actionkot

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    138
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O actionkot

  • Ranga
    Action S.A.
  1. Witam To pytanie zdecydowanie nie do mnie , ja zajmuję się procesem logistycznym , a o dostępności produktów trzeba już pytać DOK gram.pl - choć z tego co wiem to małe szanse na takie "białe kruki".. :)
  2. Z tego co wiem to DOK własnie odpisał ale podobno to chodzi o to ,że kody zostały "zrealizowane" dziś ok 12-tej a próba pobrania była wcześniej. Teraz jeszcze raz poszedł kod na maila . W razie problemóm prosze pisać .
  3. Witam To zupełnie nie moja działka- bo do odbiorów Go24 , cyfrze to daleko :) ale dowiem się i dam znać Witam zamówilem w sklepie gram wersję cyfrową preorder ACIV: Black Flag, opłaciłem etc.
  4. Witam Dokoment sprzedaży powinien Pan otrzymać na skrzynkę @ z zamówienia daroxxxxxx . Na wszelki wypadek Sferis ( bo on jest sprzedawcą) właśnie wysłał ponownie PDFa na ten ww adres. Reklamacje też trzeba będzie zgłosić w serwisie Sferis . Gdyby ta skrzynka była nieaktualna albo coś się nie udało to proszę o kontakt @ do mnie bezpośrednio : krzysztof.kotowski@action.pl - postaram się pomóc.
  5. Tak znamy problem , faktycznie operatorowi na bramce coś się sypnęło i były opóźnienia a nawet część nie została wysłana... ale dlatego zawsze te powiadomienia ida 2 torowo na komórkę i maila .
  6. Tak , planujemy ale niestety firmy ,które były zaninteresowane nie spełniały wymogów jednak cały czas szukamy wiarygodnego Partera do obsługi wydań.
  7. Sprawa przekazana do właścicielki salonu , nie powinno się powtórzyć .
  8. Szukamy ale taki sklep musi spełniać określowy warunki -głownie chodzi o zabezpieczenia finansowe.
  9. Niesty to nie jest błąd . Do czasu aż nie zajdziemy w Lublinie punktu ktory będzie w stanie wydawac większe zamowenia niż gry pozostaje tylko ta 1 wyspa z ww ograniczeniami. Z listy Go24 tez zniknie ale ważniejsze było przedewszystkim zdjąc lokalizacje z opcji w zamawianiu ,żeby nie pojechał towar w puste miejsce po wyspie :( .
  10. Niestety ze względu na politykę właściciela CH Arkadia wogole nie możemy tam realizować odbiorów :(
  11. sprawa jest prosta - trwa remont do 11 XI - przynajmniej teoretycznie taki budowlańcy dali termin zakończenia prac :) , jak tylko zakończa punkt wraca do listy .
  12. To nie mam dobrych wiadomosci tych 3 lokalizacji poprostu juz nie ma , ZG i NS od jakiegoś czasu a Gorzów własnie jest w tym miesiącu likwidowany sklep ... szukamy innych partnerów ale to napewno potrwa :(
  13. Nie tabu , tylko zagladam tu jak mam dyżur i wolnych chwilach a takich ostatnio brak :( A teraz na temat - o które miasto chodzi > bowszystkie salony Sferis ( z 1 wyjątkiem) maja odbiory i część Sferis Partner .
  14. Czasowo - najprawdopodobniej do końca wakacji będzie wyłaczony z odbiorów . Nowy salon jest czynny również w weekendy a w Justin nie .