Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rekordowe Dying Light z nowym wynikiem sprzedaży i garścią statystyk

24 postów w tym temacie

Życzę powodzenia w dalszej pracy i mam nadzieję na więcej fajnych gier. Teraz, gdy Techland trochę się dorobił na Dying Light, mam nadzieję, że będzie szansa na kolejne duże tytuły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję i serdecznie dziękuję za świetną grę.
Ten tytuł daje mi ciągle dużo zabawy.
Życzę Techland-owi jak najlepiej i mam nadzieje na więcej dobrych gier, wyróżniających się jakością wykonania, ciekawą rozgrywką oraz ciągłym wsparciem producenta.

Brawo Techland.
Dying Light to dowód na to, że z dobrze znanego motywu można wyciągnąć więcej niż, ktokolwiek by się spodziewał ;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fakt. Myślałem, że będzie to strasznie odgrzewany kotlet i kopia Dead Island, ograłem całość i jestem naprawdę zadowolony. Człowiek nawet nie zwraca uwagę na podobne animacje, tylko po prostu czerpie przyjemność z gry. Za miesiąc gdzieś znajomy zaopatrzy się w swoją kopię... będzie cudowny coopik na hard modzie <3 Dzięki Techland!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu Techland ma własną wysokodochodową markę w portfolio. Teraz mogliby odejść w końcu od zwykłego naparzania zombie czy innych demonów (zaraz po Hellraid), a zrobili coś świeżego, czy może raczej świeższego. Mieli przecież sporo pomysłów, które zostały uziemione z powodu braku kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to była kopia Dead Island. Jak ktoś to dobrze opisał w recenzji. Chcieli uniknąć klonowanie Dead Island a zrobili grę która trzyma się każdego cliche gatunku I przy okazji bardzo przypomina dead island. Noc to jedyna unikatowa rzecz w tej grze.

Ale zrobili to bardzo dobrze i dlatego sam zainwestowałem kasę w ten tytuł. Spędziłem tam wiele godzin ze znajomymi i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Szczerze polecam.

Dowód na to że w grach nie trzeba dużo wymyślać. Trzeba zrobić albo coś mocno unikatowego (jak swego czasu Minecraft) albo zrobić coś bardzo dobrze (jak Dying Light). I będzie dobrze dla wszystkich :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję, oj coś czuje że techland jeszcze długo nie zawita na Warszawskim parkiecie. A szkoda z chęcią bym widział ich akcje w moim portfelu. Mimo wszystko i tak im życzę kolejnych spektakularnych sukcesów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że to dead island. Nowe, lepsze, klimatyczniejsze Dead Island. Mówi się, że dobry developer robi jedną grę przez całe życie - innym przykładem jest From Software i ich soulsy (demon, dark, a i wcześniej podobne gry robili). Myślę, że temat otwartego świata z zombie nie został jeszcze wyczerpany, ale liczę jednak na coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W końcu Techland ma własną wysokodochodową markę w portfolio. Teraz mogliby odejść w
> końcu od zwykłego naparzania zombie czy innych demonów (zaraz po Hellraid), a zrobili
> coś świeżego, czy może raczej świeższego. Mieli przecież sporo pomysłów, które zostały
> uziemione z powodu braku kasy.

Powstaje jednak pytanie, czy lepiej ryzykować z czymś świeższym, czy pójść po raz kolejny w coś sprawdzonego i wyłoić jeszcze większą górę pieniędzy. Przypadek 11bitów, którzy odeszli od Anomaly i wzięli się za This War of Mine pokazuje, że czasem takie ryzyko popłaca. No właśnie, czasem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak trzymać: Dead Island było w moim odczuciu bardzo nudne, a w DL bawię się doskonale - szkoda tylko, że niezbyt wielu znajomych posiada tę grę, gdyż nie mogę zrobić kilku achików związanych z coopem właśnie. :/

BTW: nie wyobrażam sobie docierania do Raisa na Hard...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> - szkoda tylko, że niezbyt wielu znajomych posiada tę grę

To tylko świadczy o tym, że Dying Light ma jeszcze ogromny potencjał sprzedażowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gra jest naprawdę dobra więc nie dziwie się że wyniki sprzedaży są wysokie, liczę na
> kontynuacje.

Dokładnie tak.
Zwłaszcza, że końcówka pozostawia szeroki wachlarz możliwości na kontynuację.
I może w końcu będzie gra z jakimś happy endem miłosnym,
a wszystkie fajne bohaterki, do wzięcia, nie zginą :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2015 o 16:02, pepsi napisał:

Powstaje jednak pytanie, czy lepiej ryzykować z czymś świeższym, czy pójść po raz kolejny
w coś sprawdzonego i wyłoić jeszcze większą górę pieniędzy.


Problem w tym, że zombie jest chyba najbardziej ogranym motywem popkultury w XXI wieku. Eksploatacja tej tematyki jest tak duża, że aż trudna do ogarnięcia. Moim zdaniem Techland powinien zrobić grę z otwartym światem w klimacie Dzikiego Zachodu. Nie jest to nic świeżego oczywiście, ale zawsze to jakaś odmiana od fantasy, siekaniny czy shootera wojennego. Techland ma duże doświadczenie z Call of Juarez, dlatego powinien o tym pomyśleć. Oczywiście nie pod nazwą CoJ - bo ta marka jest chyba w posiadaniu Ubisoftu - tylko, podobnie jak w przypadku DL, pod swoim własnym szyldem. No i przy okazji mogliby nieco zaspokoić graczy czekających na pecetowego RDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować