Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sklep: Xboksowe szaleństwo

33 postów w tym temacie

Kompletnie nie ogarniam po co zrobiliście osobne zestaw z Halo i Dying Light oferując później obie te gry razem w pakiecie i to za ten sam hajs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsole nigdy nie miały być wydajne. Jeżeli myślisz, że miały, to chyba coś Ci się pomyliło, jak zwykle zresztą.
PCtom wciąż daleko do wygody konsol a przez takie rzeczy jak mnóstwo klientów DRM, brak obsługi padem systemu operacyjnego czy brak pada jako standardu w każdej grze PCtowej, w której da się to zrobić - wciąż będzie za nimi w kwestii wygody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2015 o 14:25, Henrar napisał:

PCtom wciąż daleko do wygody konsol a przez takie rzeczy jak mnóstwo klientów DRM, brak
obsługi padem systemu operacyjnego

Analogiczną wadą konsol może być brak obsługi myszką systemu.

Dnia 29.03.2015 o 14:25, Henrar napisał:

czy brak pada jako standardu w każdej grze PCtowej,

Brak myszki i klawiatury jako standardu w każdej grze konsolowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko od konsol nikt nie oczekuje wszechstronności, tylko działania pod TV z grami, łapiesz?

PS. Myszka w systemie PS3 działa, więc... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2015 o 15:05, Henrar napisał:

Tylko od konsol nikt nie oczekuje wszechstronności, tylko działania pod TV z grami, łapiesz?

Oczywiście, że nie oczekuje się wszechstronności od konsoli, tylko jak odnosni się to do mojego poprzedniego posta?

Dnia 29.03.2015 o 15:05, Henrar napisał:

PS. Myszka w systemie PS3 działa, więc... ;)

Mam na myśli konsole ogółem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2015 o 14:25, Henrar napisał:

PCtom wciąż daleko do wygody konsol a przez takie rzeczy jak mnóstwo klientów DRM, brak
obsługi padem systemu operacyjnego czy brak pada jako standardu w każdej grze PCtowej,
w której da się to zrobić
- wciąż będzie za nimi w kwestii wygody.


Poważnie? Nie sądziłem, że można być aż w tak ogromnym błędzie. Standardem na PC jest m+k i problem jest wtedy, gdy gra działa dobrze tylko na padzie, więc jest zupełnie odwrotnie.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Woow... Nie chciałbym im wchodzić między wódkę a zakąskę, ale to już jest jakaś kpina -_- Ja rozumiem naciąć się w jakimś lipnym internetowym lombardzie, który udaje sklepik wielobranżowy ale tutaj?... Dostałeś chociaż jakąś rekompensatę? Przeprosiny? Cokolwiek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2015 o 16:10, kodi24 napisał:

Woow... Nie chciałbym im wchodzić między wódkę a zakąskę, ale to już jest jakaś kpina
-_- Ja rozumiem naciąć się w jakimś lipnym internetowym lombardzie, który udaje sklepik
wielobranżowy ale tutaj?... Dostałeś chociaż jakąś rekompensatę? Przeprosiny? Cokolwiek?


Znając ogólny standard obsługi klienta, to na 90% nie dostał. Każdy sklep internetowy nawet tak duży jak gram.pl. podlega prawu, które u nas prowadzi do nadużyć, mianowicie: zwrot w 14 dni bez podania przyczyny. Najgorsze jest to, że zamiast napisać, iż konsola jest sprawna, ale ma rysy itp. i w związku z tym cena jest obniżona, to sprzedają jako nową sztukę. A potem ewentualny klient robi ewentualny dym.

Zobacz takie euro rtv, tam sprzedaż telewizora z ekspozycji, który świeci przez cały rok po 12h godzin dziennie bez obniżki ceny to normalka. Sam jak pracowałem w Saturnie, to dostawaliśmy lapki ze zwrotów, na których trzeba było postawić system i z powrotem do pudełka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Woow... Nie chciałbym im wchodzić między wódkę a zakąskę, ale to już jest jakaś kpina
> -_- Ja rozumiem naciąć się w jakimś lipnym internetowym lombardzie, który udaje sklepik
> wielobranżowy ale tutaj?... Dostałeś chociaż jakąś rekompensatę? Przeprosiny? Cokolwiek?
>
>

Nic nie dostałem. Przy drugiej reklamacji byłem wściekły i napisałem im obszerny poemat na temat tego, jak ze mną postąpili, wypominając brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. W odpowiedzi dostałem dwa suche zdania od kierownika, brzmiące mniej więcej : "Przyślemy kuriera po konsolę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w standardowym trybie". Sam zwrot pieniędzy też przeciągali. Skłamali, że przelew został zrealizowany i mam spodziewać się pieniędzy w ciągu dwóch dni roboczych. Doszły, jeśli dobrze pamiętam, po 7 dniach roboczych.
Także dzięki gramowi miałem przez półtorej miesiąca zamrożone pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

poprosimy o więcej szczegółów, gdyż nie jesteśmy w stanie zareagować na anonimowe komentarze. Prosze o podanie numeru zamówienie oraz o wysłanie całej korespondencji z naszym działem obsługi klienta na adres dok@gram.pl.
Jesteśmy w stanie sprawdzić nagranie dokumentujące drogę produktu z magazynu do kuriera- pozwoli nam to zwerfikować gdzie nastąpiło uszkodzenie konsoli, o której Pan pisze.
Jednak prosimy o przesłanie więcej informacji, gdyż obecnie nie jesteśmy w stanie skomentować sytuacji oraz udzielić Panu pomocy.
Dziekujemy za współpracę oraz prosimy o dokładne przemyślenie słów kierowanych wobec gram.pl.

My natomiast gwarantujemy, że sprzedajemy tylko nowe konsole i naszym celem jest dostarczyć do naszych klientów najwyższej jakości produkt! Sami jesteśmy graczami i sami wiemy co to znaczy dobry sprzęt do grania :) Cena jest atrakcyjna jednak absolutnie nie oznacza to, że konsole są używane. Gram.pl szczerze poleca!


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2015 o 15:19, Kirlen napisał:

> Oczywiście.
> Pierwsza konsola: https://imageshack.com/a/f8gz/1
> Druga sztuka: https://imageshack.com/a/Cqrz/1 .

Stary dzięki za ten komentarz... i pomyśleć że byłem 30s od kliknięcia przycisku KUP...


Kirlen my natomiast jesteśmy w stanie pokazać Ci tysiące przykładów gdzie nasi klienci byli bardzo zadowoleni z zakupu w naszym sklepie. A ich konsole śmigają cały czas!
Mamy nadzieję, że jedna opinia nie spowoduje rezygnacji z zakupów. Polecamy zestawy i gwarantujemy, że są nowe i gotowe do grania!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakiej pomocy mielibyście mi udzielić, skoro sprawa zamknięta już parę miesięcy temu. Może zrozumieliście jak należy traktować klientów i chcecie sypnąć rabacikiem?

> Jesteśmy w stanie sprawdzić nagranie dokumentujące drogę produktu z magazynu do kuriera-
> pozwoli nam to zwerfikować gdzie nastąpiło uszkodzenie konsoli, o której Pan pisze.

Mam uwierzyć, że dwukrotnie firma kurierska postanowiła otworzyć moje przesyłki, pobawić się konsolami, spakować i dostarczyć mi? Czy może w jakiś inny sposób miałyby się uszkodzić w "drodze produktu z magazynu do kuriera"?. Przecież to jest oczywiste, że sklep wiedział o uszkodzeniach tych UŻYWANYCH konsol i mimo to sprzedał je jako nowe.

> Dziekujemy za współpracę oraz prosimy o dokładne przemyślenie słów kierowanych wobec
> gram.pl.

A ja nie dziękuję za współpracę, ponieważ moich reklamacji nie można nazwać współpracą. Sam musiałem się o wszystko ubiegać.
Moje słowa są bardzo przemyślane i mam podstawy do ich wygłaszania. Podaję numery zamówień, ale jedynie po to, żebyście nie myśleli, że ktoś płaci mi za antyreklamę:
IC04241400 ; NZ26441492 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować