AKmU2

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    57
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O AKmU2

  • Ranga
    Przodownik
  1. > Ale ten zwiastun nie jest nowy. Dokładnie, to jest zwiastun z E3 2015
  2. > Świetnie się prezentuje jednak mam nieco zastrzeżeń. Mam nadzieję, że są związane z wyborem > do prezentacji niskiego poziomu trudności. > Mianowicie: > -w grze nastawionej na skradanie w ciągu dnia na płaskiej pustyni gracz a już zwłaszcza > jego pojazd powinien być widziany z większych odległości niż 10-20 metrów od przeciwników, > -nasyłanie wilka/psa na wrogów bez jakiegoś uprzedniego odwrócenia ich uwagi powinno > się zakończyć w kilka sekund, po kilku krótkich seriach z karabinu... tutaj przeciwnik > sobie patrzy, "O! Piesek na mnie szarżuje... Pewnie chce się przywitać. O jej... jednak > nie... aua!" a jego kumpel tylko sobie obserwuje jak od dobrych 10 sekund pies zagryza > jego towarzysza. > -Przebywanie w bazie wroga (pierwszej z filmiku) powinno być związane z chociaż częściowym > zagrożeniem... stanie 10 metrów od niej by odczekać aż wsparcie, które przybyło na alarm > sobie stwierdzi, że poza zabitymi po ich stronie, brakującym zakładnikiem, bądź co bądź > kosztownym sprzętem militarnym oraz kasetą z muzyką nic ciekawego się tam nie dzieje > i można już wracać do domu jest już jakimś krytycznym idiotyzmem. Gdzie jakieś poszukiwania, > przeczesywanie terenu dookoła bazy i pościg? Pominę już stanie na widoku, ba! wręcz na > samej drodze, którą przybywają posiłki. > -W terenie objętym działaniami militarnymi każdy nie zapowiedziany przelot samolotu nad > bazą/obszarem powinien wzbudzić przynajmniej zdziwienie jak nie jakiś "wstępny" alarm > (chodzi mi o samolot, który zaczepia się hakiem o linkę przywiązaną do balonu by go przechwycić). > A szczególnie już po 10 razie... Czy nie byłoby ciekawiej gdyby gracz był zmuszony podjąć > decyzję czy warto teraz odesłać sprzęt/zakładnika ryzykując wszczęcie jakiegoś alarmu > i poszukiwania czy też może ryzykować pod koniec misji gdy trzeba będzie się ewakuować > w pośpiechu i może nie starczyć czasu na jego odesłanie pomijając już hipotetyczne nadłożenie > drogi. > -W grze, która tak stara się odwzorowywać liczne detale poruszanie się pojazdem po wydmach > lub po prostu poza drogami powinno być w pewnym stopniu utrudnione. Raz, że wyglądałoby > to realistyczniej (ten robot na tych mini-kółkach musiałby być wykorzystywany z rozwagą > i planem) to można by było planować taką ucieczkę by przeciwnicy nie mogli nas ścigać > (albo ugrzęzną albo będą zmuszeni nadłożyć drogi ryzykując zgubienie gracza). > -Czołg z miniguna? Nie mam pytań... W MGS''ach nigdy nie chodziło o skrajny realizm a takiego czytając Twój koment sie domagasz. Co do systemu fultona to wręcz ma być wręcz nieco komicznie, co ja tam gadam cała saga MGS balansuje na krawędzi powagi i satyry wręcz. Dlatego nie doszukuj się wszędzie "nieścisłości" bo na ile obcowałem z serią MGS (i tutaj myślę żę weterani serii sie ze mną zgodzą) po tym co zobaczyłem nie widzę żadnych patologii od Kojimy. A co do realizmu chyba faktycznie jeśli aż tak Ci na nim zależy to nie MGS lecz raczej Wildlands powinien Cie zadowolić.
  3. > Anulowałem pre-order ;|. > > Jako że za grę odpowiadają twórcy Just Cause, cudów się nie spodziewałem. Ot chciałem > dostać dynamiczną rozwałkę w otwartym świecie w stylu Fury Road. > > Od dłuższego czasu słychać było głosy, że gra zapowiada się raczej "tak sobie", ale jakoś > nie chciałem w to wierzyć (mając chyba nadzieję na jakiś cud). Teraz przejrzałem na oczy... > > Gra wygląda na prawdę marnie. Walka jest toporna i ślamazarna, grafika jest brzydka (bullshoty > kłamią!) i do tego ostro przycina (niezbyt dobrze to wróży 2 miesiące przed premierą). > > Ponadto - z niezrozumiałych dla mnie przyczyn - gra odcina się od filmu. Max nie wygląda > jak Hardy, filmowych postaci w grze nie spotkamy wcale, nawet lokacje i pojazdy mają > wyglądać odmiennie niż w filmie. > > Gra nadal może być niezłym zabijaczem czasu, ale na pewno nie za pełną, premierową cenę. > Kupić raczej kupię, ale za 60-70 zł, nie 130 zł... > > Pierwszego września bardziej opłaci się wydać kasę na Fury Road w wydaniu Blue-Ray, niż > na grową pseudo-adaptację. Od samego początku gra miała być tytułem stand-alone nie związanym z filmem a tylko z uniwersum więc nie wiem o co te gorzkie żale.
  4. Nie że się czepiam czy coś ale 1.3 z 4 mln wskazuje na to że przy równym podziale na każdą platformę trafiło 1.3 z haczykiem. Pytam więc panie "Redaktorze" (anonimowy PC fanboyu) gdzie się objawia ta Uber PCtowość? Flame''a chcesz wywołać czy jak? Jeez a ja myślałem iż dziennikarstwo (nawet dotyczące branży gier) powinno być w miarę możliwości neutralne.
  5. Czyżby szansa na otrzymanie legit wersji Aliens Colonial Marines? (takie wrażenie odnoszę po opisie i screenach)
  6. AKmU2

    Najgorętsze samochody z Genewy 2015

    Chyba już nie macie o czym pisać. Co następne? Trendy modowe jesień/zima? Ogarnijcie się zanim zamienicie ten serwis w pudla...
  7. Śmiechłem. Na układach mobilnych można odpalać najnowsze produkcje i cieszyc się z przyzwoitej rozgrywki, natomiast HD Remake to istny pokaz slajdów. A więc, lenistwo w ewentualnej optymalizacji usprawiedliwiono klauzulą o "nie odpowiadaniu za jakość działania na laptopach". Koniec końców na tym samym laptopie odpalasz wersje REmake z GameCube na emulatorze, która nie jest wcale przystosowana do działania na lapku i śmiga aż miło. Zbieg okolicznosci? Zakrawa na kpinę zwłaszcza, że jakies 90% gry jak nie więcej to prerenderowane statyczne tła.
  8. > Jaki to Resident Evil 2? Z tego co ja pamiętam przy zagrywaniu na psx''ie to grało się > gliniarzem i fabuła była zupełnie inna O.o W takim razie słabo zagrywaleś albo pamięć nie ta. Były do wyboru dwie ścieżki - Claire Redfield i Leona S. Kennedy''ego
  9. > > Wybaczcie brak hype''u ale magiczne wycieraczki wołają o pomstę do nieba. > I co w tym takiego szczególnego? Więcej wody po lewej? Ekhm, woda nie znika magicznie pod wycieraczkami jak w PCars? dynamika pojazdu w DC wpływa na zachowanie kropel, poza tym nawet samo otoczenie IMO nie wygląda tak szaro buro? Tarka elegancko odbija światło (jest mokra i to widać), można wymieniać i wymieniać a po "next genowym" tytule to Cars troche rozczarowuje, przynajmniej na tym buildzie. Wiem że to symulator a DC bardziej arcade, jednak przy PCs dłubią już od hoho a takie rzeczyumykają ich uwadze? Mamy 2010 czy jak?
  10. NIe wiem czy Project Cars aktualny build pod poniższym linkiem, filmik z początku stycznia. https://www.youtube.com/watch?v=KyZo6cmtkwI Wybaczcie brak hype''u ale magiczne wycieraczki wołają o pomstę do nieba.
  11. Jak poprawią wycieraczki i deszcz na szybach to porozmawiamy. Póki co wygląda to jak GT5. Jak na razie Driveclub pod tym wzgl wygląda o niebo lepiej.
  12. > Ma ktoś link do tego na innym playerze? Ten utknął na Configuring Player... Just hit the refresh button ! Mam nadzieję, że podziałało :)
  13. "Taka konstrukcja pozwala też na coś, co zostało zignorowane w PS3, czyli możliwość ustawienia urządzenia pionowo." qué? a przepraszam PS3 FAT (bo przecie to jest PS4 FAT i jak mniemam jeszcze dostaniemy od zatrzęsienia wersji "hiper-uber-odchudzone"), też bez problemu można ustawić pionowo więc ekhm...
  14. Wole Oculus Rift, przynajmniej nie trzeba ze sobą tachać szarej płachty i rozkładać niczym plażowicz parawan...