Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy odświeżonej wersji Dark Souls 2 dotrzymali słowa w kwestii rozdzielczości na konsolach

29 postów w tym temacie

W grze z POPRZEDNIEJ generacji osiągnięto 1080p. No normalnie "szapoba" :P Stare gry działają na nich w miarę dobrze. To kiedy ta nowa generacja? Ta już trwa nieprzerwanie od premiery X360. To dosyć długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie dotrzymali swoich obietnic z E3, bo tam pokazana gra różni się kolosalnie od tego co trafiło do sklepów na PS3 i X360. Nawet ta "odświeżona" wersja na PS4 i XONE nie wygląda jak to co pokazali podczas E3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2015 o 19:59, Rajhan napisał:

Szkoda, że nie dotrzymali swoich obietnic z E3, bo tam pokazana gra różni się kolosalnie
od tego co trafiło do sklepów na PS3 i X360. Nawet ta "odświeżona" wersja na PS4 i XONE
nie wygląda jak to co pokazali podczas E3.

Ekhm w trailery nie należy i nigdy nie należało wierzyć, gry od dawien dawna nie wyglądają finalnie tak jak na trailerach. Mam nadzieję że tym razem nie będzie to obcięte i będzie wyglądać ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Szkoda, że nie dotrzymali swoich obietnic z E3, bo tam pokazana gra różni się kolosalnie
>
> > od tego co trafiło do sklepów na PS3 i X360. Nawet ta "odświeżona" wersja na PS4
> i XONE
> > nie wygląda jak to co pokazali podczas E3.
> Ekhm w trailery nie należy i nigdy nie należało wierzyć, gry od dawien dawna nie wyglądają
> finalnie tak jak na trailerach. Mam nadzieję że tym razem nie będzie to obcięte i będzie
> wyglądać ładnie.

Co nie zmienia faktu że gra jest po prostu paskudna i mówię to jako osoba pamiętająca czasy pierwszych pc, ps i xboxa. Gra mnie wcale nie urzekła a styl graficzny odrzucił. Wolę lords of fallen :D. Obecnie czekam na Witchera:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu opinii odświeżonej wersji DS2 i przejrzeniu kilku gameplay''i widzę, że From Software znowu wyciąga rękę po kasę. "Odświeżona" wersja wygląda nieznacznie lepiej, a w samej grze dodano tylko parę dodatkowych przeciwników i trochę nowych przedmiotów. Upgrade kosztuje 15€ jeśli ma się już grę razem z DLC i jest absolutnie nie wart tej ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło. Bloodborne i Dark Souls 2 pod rząd. Ah. Jest w co grać w przeciwieństwie do 2014 roku - a to i tak nie koniec - w końcu czerwiec prezentuje się obfitymi zapowiedziami - nawet Bethesda robi własną konferencję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli naprawili hitboxy, moze nawet kiedys kupie te edycje.

Zartowalem. Gdyby mogli naprawic hitboxy, juz dawno by to zrobili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2015 o 20:39, Dracule-Mihawk napisał:

Ekhm w trailery nie należy i nigdy nie należało wierzyć, gry od dawien dawna nie wyglądają
finalnie tak jak na trailerach. Mam nadzieję że tym razem nie będzie to obcięte i będzie
wyglądać ładnie.

Nie łudź się graficznie to nadal będzie nieco gorzej niż wersja PC bez zestawienia ENB+Sweetfx - z tym zestawieniem PC graficznie roznosi konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2015 o 10:28, Jave napisał:

Jezeli naprawili hitboxy, moze nawet kiedys kupie te edycje.

Zartowalem. Gdyby mogli naprawic hitboxy, juz dawno by to zrobili.

O nie, DS2 też ma z tym problem? W 60 klatakch czy zawsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na PS3 nie ma 60 klatek.

DS2 nie ma z tym problemu. DS2 jest słabą grą z powodu hitboxów. Kiedy grałem pierwszy raz, ginąłem na dwa sposoby: z powodu tanich zagrywek twórców (wszędzie dziury, krawędzie i wybuchający przeciwnicy, wszędzie mnóstwo mięsa, która chce cię dźgnąć i które ma mnóstwo hp i tanie ataki, przed którymi albo się nie da, albo prawie się nie da uciec, jak np. większość bossów) i z powodu hitboxów. Przez pierwsze 10 godzin gry zginałem 6 razy. 4 razy nie zauważyłem, że wszędzie jest przepaść.

2 razy zginąłem od bossa, który stał 3 metry ode mnie i ciął powietrze.

Potem ginąłem więcej, więcej i więcej. Za każdym razem wtedy, kiedy byłem obok padającego miecza, topora lub przelatującej strzały.

Przed którąś z łatek był taki pierścień. Sprawiał, że nie otrzymywało się obrażeń przy ataku od tyłu.
Byłem pewien, że wprowadzili go tylko dlatego, że gra miała zwalone hitboxy. On nie pomagał - on wyrównywał szanse.

Potem zmienili 100% redukcji na kilkadziesiąt i cóż, znów się zaczęła śmierć od ostrza tnącego powietrze.

Gdyby w DS2 było o 30% przeciwników mniej, a hitboxy działałyby jak te z pierwszej części - byłaby gra na długie miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 17:47, Jave napisał:

Gdyby w DS2 było o 30% przeciwników mniej, a hitboxy działałyby jak te z pierwszej części
- byłaby gra na długie miesiące.

No, to gra musi być pradziwie tragiczna, bo Dark Souls też miewa takie i nawet gorsze wyskoki. Zwłaszcza powyżej limitu 30fps, ale nie tylko. Cóż, mam nadzieję, że to tylko problem wersji PS3/zostanie to naprawione w SotFS, bo jakiś czas już napalam się na ten remaster na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 18:25, zadymek napisał:

No, to gra musi być pradziwie tragiczna

Nie tragiczna - została oparta na innych założeniach. DS1 jest satysfakcjonujący, bo trudny. W DS2 tak bardzo chciano utrzymać legendę "bardzo trudnej gry", że podporządkowano jej cały projekt. Efektem powstała gra trudna, by była trudna. Po walce nie czujesz przyjemności z tego, że wygrałeś. Raczej czerpiesz ją z tego, że udało ci się zwyciężyć te tanie sztuczki i masz nadzieję, że to był tylko jednorazowy wybryk.

Wskazówka: nie był.

Widziałem ostatnio speedrun z Bloodborne. W pewnym momencie gracz wchodzi na drabinę, a przeciwnik wyprowadza uderzenie. Broń tnie powietrze. Grający mówi wtedy: "gdyby to był Dark Souls 2, ten cios by wszedł".

Dnia 05.04.2015 o 18:25, zadymek napisał:

, bo Dark Souls też miewa takie i nawet gorsze

Jakieś konkrety? Właśnie dlatego tak bardzo nie mogłem się nadziwić kiepskim hitboxom w dwójce, bo w jedynce nie miałem z nimi problemów.

Dnia 05.04.2015 o 18:25, zadymek napisał:

wyskoki. Zwłaszcza powyżej limitu 30fps, ale nie tylko. Cóż, mam nadzieję, że to tylko
problem wersji PS3/zostanie to naprawione w SotFS, bo jakiś czas już napalam się na ten
remaster na PC.

Szczerze? Nie idź w remaster na PC. Kup wersję konsolową. Ekrany ładowania trwają dłużej niż na PC, za to nie ma ludzi, którzy używają kodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 22:03, Jave napisał:

> No, to gra musi być pradziwie tragiczna
W DS2 tak bardzo chciano utrzymać legendę "bardzo trudnej gry", że podporządkowano
jej cały projekt. Efektem powstała gra trudna, by była trudna. Po walce nie czujesz przyjemności
z tego, że wygrałeś. Raczej czerpiesz ją z tego, że udało ci się zwyciężyć te tanie sztuczki
i masz nadzieję, że to był tylko jednorazowy wybryk.
Wskazówka: nie był.

To bardzo ciekawe, bo właśnie tak czuję się w Dark Souls. Znaczy czułem się dopóki to gra stawiała mi wyzwania, a nie na odwrót. Może jednak wycisnę jakiś fun z DS2 ;)

Dnia 05.04.2015 o 22:03, Jave napisał:

Widziałem ostatnio speedrun z Bloodborne. W pewnym momencie gracz wchodzi na drabinę,
a przeciwnik wyprowadza uderzenie. Broń tnie powietrze. Grający mówi wtedy: "gdyby to
był Dark Souls 2, ten cios by wszedł".

No, to zależy: z moich research wynika, że od czasu dodczasu przeciwnik na drabinie robi sięniematerialny, a już regularnie podczas schodzenia z niej -podobny efekt można zaobserwować na tych zombie wspinajacych siępo murze, ni Cengi nie trafisz dopóki nie zakończy animacji. Oczywiście gracza takie tricki nie dotycza - może Bloodborne to jakaś forma odkupienia za tą nierówność?

Dnia 05.04.2015 o 22:03, Jave napisał:

Jakieś konkrety? Właśnie dlatego tak bardzo nie mogłem się nadziwić kiepskim hitboxom
w dwójce, bo w jedynce nie miałem z nimi problemów.

Tak jak zaznaczyłem to się zdarza głównie po zniesieniu blokady, ale zauważyłem-znowu podczas moich research- , że niezaleznie od niej np dwie głowy Hydry robią się czasem nietykalne, gdy wbiją się w grunt.
Podobnie brzuchal Smough ma tendencje do bycia nietykalnym. Z kolei ataki łapami wszystkich smoków mają niedopasowane hitboxy, przez co uniki na styk są praktycznie niemożliwe. Maczuga Taurus Demona robi ciekawą sztuczkę: zadaje obrażenia nawet sekundę po zakończeniu animacji ataku (to nie jest AoE), co wygląda jakby postać robiąca unik przed ciosem po chwili, metr dalej przypomniała sobie, że obrerwała ;)
O tym, że pieski mają przegięty "zasięg" paszczy chyba każdy się miał okazję porzekonać, gdy uciekając przed Caprą na schody został ugryziony ...przez klatkę schodwą. Do tego dochodzą anomalie występujące powyżej 30fps takie jak ciosy zadające DMG, choć wizualnie trafiły pół metra obok, ataki, które zachaczają postać w środku uniku (obszar ramek nieśmiertelności) i holują spory kawałek, zastanawiam się też czy fakt, że pies potrafi mnie trafić podczas fazy nietykalności (na glebie) też nie ma związku z hitboxami.

Z innych kategorii mamy na przykład słynną śmierć Hellkite po odrąbaniu ogona, Hollow wędrujące po Undead Burg, klasyczne niewidzialne ściany czy charakterystyczne problemy z widocznością w Blighttown (miejscami z oddali wszystko widać jak na dłoni, podczas gdy im bliżej tym robi się ciemniej).Kilku bossów robi też fajne combi ataków specjalnych np Guradia robi odskok i pomjając animację lądowania oraz startu wykonuje strzał z powietrza -normalnie Matrix. Błędów konstrukcyjnych map oraz optymalizacji w Crystal Caves i Blighttown nie wspominając. A to tylko błędy, są jeszcze ewidentne oszustwa AI, problemy z kamerą itp.

Dnia 05.04.2015 o 22:03, Jave napisał:

Szczerze? Nie idź w remaster na PC. Kup wersję konsolową. Ekrany ładowania trwają dłużej
niż na PC, za to nie ma ludzi, którzy używają kodów.

No ale musiałbym przesiąść się na pada i w ogóle kupić cały sprzęt. A oszuści mi nie przeszkadzają, bo i tak głównie gram offline.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że oszustów na PC banują, więc radzę się trochę dowiedzieć na ten temat. No i na konsolach też przecież ludzie używają character editor. Prócz tego na 60 FPS jest bug z wytrzymałością broni, która zużywa się 2 razy szybciej niż na 30 FPS. No i dochodzą lagi w PVP i rozwalone hitboxy ale to już istnieje od początku Dark Souls 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 08:19, Derneth napisał:

Tylko, że oszustów na PC banują, więc radzę się trochę dowiedzieć na ten temat.

Oszustów banują. Lol.

Dnia 06.04.2015 o 08:19, Derneth napisał:

na konsolach też przecież ludzie używają character editor

Jak myslisz, gdzie jest wiecej osob uzywajacych kodow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować