Solidny_pan
Gramowicz(ka)-
Zawartość
9 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Solidny_pan
-
-
> Czyli innymi słowy, do generowania losowych planet wykorzystywane są parametry, dla których
> liczba wszystkich możliwych kombinacji wynosi tyle, ile podano w newsie.
>
> Ale po raz pierwszy widzę by ktoś mówił o tym jak o "wielkości" świata.
>
> To tak jakby ktoś stworzył sobie grę z losowym generatorem map, gdzie przy generowaniu
> można podać liczbę (seed) długości 10 cyfr, a potem się chwalił, że jego gra ma 10 000
> 000 000 map.
Nie, to nie jest losowo generowany świat, tylko proceduralnie. To znaczy, że za każdym razem i dla każdego jest identyczny. Poza tym cały ten czas spędzają na tym, żeby to wszystko trzy mało się kupy, a nie wyglądało jak coś, co jak sam napisałeś, można sobie wklepać w kilka sekund i się chwalić. -
Strona Zanzibaru podana w artykule nie działa. Nowy adres to: metalgearsolid.pl
-
> Większość ludzi kupiło tą grę nie czytając recenzji po wyjściu bo jak pamiętam było zapowiadane
> chyba ponoć 4-8godzin rozgrywki a tu w 7 min można grę zaliczyć omijając niepotrzebne
> rzeczy.
>
> Jak tak dalej ludzie będą się w jajo robić to i za dema będzie w końcu płacić hahaha
7 minut to speed run, którego samo wyuczenie się na pamięć zajęło mi z godzinę zabawy.
Ja wbiłem w Ground Zeroes 8h luzem. Sprzedałem, żeby jeszcze mieć co robić jak kupię PS4 (grałem na ps3). -
Jak ja NIENAWIDZĘ określenia "indyk". Nie wiem, może jestem pretensjonalny ;)
-
Niektóre gry mają takie wyprzedaże, że tańsze po prostu nie będą jeszcze przez długi czas, więc nie widzę nic złego w wyposażaniu się w nie przedwcześnie. Sam mam osobną listę "Never played" na Steam i te gry czekają aż się za nie zabiorę. Zanim je ukończę, dojdzie pewnie masa innych i procent się nie zmieni - tylko tytuły. Nie mam w planach masterowania każdej gry, ale spróbować i pobawić się kilka godzin - na pewno. Tylko eRPeGi i RTSy wydłużają ten proces ;)
-
Oto lekcja o prototypach i czemu służą :)
-
> No i po co im się tych skradankowych etapów zachciało, jak się czyta recenzje gry, to
> bez nich średnia na metacritic byłaby chyba większa o 10 punktów.
Niestety czasem wywalenie całych fragmentów bywa zbyt bolesne dla ambitnych twóców. W dodatku mogli uznać, że jeszcze bardziej stracą na opinii jeśli gra będzie krótsza. Kto ich tam wie. -
> > A że pierwszy odcinek jest bardzo emocjonujący i zazwyczaj najbardziej szokujący
> ponieważ
> > panowie z Telltale stosują się zapewne do reguły Hitchcocka.
>
> marketingu chyba
>
> porównaj wszystkie sezony s&m, bttf, hectora et caetera
Hmm grałem w BTTF i TWD i w obu przypadkach nie czułem równi pochyłej. Widać to dość indywidualna kwestia. Marketing nie ma wiele wspólnego z tempem gry, a jak już, to wersji demo.
Cud techniki na Wii, który nie ujrzał światła dziennego. Wypływają szczegóły o gwiezdnowojennych grach Rogue Squadron
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
> Chciałbym grę w uniwersum SW tak wspaniałą jak trylogią Mass Effecta.
Daleko nie trzeba szukać, ci sami twórcy zrobili KotORa, a Obsidian KotOR II.