Stack_Black

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    409
  • Dołączył

  • Ostatnio

Stack_Black ostatnio wygrał w dniu: 11 Listopad 2017

Stack_Black miał najwięcej polubień!

Reputacja

-10 Słaba

O Stack_Black

  • Ranga
    Przodownik
  1. Zatkalo mnie . Muradin daj mi bana permanentnego. 
  2. Gdzie ty tu czlowieku wyczules brak szacunku do czyichs pogladow?(feministka z krwi i kosci to nie poglad to choroba) dajesz mi ostrzezenie za moje poglady buahaha .
  3. Ruszac Cie moze dla mnie co Ci sie tam ubzdura , tak jak i ja mam swoje zachowania ktore moga mi sie podobac bardziej lub mniej , ale piszac recenzje raczej swoich ,,zboczen'' bym nie wpisywal w ogolna ocene gry. Znajdzcie jeszcze feministke z krwi i kosci i dajcie jej pisac recki a juz wogole bedzie pojechane. Ktos sie lapie za gre taka jak FC i jest zniesmaoczny czyms co bylo rdzeniem gry od bodajze 3 czesci. Obstawiam , ze pewnie z oczko za to poszlo w dol a nawet moze i dwa
  4. Tiger wiem , ale Muradin probuje to wytlumaczyc wiec sam podpisuje sie pod takimi zabiegami. 
  5. W 99% nie zgadzam sie z recenzjami na gram wiec jutro lece po gre. A ten tekst z zabijaniemwirtualnych zwierzat normalnie mnie polamal i Muradin tego nie da sie w zaden sposob wytlumaczyc. Moim zdaniem nie recenzuj gier jesli Cie takie sprawy ruszaja.
  6. Ja jakbym mogl to bym zablokowal cala cala wschodnia czesc europy. Bezmozgowie wychowane przez malpy. 
  7. Rtx rtx'em , ale gra ogolnie wyglada co najwyżej dobrze 
  8. Glimi przez ten czas co sie micro bedzie namyslac nad nowa konsola to sony juz sobie umocni pozycje na tyle , ze bedzie mialo gdzies co nowy x pokaze. Powiedzmy ps5 wyjdzie 2019 grudzien a x rok pozniej no i za kolejne półtora roku ps5 pro silniejsze od x i tak w kolko.  Tak naprawde te roznice miedzy xo x a pro sa na tyle smieszne , ze nie warto sobie nimi glowe zawracac tym bardziej , ze x jak nie mial gier tak niema do tej pory. Moze byc 3x x mocniejszy ,ale poki nie zmienia calkiem polityki w tej firmie to nic sie nie zmieni.
  9. Ja widze Ps5 juz w grudniu 2019r. Jakos swiecie jestem o tym przekonany. 2019 e3 pokaza co i jak , a w swieta premiera.
  10. Premiera Days Gone przesunięta na 2019 rok

    Cykada85 caly 2019 moze byc z samymi grami z zombie aby byly dobre bo zombie nigdy za wiele
  11. W God of War nie uświadczymy mikrotransakcji

    Porownujac gre na automatach z mikrotransakcjami to jak porownac forze do tekena . Twoje wypowiedzi trzymaja dalej ten dnowaty poziom . Ciekawi mnie tylko czy ty trollujesz czy tak na powaznie?
  12. Misio nie dodales jeszcze , ze gdybys mieszkal w usa bo to co wymieniles to wlasnie jeden wielki zlepek zwany Ameryka
  13. TigerXp kiedys rzucilem 10zl i jeszcze nie wykorzystalem ich w grzechach ;)