Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Według twócy Wiedźmina 3 DirectX 12 może nie naprawić problemów z rozdzielczością obrazu Xbox One

18 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Wygląda więc na to, że sterowniki mogą nie być aż takim cudem, jak przedstawia go Microsoft. A przynajmniej nie dla Xboksa One i jego problemów z rozdzielczością.

Przeczytaj cały tekst "Według twórcy Wiedźmina 3 DirectX 12 może nie naprawić problemów z rozdzielczością obrazu Xbox One" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli wersja na Xbox One będzie najbrzydszą wersją. Obraz 900p wyświetlany na monitorze czy telewizorze z rozdzielczością 1920x1080 nie będzie ich natywną rozdzielczością. Tak jak w przypadku AC Unity, 900p po prostu wygląda słabo na telewizorach 1080p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Główna rewolucja DX12 to jego "niskopoziomowość"... a gry na konsole były programowane niskopoziomowo, pod konkretną platformę już od wielu, wielu lat. To podstawowy powód, dla którego X360 i PS3 były w stanie (choć i tak z trudem) wytrzymać na rynku tak długo jako główne platformy - i dla którego w szczególności exclusivy wyglądały na nich naprawdę nieźle, szczególnie w kontekście leciwości sprzętu.

Inaczej mówiąc: to co stanowi rewolucję w przypadku PC-tów, nie jest nią w przypadku konsol. To raczej marketingowy bełkot, któremu bez dowodów nie należy dawać wiary, podobnie jak w przypadku "potęgi chmury".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli wersja na Xbox One będzie najbrzydszą wersją. Obraz 900p wyświetlany na monitorze
> czy telewizorze z rozdzielczością 1920x1080 nie będzie ich natywną rozdzielczością. Tak
> jak w przypadku AC Unity, 900p po prostu wygląda słabo na telewizorach 1080p.
Grając w Forze Horizon 2 która działa w 1080p i w AC:Unity który działa w 900p nie zauważyłem różnicy.
Grałem na Telewizorze 47 cali 1080p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Po co Wam screenshot z Miasta Gier? :P

Wymieniony. Z google grafika wziąłem obrazek i nie dopatrzyłem się watermarku. :) Swoją drogą nigdy nie zrozumiem przyklejania swojego loga do obrazków, do których nie ma się praw autorskich. Jeszcze w przypadku wrzucania do sieci swoich screenów własnych, unikalnych, albo jakiś nowych, co do twórcy podesłali na ekskluzywny pokaz - spoko. Ale w innym przypadku jaki to ma sens. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 15:22, SylvanCentaur20 napisał:

Grając w Forze Horizon 2 która działa w 1080p i w AC:Unity który działa w 900p nie zauważyłem
różnicy.
Grałem na Telewizorze 47 cali 1080p.

Zdajesz sobie sprawę, że sam sobie w stopę strzelasz takim postem, bo to nie jest żaden argument.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 14:54, Niflheim napisał:

Czyli nici z Secret Sauce. :(

Jaki secret sauce przecież każdy kto nie cierpiał na martwicę mózgu wiedział że gadki o DX12 to fikcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 15:29, Numenpl napisał:

Jaki secret sauce przecież każdy kto nie cierpiał na martwicę mózgu wiedział że gadki
o DX12 to fikcja.


Przecież wspomniałem o secret sauce ironicznie, jak każdy używający tego określenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Grając w Forze Horizon 2 która działa w 1080p i w AC:Unity który działa w 900p
> nie zauważyłem
> > różnicy.
> > Grałem na Telewizorze 47 cali 1080p.
> Zdajesz sobie sprawę, że sam sobie w stopę strzelasz takim postem, bo to nie jest żaden
> argument.

Raczej taki argument, że trzeba być strasznie zapatrzonym w te cyferki, żeby zauważyć różnicę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 20:31, kodi24 napisał:

Nie do końca, jest jeszcze DX13 XD


Zapomniałeś o Power of the Cloud™. Zresztą Microsoft też chyba zapomniał. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tylko cyferki ale szczerze Wiedźmin nie jest grą wybitną pod względem grafiki ale mniejsza o to, drażni mnie na filmach animacja chodu postaci, jakby z kijem w tylku. Poza tym ludzie, PS4 ma tylko lepszą grafike a xo mocniejsze rdzenie i 1 więcej odblokowany do uzytku no i pamiec ESRAM ktora fajnie moze odciazyc wymiane danych w efektach (typu rzut magii - jest , nie ma bo jest szybka) tylko trzeba umiec to uzyc. Poza tym filozofia Sony na wciskanie na sile 1080p przykladowo w DA: inkwizycja na ps4 w 1080p na xo 900p. ps4 ma znacznie wieksze spadki klatek, warto było? Bo efekt wizualny na tyle lepszy nie jest niestety zeby gubic klatki a i w wiekszosci by dopalic liczbe klatek na ps4 nie ma synchronizacji pionowej ( bylo nawet w temacie o dying light, gdzie przez to gra wygladala znacznie gorzej), AC unity w dniu premiery też chodził gorzej na PS4 szczegolnie w tlumie niz xo, to jest troszke smutne, bo liczy się tylko liczba 1080p a nie koncowy efekt wizualny :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co tak naprawdę pomaga XO w rywalizacji sprzętowej z konkurencją to parity ;) Reszta to bajki wymyślone po dużym spożyciu Mountain Dew i Doritos;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować