Nephren-Ka

Factorio

392 postów w tym temacie

Dnia 19.07.2015 o 12:42, meryphillia napisał:

Powinno wystarczyć wykasowanie pliku config.ini.
Gra przy włączeniu automatycznie stworzy nowy z defaultowymi ustawieniami.

Dziwne moja gra nie ma tego pliku xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lel

Musi mieć, przeca to główny plik konfiguracyjny, jak zresztą w większości gier.
Czasami jest tylko w formacie .cfg, ale wystepuje w każdej grze praktycznie.

user/AppData/Roaming/Factorio/config (na windowsach, na linuxach/OSX nie mam pojęcia jaka ścieżka)

Edit:
http://www.factorioforums.com/wiki/index.php?title=Application_directory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2015 o 13:01, Isildur napisał:

Dobra ślepy jestem i to bardzo xD


:D

Dnia 19.07.2015 o 13:01, Isildur napisał:

I jak tam fabryczki? Ja walczę z elektrycznością :D


Przez te upały niepozwalające się skupić na wymagającej myślenia rozgrywce ledwo 4 godzinki nabiłem dopiero.
Omurowałem startową miejscówkę, postawiłem (jak sie okazało idealnie na czas) kilka wieżyczek i aktualnie odpieram ataki robactwa z każdej strony praktycznie.
Produkcja podstawowych rzeczy wrze w najlepsze, teraz czas skupić się na przetwarzaniu, bo trzeba laserowe wieżyczki niebawem postawić, by robale nie przeżarły się do środka.

20150719131528

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie gram na vanilli.
Gdy obejrzę całość co dodali, zacznę od nowa już z modami.
Standardowy zestaw jaki używam, to DyTech, Treefarm, Resource Spawner Overhaul oraz Rail Tanker.
Wszystkie bezproblemowo można znaleźć na oficjalnym forum.

Dodatkowo daję buffa dla granatów i bezużytecznych broni w vanilli, jak miotacz płomieni czy miny oraz zmniejszam zasięg i skuteczność plujących robali, by nie irytowały za bardzo.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawie całe złoże wykorzystałem do podłogi xD
Jutro wieczorem pochwalę się wyglądem mojej głównej placówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh

U mnie na razie fabryczkowa pauza z racji ogrywania innych gierek.
Jutro się rozpędzę jednak, by do weekendu obejrzeć aktualny endgame.
Pojawił się w końcu DyTech 0.12 i wypadałoby się zabrać za fabryczki na poważnie. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się prezentuje moja baza główna ;)
Teraz rozbudowa i badania ;)

Edit:

Swoją drogą, da się używać noktowizora?

20150724115918

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2015 o 15:40, rudosik napisał:

cz.eść w menu opcji gry factorio,wyłączyłem [włącz-wyłącz KEY GO ] TERAZ MI TO ZNIKŁO
I GRA M I ZŁE
O POMOC.


Napisz to raz jeszcze ale tym razem bez błędów tak by było wiadomo o co chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na przyszłość: nie mieszać w ustawieniach.
Ustawienia żytkownika klawiszologii dziala podobnie jak w większości innych gier.
Wystarczy po prostu przypisać nowy klawisz do danej funkcji, pamiętając by się z niczym nie dublowała.

Ostatecznie można zresetować ustawienia do defaultowych wartości, kasując plik config.ini (maly hint: resetuje to wszystkie ustawienia w grze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zachwyt fabrykantów osłabł czy co, że już nikt nie wrzuca peanów pochwalnych o grze? ;)

Od tygodnia ogrywam zmodowane 0.12 aż do granic przesady.
Dytech+ Treefarm + Yuoki Industries już na bank pozostanie moim ulubionym zestawem z racji zapewnienia masy dodatkowego contentu do produkcji.

Mała zmiana w pliku configuracyjnym Dytecha i choć robale nadal potrafią być niebezpieczne, to jednak padają prawie jak muchy, czyli idealne dla mnie połączenie "trudności" z grywalnością.
Na defaultowym ustawieniu robactwa w Dytechu po 18h miałem problem z rozwojem, bowiem zniszczenie gniazd było czystą abstrakcją. ]:>

Z innych używanych modów, ten na samolot jest po prostu genialny.
Pozwala nam przemieszczać się z prędkością pociągu po całej mapie to raz, ale co ważniejsze, wraz z najlepszymi granatami z Dytecha, staje się powietrznym rydwanem zagłady dla robactwa. :D

Drugi sympatyczny mod to oczyszczacze powietrza, które na wczesnym etapie gry zapewniają komfort w rozbudowywaniu bazy bez strachu przed inwazjami robactwa. Z racji bycia OP w obecnej postaci pewnikiem autor osłabi znacznie ich skuteczność.

Artylerii, która zapowiada się całkiem ekscytująco, jeszcze nie miałem pokazji skorzystać... po 60 godzinach aktualnej rozgrywki.

Tyle właśnie oferuje zestaw Dyech+Treefarm+Yuoki, że aż za bardzo nie ma jak tego wszystkiego ogarnąć szybko, czyli to co najwytrwalsi fabrykanci lubią w fabryczkach najbardziej. :3

Isildur >>> Chcesz mi powiedzieć że nigdy jeszcze nie korzystałeś w fabryczkach z Power Armorów? ]:>
To do zaległego pytania o to jak używać noktowizorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hah.

Na reddicie mają nawet wydzieloną sekcję dla takich rodzynków.
Ja nigdy jeszcze nie trafiłem wysepkę na te kilkadziesiąt rozpoczynanych rozgrywek.


Na aktualnej rozgrywce już 55h nabite i spory kawał terenu odkryty, głównie z potrzeby asekuracji terenu przed zbytnią ekspansją robactwa.

Produkcja płytek elektronicznych w używanym aktualnie zestawie modów (bobmods zmieniają drastycznie część łancucha produkcyjnego do absurdalnych rozmiarów jesli chodzi o wymagane podzespoły) jest tak irytująca że nawet nie mam jeszcze działek laserowych, więc "bronię się" przed atakami zwyczajnie ograniczając im ekspansję na zanieczyszczone tereny.

Zresztą zanieczyszczenie przestałobyć jakims większym problemem dzieki jednej maszynce z dodatku do Yuoku Industries, który okazał się jeszcze lepszy i w ogóle fajniejszy od Air Filter Machine z innego moda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2015 o 00:55, meryphillia napisał:

Hah.

Na reddicie mają nawet wydzieloną sekcję dla takich rodzynków.
Ja nigdy jeszcze nie trafiłem wysepkę na te kilkadziesiąt rozpoczynanych rozgrywek.


Czyli ja mam do tego chyba jakieś wyjątkowe szczęście.;s

20150929140225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale masz chociaż miejscówkę idealną do obrony przed robactwem. :D

Polecam w ustawieniach startowych mapy zmniejszyć ilośc wody, to rzadziej będzie losowalo takie rodzynki.
Albo na gotowej już mapie zastosować: http://www.factorioforums.com/forum/viewtopic.php?f=91&t=4973 i mieć idealną miejscówkę do obrony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejna cegiełka sukcesu na świetlanej drodze fabryczek.

Alpha znalazła już sto tysięcy nabywców. ;)
Niestety według najnowszych doniesień, premiera gry na Steamie zostanie przesunięta raczej na poświateczno-noworoczny okres, czyli dopiero na przyszły rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się