grimnir

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O grimnir

  • Ranga
    Obywatel
  1. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Kolejny problem z kryptami zegarowymi... Nie żebym rozwiązała poprzedni, już mnie cos trafia... Kolejnośc wajch w tym miejscu, gdzie po drugiej stronie jest Zerbita, który też wajchy przesuwa... Ustaw dźwignie tak: Lewa, prawa, lewa, Prawa, prawa, prawa, (ostatnia w tej linii wajcha nie działa, ale to nic. Zrób inne jak podałem) Lewa, prawa, lewa Jak dla mnie ta podpowiedź jest niejasna, ponieważ istnieje wajcha prawa lewa i środkowa... I tak trzy razy. Poprzednie przejścia załatwiłam siłowo, dla mnie to żaden problem, mam już wysoki poziom, nawet bardzo. Niestety, te mumijki, które tutaj wychodzą, trochę mi rezają drużynkę, a to nie o to chodzi. Próbowałam już kilkakrotniepostąpić według tej podpowiedzi, ale nadal nie działa... Jak zwykle - pomocy!! :)
  2. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Udało mi się zapalić wszystkie lampki, w natchnieniu chyba, bo nawet nie wiem, jakim cudem mi to wyszło, ale zgasić nie potrafię, ciągle zostaje mi jedna, teraz została mi środkowa, resztę zgasiłam, ale nadal nie umiem sobie z tym poradzić, a uparłam sie pootwierać wszystkie skrzynki:) Pomocy!
  3. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Miałam tygodniowy wyjazd, trudno jest tak sie wdrozyć do gry od razu na takim poziomie:) Pamiętasz może kolejność?
  4. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Mam problem:) Siedzę sobie w kryptach zegarowych, przeszłam już większość, zostało mi otwarcie dwóch skrzynek przy 7 lampkach.Żeby otworzyć jedną, trzeba wszystkie lampki zapalić, żeby otworzyć drugą, wszystkie zgasić. Nawet znalazłam posta z odpowiedzią, jak przejść wszystkie zadania w kryptach, ale akurat to jest opisane bądź niekompletnie, bądź jestem blondynką do takiej potęgi, że nie umiem odpowiednio wskazówek tam zawartych zastosować:) Pomocy!
  5. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Po pierwsze, potrzebujesz wojowników, więc wyprawa na bazar raczej cię nie ominie, zresztą, nie wiem dlaczego brałeś samych magów, grupa mieszana jest dużo lepsza. Po drugie, nie aktywuj monumentu, tylko sobie utrudniasz. Moja taktyką na tę planszę było przywołanie wszystkich bohaterów i rajza na bazę wroga, z tym, że zaczynałam od dołu, od południa. Jako, że nie da się zabić wszystkich na raz, wjeżdżasz do bazy awatarami, a bohaterem rozbijasz budynki, patrząc tylko, żeby szkielety były zajęte grupą. Jak ją zaczynają wybijać i zostaje jeden lub dwóch awatarów, robisz odwrót, ale tylko bohaterem, awatary nadal sie biją. Jak zginą wszyscy, to znowu przywołujesz i taką samą taktyką aż wybijesz bazę do nogi. Poruszaj sie tylko w grupie ze wszystkimi awatarami, nie przejmuj sie za bardzo szkieletami, które zaczynają wędrować po planszy, to małe grupki po 4 sztuki, jak na nie trafisz, to sobie poradzisz. Jak plansza przed murami będzie czysta, dopiero aktywuj monument, przywołuj samych paladynów.Aaaaa, buduj dużo wieżyczek, jak najwiecej przed każdą bramą, tak do 20 sztuk, nawet 30 jest dobrym wyjściem. Jak masz już armię z maxymalną ilością wojowników i tytanem, i wybudowane wieżyczki, przechodzisz przez portal. wybijasz te maleńkie wioseczki przed bramami, zabierasz klucze klucznikom i otwierasz bramy. Wojskiem dobijasz resztę. rozmawiasz z Uru, itd. Gony zdobędziesz tylko jak podejdziesz bohaterem, jak wyślesz samo wojsko, to jesteś ugotowany. Wieżyczki są potrzebne, jak wchodzą cesarscy, wybijają całkiem sporą ilość wojska, zabiły mi też cesarskiego tytana oszczędzajac roboty i ofiar. porozmawiaj z Uru, aktywuj monument krasnoludów, wprowadź robotników wszędzie gdzie trzeba i wyprodukuj jakieś wojsko. Nie musisz przesadzać z ilością, wystarczy 30 sztuk najlepszych jednostek plus bojowe świnie. Zabij to co ci zagradza drogę do monumentu ludzi, cesarszcy prawie nie niszczą budowli, niszczą tylko robotników, więc rozbudowaną bazę już masz, wprowadź robotników i zacznij budować więcej wieżyczek na ścieżce, skąd schodzą cesarscy. to zatrzyma ich uzupełnianie jednostek, a tobie da czas do wybicia ich do nogi. Oczywiście po drodze będzie kilka filmików uzupełniających:) Baw się dobrze
  6. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Hmmm. Obok monumentu bohaterów nie mam nawet okruszyny najmniejszego posążka, już mnie oczy trochę bolą od wypatrywania, przepatrzyłam całą planszę, może mi ktoś podać jego dokładną lokalizację? Tak w centymetrach od monumentu? albo screena planszy z posążkiem? Jedyne posążki to ten nieszczęsny Gargulec obok kryształów, on na nic nie reaguje, kryształy już rozbite... I oczywiście słupy z runami wymagające runicznego klucza. Frustruję się już z wolna, chciałabym skończyć większość qestów pobocznych do jutra, bo mam tygodniowy wyjazd...
  7. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Dziękuję ci bardzo, bardzo mi pomogłeś :)
  8. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    mam problem ze zrobieniem planszy Miasto Dusz. Ani nie mogę sie dostać do tego miejsca, gdzie mam zasadzić nasionko od Driady,drzwi są zamknięte a komunikat jest, że pnącze obrastające drzwi je trochę odsunęło, ale jest uschnięte, ani przejść do daldszej części planszy, bo potrzebuję runicznego klucza. Blokada kompletna, Driada mi w niczym nie pomogła, bo teleportowałam sie nawet do niej. Teraz tyle nie zrobionych questów: ifryt, nasionka i ten mechanoid dla cyrku.... pomocy!!!
  9. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Dziękuję bardzo za pomoc, jeszcze jedno pytanko... Jak dostać się do cyrku nie wyrzynając tych dwóch gości, co stoją przed bramą? Rozmawiałam z gladiatorem stojącym nieopodal, oferuje szkolenie, ale nie przejdzie obok strażników. Mam wrażenie, ze da się ich odciągnąć, ale jak??
  10. grimnir

    SpellForce - problemy z misjami

    Gram w Spellforce złota edycja z dodatkami, przeszłam już i zakon świtu i oddech zimy, i zastopowało mnie w Empyrii w cieniu feniksa. Trzeba tam dojść do driady przez ogrody cesarza. Za grzyba nie daję rady. Weszłam już do miasta, nawet dwoma bramami mi się to udało, wydobyłam broszę z rowu i wywalczyłam weksel dla strażników, nie wiem, jak sie dostać się do dzielnicy świątyń. Te dwie bramy wyżej też jestem w stanie przejść, wiem, jak odciągnąć strażników. Ale wyżej już nie jest tak prosto... Nie znalazłam w necie żadnego poradnika, który by mi pomógł przejść tę planszę, nawet płatnego, więc proszę o pomoc:). Potrzebuję sposobu na odciągnięcie strażnika od bramy dzielnicy świątynnej, i opis qestów pobocznych, jeśli się da... oczywiście jak wejść do Driady też:)