Okkam-Hanzo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    28
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Okkam-Hanzo


  1. sebba99 napisał:

    Kurde, czy już tak ciężko zrozumieć, że pewne rozwiązania stanowiły tylko etap pośredni przy rozwoju technologii i nie ma sensu już do nich wracać ? Mam wrażenie, że autorzy tego .... remake'u zapomnieli, że tak jak nie wraca się to Toyoty Prius, telewizorów plazmowych, telefonów Blackberry tak samo nie wraca się już do Dooma, Hexena i Dunke Nukem 3D w jego klasycznych wersjach .. bo to po prostu grozi wypalniem mózgu, zgniłymi gałkami ocznymi i stratą pieniędzy ... 

    I retro sentyment tutaj nie pomoże .. 

     

    Dupa tam, nie znasz się, ja się jaram tym tytułem, ogram z pewnością. :)

     


  2. W związku z tym możemy spodziewać się wsparcia dla procesorów wielordzeniowych, które gra traktowała trochę po macoszemu, przez co mogliśmy zaobserwować spore spadki płynności w czasie rozgrywki

    A to ta gra keidy miałą premierę? 10 lat temu? Że dopiero w łatce dodają wsparcie dla wielordzeniowych procesorów? To dla jakich procesorów ta gra była projektowana? Pentium 486?


  3. > Cóż, to jego opinia, że gry są ugrzecznione.
    > Osobiście nie widzę powodu, dla którego gry powinny być mniej ugrzecznione niż to przewidują
    > normy obyczajowe dla wszystkich innych środków przekazu oraz sfery publicznej.
    Och rzeczywiście, "Human Centipede", "Hostel", to były bardzo ugrzecznione inne media, Liveleak i jego filmy o egzekucjach, wszelkiej maści programy informacyjne żerujące właśnie na takich tragediach, a zawsze dostaje się grom komputerowym. Zastanawia mnie tylko czemu? Ja też jestem za tym aby gry były tak samo traktowane jak inne media, więc skoro w muzyce jest miejsce na Cannibal Corpse, w sferze filmowej może pojawić się "Ludzka Stonoga", to w grach może się pojawić "Hatred", zresztą w tej grze nie ma niczego czego do tej pory nie można było znaleźć w Postalu na przykład, fakt tam twórcy dali możliwość przejścia gry bezkrwawo, ale oczywiste jest jak każdy grał w tą grę.


  4. > Chwileczkę, Czy oni mówią, że nie zamierzają wprowadzać do swoich gier DRMu typu uPlay...
    > w tym samym momencie, w którym wszystkie ich gry korzystają z IDENTYCZNEGO systemu DRM
    > jakim jest Steamworks? Osobiście nie przeszkadza mi ani jeden ani drugi, ale wypowiedź
    > szefa Deep Silver mocno wieje hipokryzją.
    Hipokryzją?
    A w którym miejscu? Używają steamworks bo w tej chwili steam to największa pecetowa platforma dystrybucji cyfrowej. Jaki to drm który można złamać w kilka chwil? Gra wydana na Steam musi być z tą platformą powiązana, zobacz jakie drmy stosują inne firmy dystrybuujące gry przez Steam. Np. Ubisoft. Oprócz steam, zmusza cię do instalacji Uplay, Batmany zmuszają do instalcji GFWL a dodatkowo systemu aktywacji online, jakby sam steam nie wystarczył. Wydaje mi się że źle pojmujesz idee Steam po prostu.


  5. Dnia 12.08.2013 o 10:51, Mati-PL1993 napisał:

    > Istnienie smokow jest faktem. Odkryto zachowany w lodzie okaz w gorach Rumunii.
    Poprostu
    > jest to dinozaur potrafiacy latac i bodaj ziac ogniem i z grubsza przypomina te
    z rysunkow.
    > Wspomniany okaz zamarzl w okresie sredniowiecza. Kiedys uwazalem smoki za istoty
    z bajek
    > teraz wiem ze istnialy, ciekawe co jeszcze uwazane za bajke jest prawdziwe...

    Dodam jeszcze że do niedawna mówiono że z fizyczno-biologicznego punktu widzenia smoki
    w takiej formie jak je opisywano nie miały prawa istnieć (latanie bo za duża masa, zianie
    ogniem bo skąd zapłon i dlaczego substancja nie zapalała się wewnątrz smoka itp.) a jednak
    przedstawiono tezę, która chyba jest całkiem sensowna i rozwiązuje powyższe problemy.
    Tezę tą przedstawiono w filmie zrobionym w sposób paradokumentalny "Świat smoków: fantazja
    ożywiona"

    Temat smoków jest wciąż intrygujący ponieważ nikt nie potrafi jednoznacznie udowodnić
    że istniały lub nie istniały :)

    Żeby pokazać że natura zna podobne istoty i zrobić jeszcze większy mętlik to tutaj macie
    fotkę jaszczurki, która wygląda jak miniatura średniowiecznych gadów :)

    http://www.reptileforums.co.uk/forums/members/central-scotland-reptiles-albums-sungazer-picture106914-sungazer1-1.jpg

    A tutaj inna tyle że ze skrzydłami.

    http://www.otofotki.pl/img16/obrazki/dy9352_Mini_Turok_%281%29.jpg

    Pozdrawiam

    No w dobie miniaturyzacji .... :D


  6. > > No tak ale jeśli mówią że odpali to chyba biorą pod uwagę również to by chodziła
    > choćby
    > > na tych 30 fpsach.
    > Lekcja PR: "Odpali na 5 letnim sprzęcie" oznacza kupcie nasz produkt najwyżej zrobicie
    > upgrade. To samo przerabiałem przy produkcjach Blizza jak korzystałem z Mac OS X, gdzie
    > dostali istne baty za umieszczanie kart Nvidia serii 9400 w wymaganiach minimalnych.
    > Gry chodziły na nich koszmarnie ale ludzie kupowali.
    Tyle że to darmowa gra ma być - taka tam luźna myśl :)


  7. > a czym rozni sie linuks od windowsa ? pytam serio bo sie nie interesowałem wczesniej
    >
    hmm to dosyć obszerne pytanie, no ale w skrócie to:
    Linuks to w zasadzie jedynie kernel, do którego dobudowywany jest system operacyjny, Windows to system operacyjny, Windows bazuje na bibliotekach DX i DS, natomiast wszelkiej maści Linuksy bazują na OpenAL i OpenGL, stąd problemy z portowaniem gier z windowsa do linuksa. Linuks bazuje na GNU GPL co pozwala użytkownikom na dowolne dysponowanie kodem ( możesz za darmo pobierać system linuks i udostępniać go dalej legalnie, możesz również ten kod zmieniać w dowolny sposób również legalnie), Windows jest systemem zamkniętym, wszelkie zmiany kodu bez pozwolenia są nielegalne, a udostępnianie to piractwo.
    No i największa różnica:
    Na linuksie nie uruchomisz plików EXE. ;)