Solidny_pan

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Solidny_pan


  1. > Czyli innymi słowy, do generowania losowych planet wykorzystywane są parametry, dla których
    > liczba wszystkich możliwych kombinacji wynosi tyle, ile podano w newsie.
    >
    > Ale po raz pierwszy widzę by ktoś mówił o tym jak o "wielkości" świata.
    >
    > To tak jakby ktoś stworzył sobie grę z losowym generatorem map, gdzie przy generowaniu
    > można podać liczbę (seed) długości 10 cyfr, a potem się chwalił, że jego gra ma 10 000
    > 000 000 map.

    Nie, to nie jest losowo generowany świat, tylko proceduralnie. To znaczy, że za każdym razem i dla każdego jest identyczny. Poza tym cały ten czas spędzają na tym, żeby to wszystko trzy mało się kupy, a nie wyglądało jak coś, co jak sam napisałeś, można sobie wklepać w kilka sekund i się chwalić.


  2. > Większość ludzi kupiło tą grę nie czytając recenzji po wyjściu bo jak pamiętam było zapowiadane
    > chyba ponoć 4-8godzin rozgrywki a tu w 7 min można grę zaliczyć omijając niepotrzebne
    > rzeczy.
    >
    > Jak tak dalej ludzie będą się w jajo robić to i za dema będzie w końcu płacić hahaha

    7 minut to speed run, którego samo wyuczenie się na pamięć zajęło mi z godzinę zabawy.
    Ja wbiłem w Ground Zeroes 8h luzem. Sprzedałem, żeby jeszcze mieć co robić jak kupię PS4 (grałem na ps3).


  3. Niektóre gry mają takie wyprzedaże, że tańsze po prostu nie będą jeszcze przez długi czas, więc nie widzę nic złego w wyposażaniu się w nie przedwcześnie. Sam mam osobną listę "Never played" na Steam i te gry czekają aż się za nie zabiorę. Zanim je ukończę, dojdzie pewnie masa innych i procent się nie zmieni - tylko tytuły. Nie mam w planach masterowania każdej gry, ale spróbować i pobawić się kilka godzin - na pewno. Tylko eRPeGi i RTSy wydłużają ten proces ;)


  4. > No i po co im się tych skradankowych etapów zachciało, jak się czyta recenzje gry, to
    > bez nich średnia na metacritic byłaby chyba większa o 10 punktów.
    Niestety czasem wywalenie całych fragmentów bywa zbyt bolesne dla ambitnych twóców. W dodatku mogli uznać, że jeszcze bardziej stracą na opinii jeśli gra będzie krótsza. Kto ich tam wie.


  5. > > A że pierwszy odcinek jest bardzo emocjonujący i zazwyczaj najbardziej szokujący
    > ponieważ
    > > panowie z Telltale stosują się zapewne do reguły Hitchcocka.
    >
    > marketingu chyba
    >
    > porównaj wszystkie sezony s&m, bttf, hectora et caetera
    Hmm grałem w BTTF i TWD i w obu przypadkach nie czułem równi pochyłej. Widać to dość indywidualna kwestia. Marketing nie ma wiele wspólnego z tempem gry, a jak już, to wersji demo.