ereborus

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ereborus

  • Ranga
    Obywatel
  1. Czy ktoś z CDP mógłby potwierdzić kiedy wysyłka sag z gram.pl?
  2. Dołączam się do pytania. Skoro w empikach pojawią się w środę to czy też w środę można spodziewać się wysyłki z gram.pl?
  3. ereborus

    eXtra Klasyka Gold

    To co czytałem, a szczególnie post na który odpowiadałem rozumiem. Zażalenia są, że CDP robi podchody i od razu nie ujawnia co to będą za gry, szczególnie, że w prasie już ujawniło. Więc odpowiedziałem dlaczego robi podchody i daje dwa newsy zamiast jednego pełnego. Pozdr.
  4. ereborus

    eXtra Klasyka Gold

    Nie każdy kupuje prasę. Gdybym nie wszedł na forum bym nie wiedział. Zakładam, że jest spora grupa osób, które nie wchodzą na forum, ani nie kupują gazet. Dzięki takiemu zabiegowi wejdą ponownie na stronę jutro, by dowiedzieć się jakie to tytuły. Wiele osób z forum pewnie też, tylko po to by się przekonać, że miały rację co do tytułów. Z punktu marketingowego to co robi CDP jest jak najbardziej prawidłowe. Dodatkowe wejście równa się możliwość zobaczenia czegoś więcej przez przypadek. Np. jutro wchodząc jakaś osoba zauważy, na pasku po prawej, że CDP sprzedaje Colina. I może na niego się skusi teraz lub za tydzień. A dziś np. mógł tego nie zauważyć. Jest to bardzo misternie pomyślane i faktycznie takie nieujawnianie wszystkich informacji, może prowadzić do długofalowych skutków (np. zakupu gry w przyszłości, którą kontem oka teraz dana osoba zauważy jutro, a później przypomni). Im więcej wejść na stronę tym lepiej. Więc dla Was może to nie mieć sensu, ale jest to pewien sposób marketingowy, który CDP nic nie kosztuje, więc z niego korzysta.
  5. Ja się tu nie zgodzę. Co prawda wykłady z prawa miałem rok temu, ale z tego co się orientuje, to w przypadku awarii systemów lub innych problemów technicznych, które mogły się pojawić, taka umowa, o której mówisz, może być unieważniona. Jak bank przeleje mi 50zł na skutek błędu systemu to ma prawo mi je zabrać.(choć niby co na moim koncie to moje). Tak samo na skutek błędu systemu gram.pl "dało Ci" 69zł, bo o tyle masz niższą cenę niż obowiązująca innych. Ma więc też prawo "zgłosić się" po te dodatkowe pieniądze. Umowa jest umowa ale tylko wtedy gdy obie strony wiedzą co podpisują. Gram.pl gdyby nie awaria systemu nie zgodziło by się na takie warunki więc wg. mnie prawo jest po ich stronie. Zresztą pkt. II ustęp I Warunków Sprzedaży wyraźnie mówi "I. Sklep gram.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny." Tak więc gram.pl może w każdej chwili anulować to zamówienie powołując się na błąd systemowy lub nawet nic nie pisząc.
  6. Dzięki za odpowiedź, szczerze mówiąc się nie spodziewałem. Pisałem to faktycznie będąc trochę wkurzony całą sytuacją, którą zobaczyłem na stronie po nie zaglądaniu tam przez dłuższy czas. Fakt jest faktem, że przydałoby się byście chociaż informowali mailem o zmianach w zamówieniu bo jak człowiek na bieżąco będzie dostawał informacje o swoim zamówieniu na maila to inaczej postrzega opóźnienia, niż jak wejdzie na stronę i od ostatniej swojej wizyty zobaczy, że premiera się przesunęła, że zlikwidowano znaczek "dostawa dwa dni przed" itp. Po prostu dostając maila widać, że dbacie o każde jedno zamówienie i w tzw. real-time informujecie o zmianie jego stanu. A myślę ze to nie trudno zaimplementować do obsługi sklepu. Poza tym w moich zamówieniach mam informacje, że 6go przesyłkę wysłaliście czyli wychodzi, że "wysyłka 2 dni przed premierą" w przypadku mojego zamówienia udało się spełnić za co pragnę podziękować. Jednak jeszcze tu (sklep.gram.pl) wrócę :) Pozdrawiam.
  7. Mike ja w zasadzie już się pogodziłem z opóźnieniami w wydawaniu bo załóżmy, że nie można czasem temu zapobiec, tylko jedno zastrzeżenie - wprowadźcie wysyłanie maili (ogólnie przydałoby się by maile dochodziły, bo nawet obecne są z tym problemy) gdy cokolwiek zmienia się w zamówieniu typu: zmiana terminu, anulowanie opcji "dwa dni przed premierą" itp. Myślę, że od strony organizacyjnej (webmasterskiej) to nie jest dużo pracy, a na pewno jest miło gdy widać, że firma dba o Ciebie i informuje co się dzieje z twoim zamówieniem. Pozdrawiam.
  8. Ja takiej informacji nie dostałem na maila, ale jak zerknąłem do szczegółów zamówienia to faktycznie o 10zł mniej muszę zapłacić. Sprawdź w swoich zamówieniach. Pamiętaj też, że musisz mieć 10 wPLN by mogli Ci je zabrać na zniżkę.
  9. Tak sobie teraz pomyślałem że może wyślą 7 grudnia, byśmy dostali 8, czyli w dniu premiery. Chociaż to byłby miły akcent, a nie jak z Kuźnią Przeznaczenia którą wysłali 1 a dostałem 4 bo był w międzyczasie weekend.
  10. Uważam, że CDP zachowuje się skandalicznie i nieodpowiedzialnie. Wie, że ma dominującą pozycje na rynku i uważa, że może robić co mu się podoba. W firmie gdzie ja pracuje(też wysyłkowa) jest nie do pomyślenia by przekładać premierę bez żadnych informacji co i dlaczego (a tak się stało ze zmianą z 7 na 8 grudnia). Terminy w tym biznesie są najważniejsze. Druga sprawa wysyłka przed premierą. Opcja była, teraz zniknęła - co to jest? Co to ma znaczyć? Podczas składania zamówienia obowiązywały pewne warunki i ja na tamtych warunkach zamawiałem swój produkt - zawarłem pewną umowę, że zapłacę tyle i tyle za to i za to. Tak więc jest w tym wypadku złamaniem umowy jeśli nie dostanę produktu dwa dni wcześniej. I tu nie chodzi tylko o to, że wydziwiam i nie mogę poczekać dwóch dni. Po prostu na co innego się zgadzałem a co innego dostaje. Ja chociażby gdyby to zdarzyło się w firmie w której pracuje wysłałbym maila z informacją, że ze względów takich i takich dostanę paczkę wtedy i wtedy. Ja rozumiem, że CDP nie musi przed nikim się tłumaczyć, że może robić co chce, ale tak jak jeden kolega powiedział - ja rezygnuję po tym zakupie z usług sklepu gram.pl i oczywiście będę odradzał swoim znajomym. Nie wiem czy ktoś w całym CDProjekcie ma choć blade pojęcie o zasadach marketingu, ale jedna z nich mówi, że opinia klienta jest warta dużo więcej niż grube pieniądze wydane na reklamę. W bankach lub sieciach komórkowych gdy tylko przyniesiemy pismo o wymówieniu umowy zostaniemy poproszeni na zaplecze i zaoferują nam lepsze warunki (sam tak miałem z komórką) - za wszelką cenę bedą chcieli nas zatrzymać bo znają zasadę, że dużo więcej oszczędzą zatrzymując nas i mając nas za chodzącą reklamę. CDProjekt widać nie zna tych zasad. I do Pana Mistic''a - nie ważne czego Pan chce w tym momencie - ważne są warunki na które przystało ileś-set lub ileś -dziesiąt osób kupując na warunkach "2 dni przed premierą". Jeśli trzeba przesunąć premierę by zadowolić klientów , którzy zdecydowali się zaufać firmie i zamówić nawet nie widząc jak zestawy będą wyglądać, to należy ją przełożyć. Jeśli CDProjekt jakąś decyzję podjął to powinien jej dotrzymać. Moje zdanie "chce dostać dwa dni przed premierą" ma taką samą moc jak Pana "ja nie mam zamiaru czekać kolejnego tygodnia", tylko, że moje było poparte stosowną informacją podczas składania zamówienia.