Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rockstar przypadkowo pogorszył grafikę w GTA V na PS4 i XOne

12 postów w tym temacie

1. Ludzie zauważyli to dopiero wtedy, gdy ktoś wrzucił film na YT. Teraz jest raban, chociaż większość różnicy nie widziała
2. Gra działa płynniej teraz niż przed patchem - przykład optymalizacji w działaniu. Podejrzewam, że jak stare efekty wrócą, gra będzie działać po staremu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rockstar i przypadkowe błędy :) Specjalnie to zrobili, żeby zrobić coś z optymalizacją na nowo-starych konsolach :3 Skoro nie można sprzętowo, to można softwarowo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Rockstarze to chyba mają podejście, że nie ważne co mówią, byleby mówili.
GTA V od dwóch lat wciąż wychodzi. last geny, current geny, teraz i PC. Przy każdej premierze sandbox wspomina się o GTA V. Kurde, to dobra gra. Wciąż w nią gram. Ale rzygam coraz bardziej na kolejne newsy o tej grze.
Nawet nie jaram się w ogóle, że gra wychodzi na PC. Skończyłem ją na dwóch konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2015 o 22:23, Nitro2050 napisał:

Lepiej było wszystko sprawdza o szuka błędny w grze i warto długo robią późno niż wcale.
Po co wcześnie premiera to wtedy będzie bug gra.


Eee... czy jest na sali tlumacz?

Co do samego newsa - majac do wyboru plynna gre lub powalajaca grafike, wole jednak plynnosc. Mam nadzieje, ze jej nie poswieca tylko po to, by odzyskac wyglad sprzed patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przed premierą na ps4, grafika na starych konsolach też się pogorszyła. Rockstar kiepści grę przed premierą pc żeby porównania lepiej wyglądały. ludzie zauważyli więc się tłumaczą. Bo jaki bug zmienia tekstury i model zniszczeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Model zniszczeń jest zawsze taki sam w każdej wersji GTAV, różni się tylko damage threshold (nazwijmy to "wytrzymałość" pojazdów), tekstury też są takie same - zmienia się tylko ich filtrowanie.

I nie, GTAV na PS3 nie zostało pogorszone przed premierą na PS4. A jeżeli tak - dowody na to, że gra działała i wyglądała gorzej. Bo jak wyglądała trochę gorzej i działała lepiej - klasyczny przykład optymalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować