Trwa przetwarzanie indeksu wyszukiwarki. Strumień aktywności może nie być kompletny.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Davido24

    Cyberpunk 2077 na nowych screenach

    Łał... Tyle czasu, taka impreza a oni cztery screeny... No po prostu szał.
  3. Przeczytaj cały tekst "Cyberpunk 2077 na nowych screenach" na gram.pl
  4. Wczoraj
  5. W DMC wersja premierowa była cienka poziom trudności był poracha robiony dla dzieci z podstawówki. Skoro najwyższy poziom DMC był porównywalny do łatwego z DMC 3. Walki uproszczone nie trzeba było się starać by coś zrobić. Ogólnie gra nie zarobiła minimalnej zakładanej kwoty, a to coś znaczy. To że ludzie narzekali nie wzięło się znikąd zasługiwała by ją krytykować.
  6. Jedna z moich ulubionych gier klonow serii commandos :) czekam z niecierpliwoscia :D mam nadzieje ze juz z tego nie wyroslem :)
  7. Przeczytaj cały tekst "Zapowiedziano Desperados III - nową odsłonę taktycznej serii, która zabierze nas na Dziki Zachód" na gram.pl
  8. Widać, bo to nie Dante, a Nero. 😁
  9. ze wszystkimi podatkami i januszowymi - 2070 w cenie ponad 3000.... w porównaniu do 1070Ti - mniej CudaCores (2432 do 2304 w 2070), podobne zegary, dużo szybsza pamięć.
  10. Przeczytaj cały tekst "GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080 i GeForce RTX 2070 - data premiery, specyfikacja, ceny, zdjęcia, informacje o nowej generacji kart grafiki Nvidia" na gram.pl
  11. Współczuję wszystkim przywiązanym do klasycznych części, bo seria najwyraźniej odlatuje w zupełnie nowym kierunku. Jednocześnie szykuję już gotówkę, bo wreszcie jest dla mnie interesująca XD
  12. Od unity to już nie assassin dla mnie. Nowy assassin to poprostu kopia origins do pewnego stopnia. Teraz grałem w black flag najgorsze były wysepki i jakieś skarby tam do zebrania(męczące) ale fabuła szczególnie końcówka mocna była 
  13. NemoTheEight

    Devil May Cry 5 na 15-minutowym wideo z rozgrywki

    Po długosci włosów Dantego to wyglada bardizejn na DmC 2. Nie, zebym narzekał, ja akurat nie jestem jakimś hardkorowym fanem, ogladałem tylko anime i grąłem w DevilMayCRy 4, a póxniej DmC i obie wg. mnie były bardizej krytykowane niż na to zsługiwały.
  14. Przeczytaj cały tekst "Devil May Cry 5 na 15-minutowym wideo z rozgrywki" na gram.pl
  15. A coś o skradaniu? Bo coraz bardizje sie z tego God of War robi. Ta, w grze, któa przypominam, polagea na odkrywaniu wspomnień przodków należących do Asasynów, walczmy z dizesiatkami przecwników i demonami. Idę pograć w trylogię Ezio i doprawić Black Flagiem, gdzie skradania może było mało,ale to miało sens. No i nie bło kompletnych pierdół jak walki z Annubisami i Meduzami.
  16. Przeczytaj cały tekst "Assassin''s Creed Odyssey - nowe zwiastuny pokazują bitwy, pojedynki i walkę na morzu" na gram.pl
  17. Przeciez oni tam w tym GTA V co chwilę biją swoje wyniki w zasadzie czasami co tydzień jest nowy rekord. Głównie Toriks i DarkViper. Czemu wcześniej nie pisalićie o tych rekordach.
  18. Przeczytaj cały tekst "Grand Theft Auto V na 100 procent ukończone w rekordowym czasie" na gram.pl
  19. Po protu wrócą do przepustki sezonowej i tyle w temacie.
  20. Każdy dobry horror jest dla mnie w cenie.
  21. Przeczytaj cały tekst "Twórcy Until Dawn zapowiadają Dark Pictures Anthology" na gram.pl
  22. Przeczytaj cały tekst "Brawurowa kariera lootboksów powoli się kończy" na gram.pl
  23. A to dla tego rozwalają totalnie wystem populacji i zarządzania planetami aby były banalnie proste i wymagały tylku kilku kliknięć....
  24. Przeczytaj cały tekst "Stellaris - rozbudowana strategia od Paradox Interactive trafi na konsole" na gram.pl
  25. Zgoda, jest to ogromny krok naprzód, efekt będzie zależał od implementacji rozwiązania, możliwości są spore ale od pełnego RT w grach dzielą nas jeszcze dalekie lata. To co dzisiaj proponuje nam NV to tylko częściowy RT, który będzie działał wg. uznania twórców - na ścianach, kałużach, szybach, oknach itp itd. Jest to kolejne narzędzie w rękach twórców, które może dać nam ogromny postęp w jakości grafiki w grach w połączeniu z innymi technikami. Chciałbym tylko przypomnieć wszystkim już dziś nahypowanym marketingowym bełkotem, których mnóstwo na facebookach i innych social-media, że do rzeczywistego symulowania padania i odbijania światła jeszcze bardzo daleko. Źródło światła wpadające do danego pomieszczenia odbija się od każdego punktu na swej drodze, następnie od tego punktu odbite światło pada na następny, gdzie odbija się i pada na następny itd. itd. itd. Załóżmy, że mamy do wygenerowania ruchomą scenę w 1080p. mamy tutaj  ok. ~2 miliony pikseli na obraz, na każdy piksel potrzeba dokonać symulacji od kilkuset do kilku tysięcy promieni światła... to jest NIEWYKONALNE na dzisiejszym sprzęcie.
  26. Po piepskiej 3 jak i jej sprzedaży dalej to ciągną ? Nawet dzieciaki się nudzą przy robienie tego samego w kółku w tej grze jak i oglądaniu wybuchów. Niech Avalanche przestaje robić sanboxy bo wychodzą im gorsze od ubiklapy a to suckes.   @Blutoniumboy Mad Max dopiero był nudny i powtarzalny... MM2 nie wiele by się zmienił.
  1. Załaduj więcej aktywności