze odpowiadasz na cytat ktory traktuje o porownaniu do W1 i W2 a nie czystego Skyrima.

Dnia 08.03.2015 o 15:17, Henrar napisał:

Przykro mi, ale nie masz pojęcia o czym piszesz. Czysty Skyrim do W3 się nie umywa.


Znajdź mi w tekście akapit, gdzie napisałem że czysty Skyrim się umywał. Czytamy ze zrozumieniem posty na które odpowiadamy :)

Dnia 08.03.2015 o 15:17, Henrar napisał:

Czyli chcesz, by W3 został dalej pocięty, bo wymagania są takie a nie inne? Grafika to
nie jest darmowa sprawa, efekty kosztują dużo papu i często są dla laika wręcz niewidoczne
(bo wątpię, by przeciętny użytkownik poznał, że ktoś stosuje np. MSAAx4 zamiast FXAA,
jeżeli obraz jako tako został wygładzony).


Nie - nie wymagam cięcia gry, wymagam pewnego standardu jakości jakiego tu ewidentnie brakuje. Podobnie jak zabrakło go w przypadku chociażby AC:Unity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 16:36, Pietro87 napisał:

Znajdź mi w tekście akapit, gdzie napisałem że czysty Skyrim się umywał. Czytamy ze zrozumieniem
posty na które odpowiadamy :)

Ja piszę o porównywaniu gier, tak jak ich twórcy stworzyli a Ty bierzesz jedną maksymalnie zmodowaną i porównujesz do drugiej, która nawet nie działa na najwyższych detalach. To ustawione pod tezę porównanie.

Dnia 08.03.2015 o 16:36, Pietro87 napisał:

Nie - nie wymagam cięcia gry, wymagam pewnego standardu jakości jakiego tu ewidentnie
brakuje. Podobnie jak zabrakło go w przypadku chociażby AC:Unity.

Jedyne, co Unity można zarzucić to bugi w grze a nie jakość grafiki. Unity jest jedną z nielicznych gier, które pokazują ten mityczny "next-gen", które tak bardzo niektórzy szukają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mityczny nex gen i 15FPS na sprzęcie z najwyższej półki to gówniany next gen :)
Dokładnie to samo będzie z W3 z ta drobną różnica, ze on graficznie nie zwala z nóg tak jak AC za to płynność rozgrywki zapewne będzie na porównywalnie niskim poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogłam tego oglądać.... Wyjaśnienia jak dla kilkulatka a gra jest przecież 18+ Nie
> chce mi się wierzyć, że gracze, którzy chcą go kupić nie wiedzą o czym jest, a nawet
> jeśli, to i tak w grze wszystkiego się dowiedzą.
Jest mnóstwo ludzi, którzy nie mają pojęcia, a hype, zwłaszcza w Ameryce jest spory, a amarykanie lubią być tak traktowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 17:12, Pietro87 napisał:

Mityczny nex gen i 15FPS na sprzęcie z najwyższej półki to gówniany next gen :)
Dokładnie to samo będzie z W3 z ta drobną różnica, ze on graficznie nie zwala z nóg tak
jak AC za to płynność rozgrywki zapewne będzie na porównywalnie niskim poziomie.


Chciałem tylko zauważyć że na wymagania mają też wpływ różnorakie technologie wpakowane w grę, a nie tylko grafika... ale co ja tam wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 17:12, Pietro87 napisał:

Mityczny nex gen i 15FPS na sprzęcie z najwyższej półki to gówniany next gen :)

Wystarczy użyć suwaków detali. W Crysisa na premierę też nikt nie grał na high.

Dnia 08.03.2015 o 17:12, Pietro87 napisał:

Dokładnie to samo będzie z W3 z ta drobną różnica, ze on graficznie nie zwala z nóg tak
jak AC za to płynność rozgrywki zapewne będzie na porównywalnie niskim poziomie.

Tego nie wiesz, poza tym - nie widzieliśmy gry na maksymalnych detalach. Warto też wspomnieć o tym, że już samo otwarcie poziomów powoduje ogromny wzrost potrzebnej mocy obliczeniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 17:19, Pietro87 napisał:

Promocyjne video po polsku dla amerykanów, tak to ma sens...


To jest tylko wersja polska gameplayu, który był dostępny nieco wcześniej po angielsku (tak, wtedy był przeznaczony dla Amerykanów itd.). Jeśli nie byłoby takiej wersji, jak zwykle byłoby oburzenie, że to polska gra, a Polaków traktuje się jak klientów gorszej kategorii.

Ogólnie to już jest szukanie (nota bene bardzo na siłę) do czego tylko można by się przyczepić.

Odnośnie porównań do Skyrima, które gdzieś tam się przewijały: osobiście nigdy nie grałem w Skyrima, ale jeśli są mody, które sprawiają, że wygląda on tak dobrze jak obecnie W3, to dobrze byłoby podać przykładową konfigurację sprzętową wymaganą do płynnej gry z takimi modami. Inna sprawa że jeśli sama gra poza tym jest stosunkowo płytka i uboga, to porównania grafiki mogą nie do końca mieć sens, gdy z kolei druga porównywana gra ma do zrobienia dużo obliczeń w tle, na co też potrzebne są odpowiednie zasoby.

Oczywiście można porównywać samą grafikę niezależnie od tego, czy gra zawiera poza tym jakiekolwiek inne elementy, ale czy jest sens?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oceniam grafikę tzw. "Ultra" w Wiedźminie 3 jedynie z zaprezentowanych screenów, gifów i urywków filmów, które przedstawiają najwyższą jakość graficzną. Po zmodowaniu Skyrima by wyglądał jak najlepiej - i naprawdę wygląda nieziemsko, modderzy to geniusze - mój GTX 970, 8 GB Ram i I5-4690k raz dają radę, innym nie, zależnie czy jestem na otwartej przestrzeni czy zamkniętej. Rozstrzał odpowiednio:

Przy Samotni - 22 FPSy.
W jaskiniach Drummerów - od 35 do 40 FPSów.
Przy Whiterun (pół angielskich, pół polskich nazw, wina moddów) - 33 FPSy.

Itd, itd. Ta urokliwa wioska, której nazwy zapomniałem, jednakże jest to ta, którą odwiedzany na początku - upstrzona bajerami, graficznie podkręcona, dodana zieleń, zamek, lochy, podziemia i znacznie rozbudowana - od 15 do 33 fpsów.

I szlag, zapomniałem robić screenshotów. Wybacz, zrobię jutro/dzisiaj, już mi się nie chce Skyrima odpalać.

EDIT: Przeglądam te screeny z Wiedźmina i pojęcia nie mam - nie napiszę więc, że wygląda doń podobnie. Wygląda jednak niezmiesko. I tyle, gra, system walki i fabuła, mimika, wszystko dalej nudne jak flaki z olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedno i w sumie to się wciąż utrzymuje w wiedźminie od pierwszej części. Dlaczego ten mutant który specjalnie po to ma zmutowane oczy potrzebuje pochodni żeby cokolwiek zobaczyć w ciemnej jaskini? Po to chyba ma te kocie oczy żeby nie musieć korzystać jak normalny człowiek z jakiegoś oświetlenia tudzież kotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 21:25, bezimienny45 napisał:

Mnie zastanawia jedno i w sumie to się wciąż utrzymuje w wiedźminie od pierwszej części.
Dlaczego ten mutant który specjalnie po to ma zmutowane oczy potrzebuje pochodni żeby
cokolwiek zobaczyć w ciemnej jaskini? Po to chyba ma te kocie oczy żeby nie musieć korzystać
jak normalny człowiek z jakiegoś oświetlenia tudzież kotów.


Eliksiry nie działają przez cały czas, zwykle Geralt zażywa je przed walką.
Zresztą, ten efekt nie jest zbyt atrakcyjny graficznie i łażenie z pochodnią powinno być opcją chociażby dla obejrzenia sobie efektów światła w ciemności, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda spoko, nie jest jakoś mega hiper nieziemsko jak niektórzy piszą, ale też nie jest tak strasznie, jak to określa druga strona. Jest zaś bardzo ładnie, w porównaniu np. z Dragon Age: Inkwizycja, to giera wygląda jak 2 skoki generacji wyżej.

A co do reszty? Przekonamy się po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2015 o 21:29, lis_23 napisał:

Eliksiry nie działają przez cały czas, zwykle Geralt zażywa je przed walką.
Zresztą, ten efekt nie jest zbyt atrakcyjny graficznie i łażenie z pochodnią powinno
być opcją chociażby dla obejrzenia sobie efektów światła w ciemności, itp.


Tak "kanonicznie" to Geralt w ogóle nie powinien używać żadnych pochodni ani eliksirów, bo w ciemności widział dzięki mutacjom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.03.2015 o 21:51, TFClecho napisał:


Tak "kanonicznie" to Geralt w ogóle nie powinien używać żadnych pochodni ani eliksirów,
bo w ciemności widział dzięki mutacjom.


Oki, rzucał chyba widelcem w szczury. Ale w grze od początku był na to eliksir, niejaki kot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować