voitek123

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    52
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O voitek123

  • Ranga
    Robotnik
  1. > "Wojna to nie wybór", jednak przetrwanie to sztuka wyboru. Powodzenia w wybieraniu czy akurat na ciebie spadnie pocisk z haubicy.
  2. Tak, nawet bardzo. Tak właśnie miał wyglądać Rome 2 od początku, gdyby nie chore wymuszanie premiery przez SEGA.
  3. Ciekawe, że teraz wszyscy twierdzą, że pierwszy Crysis to świetna gra, a po premierze został okrzyknięty beznadziejnym benchmarkiem graficznym, z beznadziejnym AI, z beznadziejnym światem i beznadziejną fabułą. I to można było wyczytać na każdym serwisie, pod każdym filmikiem i każdą recenzją.
  4. U mnie też Indie z Gandhim zawsze były jedną z bardziej agresywnych cywilizacji.
  5. Może wreszcie zrobiliby FIFę, w której wynik zależałby od umiejętności graczy, a nie ilości bugów?
  6. voitek123

    Banished - recenzja

    To oznacza, że gra tak dobrze symuluje prawdziwe życie, że jest równa nudna i monotonna :P
  7. > > Żartujecie sobie prawda? > > WoWp dostało update z 14 samolotami i 2 mapami -> news > > War Thunder dostał nowy system rozwoju ~15 nowych maszyn, 8 nowych map, znaczne > zmiany > > w modelach lotu i modelu zniszczenia, poważne poprawki balansu, znaczną poprawę > grafiki > > i otymalizacji oraz DX11 a wy nic. > > > > Gdzie podziała się dziennikarska rzetelność? > Jak pisałem już wielokrotnie - przy grach tego typu nadążamy najczęściej przy tych, o > których jest najgłośniej. Jeśli uważasz, że czegoś brakuje, pisz na redakcja@gram.pl. > Niestety, nie jesteśmy w stanie nadążyć za wszystkim choć uwierz mi, poświęcamy > na to naprawdę wiele czasu. A od kiedy to o WoWP jest najgłośniej? To gra, która ma ledwo kilka tysięcy aktywnych dziennie graczy, podczas gdy War Thunder codziennie ma ok 50 tyś. ludu. Do tego jest na nieporównywalnie wyższym poziomie jeśli chodzi o rozbudowanie, wygląd, optymalizację, możliwości gry i frajdę z tejże.
  8. > > Dajcie spokój. Marketingowy bełkot. Jedzenie i woda są ważną częścią gry, możesz > jeść, > > przetrwać, a także handlować nimi. MOŻESZ! Skoro możesz, a nie musisz, to w czym > ta ważność > > ma się ukazywać? W fabule wszyscy będą zabijać się o wodę, a w rozgrywce nawet o > tym > > myślał nie będę? > > > > @GreyWarrior Jakie tu skojarzenie z DayZ. "Móc" to nawet nie prawie "musieć" ;P. > > > Przecież pisze że MUSISZ szukać wody a możesz handlować. Raczej będzie to działać jak > w DayZ, przynajmniej ja tak to widzę. Wypadałoby samemu doczytać tekst do końca. "Nie jest jednak tak, że sam musisz pić czystą wodę i jeść, by przetrwać, nie jest to kierunek, w którym chcieliśmy podążać. Jedzenie i woda staną się ważną częścią gry, ale użytkownicy nie będą musieli ich spożywać, by pozostać przy życiu "
  9. > I te piękne lewitujące ludziki w screenie [118/121] (2) super^^ > [119/121] zresztą też :/ Ale trzeba przyznać, że ładnie wygląda. To Latający Holendrzy :D
  10. Hahhah, chyba nigdy nie zapomnę tych wszystkich dumnych przechwałek twórców Ouya i komentarzy jeleni, którzy wiązali z tym urządzeniem jakiekolwiek nadzieje.
  11. To był mój ulubiony Battlefield. Szkoda, ze nie zrobili sequela.
  12. > > Niestety, wygląda to słabiutko. Statek uderza na pełnej prędkości taranem w burtę > drugiego > > i nic? Po prostu się szczepiają? Nawet żołnierzy na pokładzie z nóg nie zwaliło. > Taran > > na dziobie służył do wybicia gigantycznej dziury w nieprzyjacielskim okręcie, a > nie jako > > cuma dla łodzi rybackiej. > @Dziadek_mrozny > > O co wam chodzi, przecież jak okręt z taran uderzył w inny to tamten rozpadł się na dwie > części i zatonął. To że na początku gameplay malutkie statki barbarzyńców bez taranów > nie wyrządziły znacznie większemu statkowi niemal żadnej krzywdy to chyba logiczne. > To nie wiesz, że powinien rozciąć śródziemnomorski okręt na pół i eksplodować niczym w bollywoodzkim filmie? :D
  13. voitek123

    Total War: Rome II

    [m]
  14. voitek123

    Shogun II: Total War

    [m]