![](https://forum.gram.pl/uploads/set_resources_2/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_photo.png)
Feagroth
Gramowicz(ka)-
Zawartość
46 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Feagroth
-
Ranga
Robotnik
-
Po przejściu G3 doszedłem do wniosku , że na fabułę do G4 powinni zrobić konkurs dla graczy :) Bo taką denną fabułę jak w G3 zrobić to trzeba być naprawdę uzdolnionym. Sądzę, że akcja G4 będzie działa się przed G1, bo po G3 to ciężko by było, gdyż są różne zakończenia.
-
Już się nie moge doczekać dodatku. Mam nadzieje że uwiną się do tych świąt. 2 nowe rasy, nowy kontynent, latające mounty, koniec 40osobowych rajdów, 10 kolejnych leveli do zdobycia już mi ślinka cieknie. Jak myślicie ile będzie kosztować dodatek?
-
World of Warcraft - patch 1.12 trafił na serwery gry
Feagroth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
balans alliance/horde polega na czymś innym. alliance jest lepsze do pve, a horda do pvp. -
World of Warcraft - patch 1.12 trafił na serwery gry
Feagroth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To trzeba samemu rządać. -
World of Warcraft - patch 1.12 trafił na serwery gry
Feagroth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A jeżeli chodzi o travel form to jedyne co powinni zrobić, to obniżyć lvl na którym poznaje się tą forme :D -
World of Warcraft - patch 1.12 trafił na serwery gry
Feagroth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Fear zawsze można przerwać, jak to napisał merib. Można też przerwać castowanie. A jeżeli chodzi o system need/greed to lepszy jest master looter na bossach. A cd rebritha jest dlatego, że jest to combat ress, lecz sądze, że powinno się zmiejszyć cooldown talentami. -
World of Warcraft - patch 1.12 trafił na serwery gry
Feagroth odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja tam nie lubie PVP. A te łączone bg to są strasznie głupio zrobione. Ja np jestem z samymi serwerami PVP chociaż gram na serwerze RP -
Ja mam właśnie konto w Mbanku. ekarta to koszt 25zł rocznie. Ja miałem farta i załapałem się na 15zl:D ale i tak w skali roku jak grasz cały czas to wychodzi taniej. A ile korzyści jest z samego konta :D
-
Ja i tak wole płacić kartą :D
-
> ten tekst opisuje fabułę od W3, więc nie opisali powstania forsaken ;) Ehh, forsaken powstali w TFT. Dokładnie po misji w której razem z ludzmi zabija się Balnazzara.
-
Tekst bardzo dobry, ale mam jedną uwage. Czy przypadkiem nie pominięto powstanie forsaken? To jest ważny element w historii. Może coś przeoczyłem...
-
Nie wiem czemu twierdzicie, że gdyby świat się zmienił w WarCrafcie IV, to WoW musiałby zostać taki sam. Przecież zawsze można wprowadzić wiele zmian do świata za pomocą dodatku wydanego np jednocześnie z WC IV. A gdy WoW będzie już tak stary i się wszystkim znudzi to zawsze mogą np wydać WoWa 2 osadzonego dużo później w historii WarCrafta.
-
A ewentualne zmiany w realiach świata, wprowadzono by w kolejnym dodatku, albo patchu.
-
Blizzardowi chodzi przedewszystkim o pieniądze. Głównym źródłem ich zarobku jest WoW. W WoWa na świecie gra baaardzo wiele osób, które nigdy nie grały w WarCrafta III, WarCrafta II i wogóle nie mają pojęcia o tych grach. I często się zdarza tak, że gdy już ktoś pogra w WoWa to często sięga po WarCrafta III, bo w końcu WarCraft II to taki staroć :D I zapewniam was, że WarCraft IV byłby po pierwsze doskonałą reklamą WoWa, a drugie na pewno WC IV miałby przynajmniej 7mln potencjalnych klientów. Wątpie, żeby SC 2 byłby tak popularny...
-
Jeżeli nie zrobią rozłamu w przymierzu czy hordzie to mają wolną rękę. Wystarczy, że np będą jednocześnie pracować nad drugim dodatkiem i warcraftem IV. Zaraz po wyjściu RTS''a wydadzą dodatek. Kto wie, może pracują np nad remake''iem warcrafta II, albo warcrafta I.