pstarczynowski

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    336
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez pstarczynowski


  1. Dnia 16.11.2016 o 09:20, Kurpiiii napisał:

    Witam,

    Kupiłem właśnie GTA V dokonałem płatności przez kartę płatniczą dodam, że przy kupowaniu
    nie zakładałem konta. Na mail przyszło potwierdzenie od PayU oraz pozytywnym zakończeniu
    płatności lecz nigdzie nie widzę kodu aktywującego grę
    tytuł płatności: FC00051699


    Cześć, klucz wysyłałem na maila - przepraszam za wszelkie niedogodności.


  2. Dnia 05.09.2016 o 14:06, Kondi_Rozpruwacz napisał:

    Witam

    Parę dobrych lat temu kupiłem przez gram.pl Medieval 2 total war , chciałbym wymienić
    płytki gdyż dość mocno tą grę lubiłem i i tyrało się długo , mam jednak problem z tym
    że na moim koncie nie ma żadnych zarejestrowanych gier a kupiłem ich i zarejestrowałem
    niemało wiec liczę na waszą pomoc .

    Pozdrawiam



    Cześć, napisz proszę na dok@gram.pl.


  3. Dnia 14.07.2016 o 12:48, ziptofaf napisał:

    A tak przy okazji drogi Gramie - jak już (może) kiedyś rozwiążecie część problemów z
    forum to może zajmiecie się jedną ważniejszą rzeczą:

    https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=gram.pl

    F... kurde no, zaktualizujcie serwer WWW bo jednak u was się podaje dane osobowe choćby
    przy zakupach, to nie jest mały blog a spory sklep jednak. No i tak w ogóle to miło by
    było zobaczyć certyfikat wildcard - ja wiem że te 300 zł rocznie boli względem 30 za
    zwykły ale wtedy i https by działało jak trzeba także na forum.


    Przekazałem informację w tej sprawie do naszego działu IT, dzięki.


  4. Dnia 18.06.2016 o 14:27, kowal2752 napisał:

    Witam. Wczoraj dokonałem zakupu dlc cabin accessories ets2, przelew oczywiście
    online jednak do dziś nie otrzymałem klucza.
    Nr zamówienia: UZ01991604
    Euro Truck Simulator 2: Cabin Accessories - DLC
    Kiedy go otrzymam?


    Cześć, klucz powinien być już dostępny w szczegółach zamówienia.


  5. Dnia 17.06.2016 o 14:59, Phoenixpl napisał:

    > Prosiłbym autorkę o zaznajomienie się ze znaczeniem takich podstawowych określeń
    używanych
    > w kontekście gier komputerowych jak "misja" i "kampania"

    Dokladnie bo wychodzi na to ze jedna misja w tej grze to jak ponad jedna cala gra z polki
    AAA:D


    Przekazane autorce - błąd poprawiony. W skrócie: będzie kilka kampanii fabularnych dla pojedynczego gracza, każda z nich zajmie ok 10 godzin ;)


  6. Dnia 17.06.2016 o 14:51, Professor_Chaos napisał:

    Witam.

    Kiedy będziecie mieli pre-order Forza Horizon 3? Może inaczej, czy w ogóle będzie?


    Cześć, na razie nie mamy szczegółowych informacji dotyczących dostępności Forzy Horizon 3 w naszym sklepie. Jeżeli będzie ona dostępna, to powinna się pojawić w sklepie przynajmniej miesiąc przed premierą.


  7. Dnia 29.05.2016 o 23:33, pomocnyczlowiek napisał:

    Witam , przepraszam jeżeli temat jest zbyt ogólny ale planuje niedługo kupić dysk ssd
    do komputera intel core i5 4210u cpu 1. 70 8gb ramu , 64bitowy system 7 . Czy ktoś mógłby
    mi podpowiedzieć czy z dyskami też jest tak , że można kupić "za dobry" który po prostu
    będzie drogi a wcale nie dużo lepszy od tych tanszych ?


    Myślę, że można ;d Osobiście polecam Samsung 850 EVO wersja 500gb/1TB ma 5 lat gwarancji/150TBW lub tańszy i gorszy Crucial BX200 480 GB.


  8. Dnia 31.05.2016 o 00:24, Jarko89 napisał:

    Hej mam problem, kod który otrzymałem na maila nie działa. Jakiś czas temu robiłem zakupy
    na gram.pl i otrzymałem kod + info o zalogowaniu się na stronę (nazwy nie pamiętam) i
    po w klikaniu kodu otrzymałem drugi kod działający na steam i wszystko bylo cacy. A
    teraz co?! dupa ...blada. bo odnośnika do tej stronki brak, kod do TWW nie działa, steam
    wyje żeby sprawdzić czy i to nie 1 i na odwrót. Sam kod jest w cholerę długi wgl. nie
    podobny do wzorów ze steam-a. a pomoc w postaci instrukcji mówi o tym jak zainstalować
    steama -.-. to nawet założyłem nowe konto ale oczywiście brak reakcji.


    Cześć, kod steam powinien być dostępny w szczegółach zamówienia: http://sklep.gram.pl/moje-zamowienia/ Jeżeli wciąż będziesz miał problem, proszę skontaktuj się ze mną mailowo: przemyslaw.starczynowski@gram.pl nie zapomnij w wiadomości podać numer zamówienia.


  9. Dnia 27.05.2016 o 16:01, Michus1980 napisał:

    Wczoraj zakupiłem wersję cyfrową Total War: Warhammer
    Numer zamówienia:
    YV01091695

    Rozumiem, że wczoraj święto, ale cały czas klucza nie otrzymałem.
    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.


    Cześć, niestety nie możemy zrealizować Twojego zamówienia. Przepraszam za wszelkie niedogodności, oczywiście dokonamy zwrotu płatności. Proszę podeślij mi na e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl adres do wysyłki uwzględniając numer telefonu - podeślemy gift w ramach rekompensaty.


  10. Dnia 27.05.2016 o 16:45, Michus1980 napisał:

    Wczoraj zakupiłem wersję cyfrową Total War: Warhammer
    Numer zamówienia:
    YV01091695

    Rozumiem, że wczoraj święto, ale cały czas klucza nie otrzymałem.
    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.


    Cześć, niestety nie możemy zrealizować Twojego zamówienia. Przepraszam za wszelkie niedogodności, oczywiście dokonamy zwrotu płatności. Proszę podeślij mi na e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl adres do wysyłki uwzględniając numer telefonu - podeślemy gift w ramach rekompensaty.


  11. Dnia 15.05.2016 o 20:55, Noma napisał:

    Witam.

    Premiera Overwatch już za chwilę a że dawno nie zamawiałem na gram.pl to mam szybkie
    pytanie dotyczące płatności. Przy wyborze płatności online pojawia nam się lista banków.
    Ja mam swoje konto w PKO BP czy wybieram iPKO czy jest to coś zupełnie innego a opcji
    płacenia z PKO BP nie ma?

    Jeśli zostawiłem pytanie w złym temacie to z góry przepraszam, nie byłem pewien czy pisać
    tutaj czy w temacie z grami pudełkowymi.

    Pozdrawiam.


    Cześć, mając konto w PKO BP wybierasz płatność online przez iPKO ;)


  12. Dnia 12.04.2016 o 11:14, sadkill napisał:

    Nie moge znaleśc na stronie kontaktu do Was, wiec napisze tutaj, jeśli to co wyczytałem
    w swoim ostatnim zamówieniu to prawda to tym samym było to moje ostatnie zamówienie.
    Zamówiłem u Was Dark Souls 3 a w liście zamówień jest info że gra została wysłana dopiero
    dziś!!! w dniu premiery!!! , jednocześnie chwalicie sie że gry zamówione w preorderze
    są dostarczane w dniu premiery. Po co mam u Was kupować i czekać jeszcze przynajmniej
    1 dzień na przesyłke kiedy już cały świat gra?


    Cześć, przepraszam za wszelkie niedogodności. Proszę prześlij swój numer zamówienia na adres e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl.