Anderso00

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Anderso00


  1. 4 minuty temu, doctorwho napisał:

     Ja bym pisał jedno pod drugim:

    Opcja 1

    -Rozwinięcie opcji 1

    Opcja 2

    -Rozwinięcie opcji 2

    itd.

    Ważne żeby było czytelne, a o ile dobrze pamiętam jakiś wykład z GDC to twórcy (chyba, ale głowy nie daję) Wieśka rysowali takie grafy- co z czym się łączy i gdzie dalej to idzie.

    Na taką odpowiedź czekałem, ale ktoś może jeszcze coś dorzucić. :D


  2. Gdyby były nie zakładał bym tematu. Owszem są poradniki jak zrobić scenariusz, ale twórcy chodziło o fabułę. Ja ją wymyśliłem tylko nie wiem jak zapisać dialogi z wyborami by nie trzeba było przewijać x stron w poszukiwaniu początku rozmowy.


  3. Cześć! 

    Mam problem. Otóż jestem początkującym game designerem (pierwszy scenariusz do gry). Nie wiem jak się zabrać za dialogi z wyborem gdzie jeden wybór pokaże inną odpowiedź niż ten drugi. Próbowałem to pisać z odnośnikami do innego tekstu, ale wyszło to dosyć słabo. Więc pytanie dla doświadczonych designerów: Jak napisać dialogi aby estetycznie wyglądały i można by było się w nich połapać. Dobrze by było, gdyby ktoś podrzucił kawałek swojego scenariusza, jak on to zrobił.

     

    Z góry dzięki za odpowiedź! :D