Zaloguj się, aby obserwować  
Malcollm

Dungeons - Spadkobierca Dungeon Keepera

3 posty w tym temacie

Stało się, na dniach zostanie wydana gra Dungeons.
Po wielu latach od wydania Dungeon Keepera będzie nam dana możliowość wcielenia się w postać złego Lorda który swymi niecnymi postępkami oraz występkami postara się wykończyć całe dobro tego świata, gdyż nie ma nic bardziej niesmacznego i nieprzyzwoitego od Bohatera w błyszcząco ochydnej zbroi zapuszczającego się do naszych lochów celem zdobycia skarbu bądż uwolnienia przetrzymywanej przez nas księżniczki.

Niestety jak to w naszym kraju bywa gra ta nie znalazła rodzimego wydawcy, co zaś za tym idzie jedyną możliwością wejścia w posiadanie tegoż tytułu to import z krajów ościennych.

Czy gra spełni nasze oczekiwania? O tym wkrótce bowiem premiera planowana jest na 08.02

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też byłem mocno zainteresowany tą grą do czasu kiedy to w internecie zaczęły pojawiać się konkretne informacje na jej temat. Okazuje się, że jedyne co Dungeons ma wspólnego z DK i DKII to drążenie skały.

różnice:
-Zapomnij o ręce zła, teraz kierujesz postacią całkowicie cielesną, które nie ma żadnego wpływu co robią twoje potwory (o nich później).

-Zapomnij wszystkich o komnatach, z których korzystały nasze potwory. Leże, kurnik, kasyno, arena etc. po prostu nie znajdą się w D2011. Ze starych komnat pozostaje tylko więzienie, w którym to zamykasz bohaterów w celu wysysania z nich energii duchowej (o niej później). Reszta pełni trochę inną funkcję niż w pierwowzorze. Można wybudować bibliotekę i warsztat, w których to stawiamy dziesiątki przedmiotów służących do dostarczaniu bohaterom rozrywki a ta zwiększa energie duchową. Ostatnia komnata to coś w stylu skarbca, który służy tyko i wyłącznie do okradania go przez bohaterów - dzięki temu są szczęśliwsi i posiadają więcej energii duchowej.

-Zapomnij o spełnianiu warunków, dzięki którym potwory zainteresują się naszym lochem. Żeby móc "produkować" potwory należy rozszerzyć strefę naszych wpływów o ich leże, następnie wystarczy położyć na ziemi pentagram, na którym będą pojawiać się potwory danego typu. W jednym konkretnym, nie ma żadnego łażenia po lochach. Żeby tego było mało potowy nie służą do zabijania bohaterów a raczej do zapewnienia im rozrywki w postaci walki (tak tak to też daję energię duchową).

Za energię duchową kupuje się ozdoby lochu: trumny, czaszki, sarkofagi i inne pierdółki , które to zwiększają prestiż naszego lochu dzięki czemu można kupować lepsze wyposażenie komnat.

Czyli podsumowując: gra polega wpuszczaniu do naszych lochów bohaterów i zapewnianiu im rozrywki w postaci wizyty w bibliotece, warsztacie, okradaniu skarbca i obijaniu przez potwory. Następnie zadowolonego bohatera należy pobić "Lordem Podziemi", zaciągnąć do wiezienia w celu wyssania energii, za którą kupuje się przedmioty dające prestiż a ten pozwala na kupowanie (chyba za złoto) nowego wyposażenia dla komnat.

W skrócie: gra polega na dekorowaniu swoich lochów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak napisał Saineic. Gra byłaby o wiele lepsza gdyby EA Games postanowiło wykorzystać w końcu wykupioną licencję. Niestety chłopaki z Realmforge nie mogli sobie pozwolić na wykorzystanie niektórych motywów.

Jeśli ktoś spodziewa się sequela Dungeon Keepera - na pewno się rozczaruje. Jednakże gra z pewnością nabierze na wartości jak wydany zostanie dodatek umożliwiający grę sieciową.

Nic nam nie zastąpi naszego Dungeon Keepera! :/

Wszelkie informacje dotyczące gry można znaleźć na stronie www.dungeons-game.pl - to chyba pierwszy polski serwis poświęcony tej grze. Podobno na dniach pojawi się videorecenzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować