Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

3D w Metal Gear Solid: Rising? Decyzja wciąż nie zapadła...

4 posty w tym temacie

"Skoro już pokazano fragment w tej technologii i prezentował się znakomicie"

nie mamy wszystkich informacji - 3d to jest obciążenie które może dawać się we znaki na bardziej rozbudowanych lewelach - wybór między zrobienie lepszej gry czy danie 3d pod publikę która i tak go nie używa? podobnie z move - nic na siłę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shigenobu Matsuyama
"Nie potwierdziliśmy także oficjalnie, że gra będzie wspierać kontrolery ruchu. To bardzo skomplikowana technologia, którą niezmierne trudno przełożyć na płynność i precyzję wymaganą w Metal Gear Solid: Rising."

Rafał "Mastermind" Dziduch
"Przecież implementacja obsługi kontrolerów ruchu nie może być aż tak niebotycznie skomplikowana, skoro inni producenci uwzględniają ją w swoich projektach."

Ja
Jeśli w grze ma pojawić się możliwość używania kontrolerów ruchu tylko po to aby to dobrze wyglądało w mediach, a w samej grze miałoby to stwarzać nawet drobne problemy to lepiej, jeśli takiej funkcji nie będzie. Wystarczy, że tylko jeden element (np: strzelanie z karabinu snajperskiego) będzie dość słabo funkcjonował za pomocą Move i już nie będzie się w ten sposób grało zbyt fajnie. Inni producenci mogą sobie implementować ten bajer robiąc to lepiej lub gorzej. Taka gra jak MGS zasługuje na "lepiej", a nawet "super dokładnie". Jeśli nie uda się tego osiągnąć to lepiej zostawić na razie tą technologię w spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować