![](https://forum.gram.pl/uploads/set_resources_2/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_photo.png)
Saineic
Gramowicz(ka)-
Zawartość
122 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Saineic
-
Ranga
Przodownik
-
CDP RED wyjaśnia różnicę między Skyrimem a Wiedźminem 3
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> dla mnie 1 była cudowna z dwójką skończyłem po 4 godzinach słabo na dziki gon nie > czekam wcale jakoś nie wyobrażam sobie sztywnego rpg z animacją otwierania drzwi i > brakiem skakania i przy karzdej wspinaczce wciskanie guzika i czekanie aż tam > wskoczy myślę że za wysoką poprzeczkę już przy 2 sobie postawili Wydaje mi się, że popełniłeś spory błąd. Też przez pierwsze parę godzin wykrzywiałem się na widok tych wszystkich automatycznych animacji a mój "konsolo-sceptycyzm" sięgnął niemal zenitu, Na szczęście grywalność i fabuła późniejszych etapów zwyciężyły. -
Odliczanie do zwiastuna Assassin`s Creed IV: Black Flag zakończone... przedwcześnie
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Problemem jest fakt, że większość ludzi kupuję grę ze względu na tytuł. Jakby z AC III zostawić tylko to co związane z misjami morskimi (trochę rozbudować) a wywalić wszystko co związane z asasynami, templariuszami i jakimiś tam święcącymi istotami - to może gra była by ciekawa. A tak dostaniemy kolejne AC, którego główna fabuła robi się coraz bardziej rozwodniona i traci sens z każdym kolejnym odcinkiem, natomiast "każdy kolejny odcinek" jest taki sam jak poprzedni tylko ze zmienionym krajobrazem. Ale co tam klient widząc napis AC i tak grę kupi... -
>A grafika w RPG jest bardzo ważna(...) To z innego powodu gramy w RPG. Dla mnie liczy się fabuła, klimat oraz grywalność. Może to kwestia gustu ale według mnie W2 miał już znacznie lepszą grafikę niż Skyrim.
-
To że grafika będzie ładna jestem pewien, natomiast bardzo ucieszył mnie fakt pełnej karczmy. Mam dość obszernych lokacji, w których przebywają trzy osoby na krzyż.
-
Wiedźmin 3 na okładce GameInformera! Znamy szczegóły na temat The Witcher 3: Wild Hunt!
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Skoro kolega nie rozumie zasad działania forum to niech z niego nie korzysta. Forum jest po to aby odnosić się w do informacji zawartych w newsie. Radzę także zapoznać się ze znaczeniem słowa hejtować. Jak ktoś napisze, że np. nie lubi sandboxów bo (...) to wyraża opinię a nie hejtuje. -
Wiedźmin 3 na okładce GameInformera! Znamy szczegóły na temat The Witcher 3: Wild Hunt!
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Strasznie boje się tego otwartego świata. Jeżeli chodzi o sandboxy to zawsze obawiam się: - Mniejszego nastawienie na fabułę. - Mniejszego skupienie na kreowaniu postaci niezależnych. Zamiast jednego NPC typu Vernon Roche dostaniemy dziesiątki miałkich i płytkich, o których nikt nie będzie pamiętał po zakończeniu gry. - Mniej "żywego" świata. NPC robiący zawsze to samo niezależnie od pory dnia, nie mający własnych domów. - Szeroko rozumiana zbyt duża "losowość". Na plus zaliczyć mogę: + Brak poziomowanie stworów: To mnie zawsze dziwiło w sandboxach, że dwa wilki na każdym etapie rozwoju postaci stanowiły takie same wyzwanie. A wystarczyło by porozmieszczać silniejsze potwory w dalszych zakątkach świata, przez które przedrzeć będziemy mogli wraz z rozwojem bohatera. + Ręcznie zaprojektowane misje: Mam wielką nadzieję, że wliczają się w to także wszystkie misje poboczne i nie będzie się pojawiała nowa (losowo wygenerowana) misja zabicia potwora po każdym przybyciu do miasta. Pomimo kilku obaw mam jednak nadzieje, że CDPR stworzy Sandbox inny niż wszystkie... -
> Gra moze byc fajna, nie przecze, ale nowu zombiaki? Bleh. Jakbyś przeczytał opis to byś wiedział, że to nie są zombi. btw: wiadomo czy? i/lub kiedy? demo będzie dostępne dla każdego?
-
> > Dość tego, kupuję PS3. > > To boli tak mocno, kiedy nie mam od kogo pożyczyć PS3, a myślę o Heavy Rain, Uncharted, > The Last of Us, God of War, Infamous, Resistance, Killzone... Dodaj koniecznie RDR. Nawet jeżeli nie lubisz GTA to RDR powinno Ci się spodobać.
-
Cyberpunk 2077 - wreszcie długo oczekiwany trailer. I nie tylko...
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Informacje znalezione na wykopie (użytkownik Gorion103): CYBERPUNK 2077 teaser Director: Tomek Bagiński Story: Tomek Bagiński Cg Supervisor: Maciej Jackiewicz Animation director: Maciej Jackiewicz Executive producers: Marcin Kobylecki, Jarosław Sawko, Piotr Sikora Producer: Marta Staniszewska Senior environment artist: Marcin Stępień Character artists: Dani Garcia, Paweł Jaruga , Stanisław Marek, Tomasz Stefański , Tomasz Stryjewski Environment artists: Robert Kudera, Artur Szymczak, Marcin Więch Concept artists: Damian Bajowski, Jakub Jabłoński, Maciej Kuciara, Maciej Rębisz Additional concept artists: Jakub Bogaczyński , Adam Trędowski , Rafał Wojtunik Rendering artist: Szlum Pinkumbaum Compositing artist: Szlum Pinkumbaum Layout: Mosze Pietruszka Animators: Michał Kaleniecki, Damian Nenow, Bartłomiej Kik FX TD: Łukasz Sobisz Character TD: Bartosz Opatowiecki, Mateusz Popławski Additional 3d artists: Jarosław Handrysik, Konrad Kiełczykowski, Bartłomiej Walendziak, Sebastian Ośka, Artur Owśnicki, Kamil Pohl, Piotr Tatar, Hubert Zegardło Music: "Bullets" written by Darius Keeler, Pollard Berrier perform by Archive published by Hangman Records sub-published by Fintage Publishing B.V. published in Poland by Warner Music Poland Sp. z o.o. Sound design and mix: Kuba Pietrzak (Box Postproduction) 3d scanning performers: Katarzyna Danysz-Żelewska, Tomek Bagiński, Maciej Jackiewicz, Piotr Prokop Casting: Maciej Nawrotkiewicz Make up: Marta Domagała Costumes: Magdalena Adamczyk, Anna Szumińska 3d scanning session: IR-Entertainment Ltd. Special thanks: Arkadiusz Dorynek JUICE: Art directing: Michał Dwojak-Hara, Michał Misiński 3d artists: Błażej Kowalski, Łukasz Dziedziński, Jarosław Handrysik, Przemysław Słabiak CD PROJEKT RED: Producer: Adam Badowski Story consulting: Sebastian Stępień Cncept artist: Robert Adler Character modeler: Ovidiu Voica -
Cyberpunk 2077 - wreszcie długo oczekiwany trailer. I nie tylko...
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Fragment opisu przypomina mi trochę fabułę filmu Strange Days. Edit: Widzę że nie tylko mi. -
Opłata audiowizualna zamiast abonamentu radiowo-telewizyjnego
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Według prawa opłacanie abonamentu za cyfrę nie zwalnia z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Z tą jednak różnicą, że wcześnie mogłeś wyrejestrować odbiornik TV i problem z głowy. Po zatwierdzeniu nowego projektu będziesz mógł mieszkać nawet w gliniance bez prądu a i tak zapłacisz. -
Opłata audiowizualna zamiast abonamentu radiowo-telewizyjnego
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie sądziłem, że na tym świecie żyją jeszcze ta naiwni ludzie, którzy sądzą, że ktoś Ich okrada dla Ich dobra. @Fang - Usuń ten post bo jeszcze komuś pomysł podsuniesz! -
Przez pół roku nic nie dostałem. Wcześniej przez ok. 4 miesiące czekałem na zaproszenie do bety, a teraz w ciągu miesiąca dostałem 4 "gifty" by zaprosić znajomych. Po prostu twierdzę, że dostanie do bety jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
-
Chyba coraz bliżej końca bety. Skoro Valve rozdaje kolejne dwa zaproszenia.
-
E3 2012: Quantic Dream prezentuje nowy projekt: Beyond
Saineic odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Na pewno chodziło mu o "The Last of Us". Bohaterka początkowo wyraźnie stylizowana na EP, po liftingu lekko odmłodzona ale podobieństwo (może przypadkowe?) nadal pozostaje.