th07

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez th07


  1. [center]
    "...Niektóre legendy rodzą się podczas wielkich wojen, inne kształtują się za kulisami politycznych intryg, w dworskich alkowach aby żyć wiecznie w pieśniach bardów. Ta legenda nie przetrwałaby gdyby nie zwyczajna ludzka pamięć o czynach, które nie znaczyły nic w świecie ludzkiej hipokryzji. Opowieść ta wzięła swój początek podczas paskudnego sztormu u wybrzeży wyspy Khorinis, gdzie za magiczną barierą skazańcy wydobywali bezcenną rudę. Paradoks tego miejsca polegał na tym, że powodzenie wojny ludzi z orkami zależało od kilku kopalni i kilku setek skazańców wydobywających rudę w tym zapomnianym przez bogów miejscu. Podczas rytuału stworzenia magicznej bariery przebudziło się nienazwane zło, któremu miał przeciwstawić się Bezimienny bohater. Jednak nie o nim chcemy opowiedzieć. Kiedy Wybraniec Innosa walczył ze sługami Beliara, na skałach u wybrzeży wyspy rozbił się korsarski okręt. Sztorm dopełnił dzieła zniszczenia. Przeżyło zaledwie kilku piratów, wśród nich niczym nie wyróżniająca się postać. Choć nie do końca. W przeciwieństwie do swych towarzyszy, bohater naszej opowieści nigdy nie mówił o przeszłości, żył chwilą i bez skrupułów zabijał każdego, kto stawał mu na tej drodze do nikąd. Stronił od ludzi, starał się tylko przetrwać w brudnym świecie nienawiści. Niestety złośliwy los postanowił z niego zadrwić i splótł nici przeznaczenia pirata w dość nieprzewidywalny węzeł. A wszystko zaczęło się pewnego szarego poranka..."

    [/center]


    Mod wprowadza szereg nowych zmian i innowacji. Najistotniejszą bez wątpienia jest w pełni sprawna walka dwoma mieczami ([url=" http://www.youtube.com/watch?v=GMM8ZrYYwuA"]Zobacz film@Youtube.com[/url]). Nie zabraknie również nowych lokacji, oręża, rozbudowanego bestariusza oraz wielu innych godnych uwagi dodatków i ulepszeń. Na wspomnienie zasługuje również ulepszona grafika oraz zaawansowana możliwość zmiany wyglądu postaci (tatuaże i fryzury).

    Wszystkich wielbicieli serii gier Gothic zapraszam do zapoznania się z trailerem ([url=" http://www.youtube.com/watch?v=jAJKqc4k-xs"]zobacz trailer[/url]), oficjalną stroną modyfikacji ([url=" http://www.czaszaplaty.pl"]www.czaszaplaty.pl[/url]) oraz kanałem Youtube ([url=" http://www.youtube.com/user/themodders"]zobacz kanał[/url]) gdzie znajdziecie więcej informacji na temat projektu.


  2. "A próbowałeś kiedyś wyrenderować fotorealistyczną scenę? Z raytracingiem i HDRI? Wiesz ile potrzeba na to czasu? (oczywiście bez renderfarmy)"

    Nie jestem grafikiem 3d, nie próbowałem.

    Nikt nie wymaga aby warstwa grafika w grach była porównywalna z tą widoczną na starannie wykonanych renderach z programów 3d bo to będzie efektem postępu, przyjdzie z czasem. Na myśli miałem wyłącznie kierunek w jakim idą pod tym względem ówczesne gry. Zupełnie nie wiem co ma do tego renderowanie specjalnie przygotowanych scen statycznych w odpowiednich programach.


  3. Dnia 12.03.2008 o 16:32, jackass napisał:

    > Ja uważam , że grafika kieruje się w złą stronę. Nex genowe gry skupiają się na
    efektach
    > świetlnych, a później idę sobie w jakiejś grze kimś tam i samochód błyszczy się,
    że ledwo
    > go widać, a tak w realu nie jest. A najbardziej to widać w Just cause , tam wszystko

    > się błyszczy co jest przesadą.
    yhy....nie ten temat


    a niby czemu? dziedzina gameart jak najbardziej zalicza się do grafiki komputerowej

    uważam że obecne gry mają mało wspólnego z fotorealistyką. po prostu na pewnym etapie warstwa wizualna zaczęła się rozwijać bardziej w stronę efekciarstwa, często tandetnego i pod publiczkę niżeli prawdziwej fotorealistyki. na każdym kroku pełno motion blurów, błysków i innych efektów świetlnych które nie są raczej krokiem w stronę grafiki maksymalnie odwzorowującej rzeczywistość. wystarczy popatrzeć na obecnie panujące trendy w gamearcie np. pod kątem grafiki 3d. nie oszukujmy się, napęczniałe, pomarszczone i pięknie wyrzeźbione postaci świecące się jak psu jajca za sprawą coraz to nowych map bardziej przypominają plastikowe żołnierzyki niżeli prawdziwe postaci z życia codziennego. oczywiście wszystko jest podyktowane wymaganiami rynku. jest na to popyt więc nie ma potrzeby aby robić w inną stronę.


  4. Dnia 15.04.2008 o 15:36, Ecko09 napisał:

    >
    >
    > Ecko09 a Ty zamówiłeś AC?

    Mnie nie stać, skąd ja mam u licha 100zł teraz wytrzasnąć :/


    Z całym szacunkiem, ale dobija mnie taka argumentacja. Stać Cię na komputer o bardzo przyzwoitej konfiguracji, którą zresztą chwalisz się w podpisie a na grę nie masz. Sto Polskich złotych (realnie cena jest mniejsza ale niech będzie, zaokrąglamy) to raczej mało w porównaniu do kilku tysięcy które przeznaczyłeś na taki sprzęt.


  5. Dnia 10.04.2008 o 19:18, Pluszak napisał:

    Czy ktoś wie co to za piosenka leci po użyciu Muzycznego Kryształu i jaki zespół ją wykonuje
    ?

    o ile pamiętam śpiewał główny wykonawca projektu, shergar. co do dokładnego tytułu jak i oryginalnej wersji proponowałbym poszukać w googlach śladem przepisanego fragmentu piosenki.


  6. Kilka informacji w związku z dubbingiem:

    Teoretycznie wszystkie ścieżki są już dawno nagrane i uporządkowane jednak zauważono pewne braki dialogowe które muszą zostać uzupełnione. Jako że całość została nagrywana na amatorskim sprzęcie, ścieżka audio wymaga dopracowania pod względem jakości. Uważam że nikt z Was nie chcę dubbingu pełnego szumów i innych efektów których być nie powinno.

    Ponadto wraz z dubbingiem planujemy wydanie prawdopodobnie ostatniego już patcha który poprawi możliwie jak największą ilość wykrytych błędów oraz wzbogaci przygody o nowe zadania, dialogi, przedmioty oraz tekstury.

    Najnowszych informacji możecie zawsze oczekiwać na modderskim community theModders.org, gdzie zostają upublicznione w pierwszej kolejności. Strona grupy Poziomkaz nie jest na chwilę obecną regularnie aktualizowana. W przygotowaniu jest rozbudowany portal stanowiący generalne centrum informacji o grupie, projektach jak i polskiej scenie moddingu gier Gothic.

    W oczekiwaniu na udźwiękowienie polecam zapoznanie się z projektem Black Ice Tales zaglądając na oficjalną stronę (www.blackicetales.com) oraz pobierając skrótowe prezentacje graficzne:

    http://rapidshare.com/files/98944994/organika.pps.html
    http://rapidsh are.com/files/98943460/architektura.pps.html

    W projekcie bierze udział spora część grupy Poziomkaz jak i forum theModders.org

    Pozdrawiam,
    Thoro
    PoziomkaZ, Grafik 2d