gruzja

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    30
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O gruzja

  • Ranga
    Robotnik
  1. Gwarantuje ci ze sie da. Ostatnio przeszedlem wszystkie kampanie jeszcze raz, tym razem na najwyzszym levelu. Fakt ze niektore walki trzeba toczyc po 10 razy (szczegolnie te poczatkowe) zeby sie dalo wygrac. Troche to bywa zmudne.
  2. Ale procent liczy sie wzgledem calosci wyg / (wyg+prz) Poprostu mysle ze avatary zaleza od procentowej ilosci wygranych we wszystkich walkach, jak ustale pare progów to zamieszcze wzór (jeśli sie go uda znaleźć). Bedzie mozna wyliczyc ile Cancerowi brakuje do ostatniego.
  3. Poczatkujacy ma 1 lvl. Level swiadczy tylko o zdolnosciach, mozliwosci tworzenia deku (ilosc zapasow) kazdy ma takie same. Wygrana z wyzszym poziomem daje wiecej expa. Przegrana z niższym zabiera wiecej. Ilosc expa potrzebna na kolejny level rosnie expotencjalnie. Przy okazji awatary dostaje sie zaleznie od stosunku wygranych do przegranych (na 1. > 50%).
  4. Lepiej dodac jeszcze fanatyków i miec tez te weze co zwieksza im sie sila i wytrzymalosc. Zreszta ekspertem od wezy jest Iro.
  5. Dokaldnie, po czyms takim 2xfala zeby go zniszczyc.
  6. Dzialaja na niego wszystkie czary i uroki ktore są zbiorowe. Tylko musze posprawdzac czy na konuga tak samo to dziala. Np gniew przyrody, burze, supernowe itp...
  7. hehe, ja juz to kiedys widzialem, ale jakos slabo dzialalo, moze koles cieknko grał. Chociaż daje kilka rozwiązań, bo można to rzucić na różne jednostki w zależności od przeciwnika :D tylko sie zastanawiam jaki kolor do tego... zielony ma fajny las, kolce... niebieskie ogniki mozna fajnie pozjadac, a i troche obronią.... potestuje to powiem.
  8. Tez zaraz sie pobawie tym - fajny pomysl, moze lepiej na innego trupa.
  9. No wlasnie, a jakby zaproponowac ze sami wypiszemy poprawki, a oni niech to tylko dodadzą.
  10. To faktycznie jest ssanie pasm, ale nawet jak mi sie udalo w pierwszej rzucic gaz, i w drugiej turze dorzucic drugi to przczoly to przezyly (mialy juz 5 wytrzymalosci). Teraz tworze chaockiego anty-rusha. A ten deck ze ssaniem jest skuteczny przeciw chaosowi dosc dobrze, np na koboldy. Nie pozawala wykonac komba lancuch + groby, a zwykle nie pozwala nawet poscic wulkanu. W ogole jak ktos ma cos drogiego (powyzej 2e) to lezy. Ochrona przed czarami troche go spowalnia, ale dlatego mam ochrone przed urokami :D (wtedy bez gazu).