Demi23
Gramowicz(ka)-
Zawartość
576 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Demi23
-
Ranga
Delegat
-
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 2000-2015: Film szpiegowski: 1. Johnny English (2003) 2. Kingsman: Tajne służby (2014) 3. Operacja Argo (2012) 4. Bad Company (2002) 5. Mission: Impossible II (2000) 6. Red (2010) 7. Krucjata Bourne''a(2004) Kino gangsterskie: 1. Wrogowie publiczni (2009) 2. Gangster Squad. Pogromcy mafii (2013) Serial komediowy: 1. Community 2. Chłopaki z baraków 3. Jim wie lepiej 4. Dwóch i pół 5. Hoży doktorzy 6. Jak poznałem waszą matkę 7. Teoria wielkiego podrywu 8. Dr House -
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 1990-1999: Film szpiegowski: 1. Austin Powers 2: Szpieg, który nie umiera nigdy (1999) Kino gangsterskie: 1. Desperado (1995) 2. Pulp Fiction (1994) 3. Chłopcy z ferajny (1990) 4. Wściekłe psy (1992) 5. Donnie Brasco (1997) Serial komediowy: 1. Ally McBeal 2. Miodowe lata 3. Lokatorzy 4. 13 Posterunek 5. Przyjaciele 6. Różowe lata 70. 7. Jaś Fasola -
Wielkie dzięki! Uwielbiam. :)
-
Hej szukam piosenki, którą koleżanka znalazła gdzieś na tumblrze (nie wiem czy to się tak odmienia. :D) Wysłałem fragment na YT, więc prosiłbym o sprawdzenie. Cały utwór trwa około 4 minut. Kojarzę skądś fragment od 0:39 ale nic mi nie przychodzi do głowy. https://www.youtube.com/watch?v=-X_JPTJ5mb8&feature=youtu.be
-
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 2000 - 2015 Kino akcji 1. Bez reguł (2010) 2. Avengers (2012) 3. Mroczny Rycerz (2008) 4. Repo Men - Windykatorzy (2010) 5. Matrix Reaktywacja (2003) 6. Wyspa (2005) 7. Kiss Kiss Bang Bang (2005) 8. Sztanga i cash (2013) 9. Pitch Black (2000) 10. Projekt: Monster (2008) 11. Ewolucja planety małp (2014) 12. 13 Dzielnica (2004) 13. Looper - Pętla czasu (2012) 14. Strażnicy Galaktyki (2014) 15. Człowiek ze stali (2013) Film noir 1. Sin City (2005) 2. Kiss Kiss Bang Bang (2005) 3. Memento (2000) 4. The Departed (2006) Serial z gatunku horror 1. Penny Dreadful 2. The Walking Dead 3. Nie z tego świata -
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 1990 - 1999 Kino akcji: 10. Pamięć absolutna (1990) 9. Desperado (1995) 8. Taxi (1998) 7. Terminator 2: Dzień sądu (1991) 6. Piąty element (1997) 5. Matrix (1999) 4. Żołnierze kosmosu (1997) 3. Bardzo dziki Zachód (1999) 2. Dzień Niepodległości (1996) 1. Hot Shots 2 (1993) No i to by było na tyle. :/ Tak starych seriali jeszcze nie oglądałem, a film z gatunku noir widziałem jeden i jest starszy. Będę śledził następne plebiscyty. :) -
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 1990 - 1999 Komedie: 1. Ace Ventura: Psi detektyw (1994) 2. American Pie (1999) 3. Głupi i głupszy (1994) 4. Clerks - Sprzedawcy (1994) 5. Dzień świstaka (1993) 6. Bardzo dziki Zachód (1999) 7. Kevin sam w domu (1990) 8. Zakochana złośnica (1999) 9. Las Vegas Parano (1998) 10. Pani Doubtfire (1993) Animacje: 1. Gra Geriego (1997) 2. Wszystkie psy idą do nieba 2 (1996) 3. Dzwonnik z Notre Dame (1996) 4. Toy Story (1995) 5. Książę Egiptu (1998) 6. Herkules (1997) 7. Tarzan (1999) 8. Deszcz (1997) 9. Bernard i Bianka w krainie kangurów (1990) 10. Król Lew II: Czas Simby (1998) -
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 1980 - 1989 Komedie: 1. Ściśle tajne (1984) 2. Historia świata: Część I (1981) 3. Klub winowajców (1985) 4. Gremliny rozrabiają (1984) 5. W krzywym zwierciadle: Wakacje (1983) 6. Kosmiczne jaja (1987) 7. I kto to mówi (1989) Animacje: 1. Wszystkie psy idą do nieba (1989) 2. Opowieść wigilijna Myszki Miki (1983) 3. Asterix kontra Cezar (1985) 4. Kto wrobił Królika Rogera (1988) -
Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]
Demi23 odpisał HumanGhost na temat w Na każdy temat
Lata 1970 - 1979 Komedie: 1. Żywot Briana (1979) Animacja: 1. Zamek Cagliostro (1979) 2. 12 prac Asteriksa (1976) -
>ultimate to klasa sama w sobie, przecież to ova więc Może dla innych. Ja mam swój gust i nie lubię takich poszarpanych, brudnych animacji. Wolę coś w stylu Hantsuki, gdzie animacja jest gładka i "czysta", albo No Game No life, gdzie jest mnóstwo żywych kolorów.
-
O, Mirai Nikki na pewno obejrzę. Ciekawie i ładnie wygląda. Co do Shiki to się jeszcze zastanowię. ;)
-
Obejrzałem kiedyś pół pierwszego odcinka i odpuściłem. Kreska mi się nie podobała. Może i pierdoła w stosunku do całości, ale jednak wolę oglądać coś, co ładnie wygląda.
-
Polecicie jakieś anime podobne do Tokyo Ghoul? Obejrzałem na razie trzy odcinki, ale pewnie dalej będzie jeszcze lepiej. Lubię takie klimaty. ;) Zależy mi własnie na brutalności, może jakichś demonach i żeby było sporo krwi. :D Jestem bardzo wybredny co do animacji, więc fajnie jakby była podobna do tego.
-
Prince_Miki + 1
-
Archiwum Star Wars czyli coś dla wielbicieli Jedi i nie tylko
Demi23 odpisał Patryk_R1 na temat w Na każdy temat
Ja czekam bo jestem ciekaw jak im to wyjdzie w takiej bajkowej stylistyce. Wojny Klonów już takie były, ale tu wygląda to jeszcze bardziej słodko... Obejrzę pierwszy odcinek i zobaczę czy spodoba mi się na tyle, by śledzić serial dalej.