Fatal-X

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3377
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Fatal-X


  1. Dnia 28.02.2016 o 21:21, Boleksy napisał:

    Jakieś porady jak wyjść z nowego Low Priority?


    Poproś znajomych o pomoc, jeśli lekko potryhardujecie w piątkę to powinien być win za każdym razem. Jeśli nie masz znajomych którym by się chciało grać po low prio to pozostaje tylko klepać te gry i grać jak najlepiej, kiedyś się uda.


  2. Dnia 18.01.2016 o 21:03, I_dont_know napisał:

    Odbiegając od tematu ciekawi mnie która frakcja była wam najbardziej po drodze? Próbowałem
    się wczuć w grę i ciężko mi było wybrać.


    Wybrałem Bractwo Stali, być może częściowo dlatego że praktycznie w każdym innym Falloucie z nimi już współpracowałem.

    Spoiler

    Instytut pozostał dla mnie dość niezrozumiały, odniosłem wrażenie że ci jajogłowi kompletnie nie rozumieją konsekwencji swoich czynów :D. Nie wyjaśniono dlaczego porywają ludzi i zastępują ich sztucznymi kopiami, co moim zdaniem było dość istotną rzeczą do wyjaśnienia. Próbowali pokazać siebie jako oświeconych, ale gardzą ludźmi z zewnątrz i nie wahają się wybijać nawet całych osad (jak w University Point). Poza tym nie zapomniałem o zniszczeniu rodziny naszego bohatera, żona zabita, a dziecko wychowane wedle ich ograniczonego punktu widzenia, nie widzę powodu by im tego wybaczyć.
    I po co tworzyć maszyny wyglądające jak ludzie to ja już nie mam pojęcia, czy to naprawdę najważniejsza rzecz do zrobienia kiedy cały świat się zawalił?
    Stwierdziłem że ich zniszczenie będzie moim wyborem.

    Trasa i syntki, osobiście nie widzę powodu by źle traktować syntki, niech sobie żyją. Aczkolwiek ich produkcję należy zatrzymać. Chodzę po Wspólnocie i widzę paskudne stwory, supermutanty i okrutnych bandytów. Czy sposób w jaki traktujemy syntki jest naprawdę najważniejszą rzeczą do zajęcia się w tej okolicy? Haha, moim zdaniem nie. Trasa jest to organizacja zajmująca się czymś drugorzędnym kiedy światu potrzeba czegoś innego. Mimo że ich polubiłem i żal mi było do nich strzelać, to ostatecznie musiałem. Szkoda że nie można by im po prostu powiedzieć by zeszli z drogi i schowali się gdzieś, pomagali syntkom po cichu.

    A więc jedynym sensownym wyborem są Minutmani pod naszym bezpośrednim dowództwem i Bractwo Stali. Jako że nie trzeba zabijać Minutmanów robiąc quest Bractwa, wybrałem właśnie Bractwo. No i mieli fajnego robota do rozprawienia się z Instytutem :).

    Generalnie wolałbym inaczej załatwić ten cały konflikt, a uważam że istniała na to szansa! Pomyślmy chwilę, jesteśmy gościem który współpracował z każdą z 4 wielkich frakcji we Wspólnocie i w pewnym momencie jest liderem dwóch z nich(Minutmeni oraz Instytut)! Gdybyśmy tak zakończyli produkcję Syntków 3 generacji i zamiast nich zaczęli tworzyć trochę mniej zaawansowane roboty, wypuścić syntki gen 3 którzy chcieliby wolności, na pewno dogadalibyśmy się z Trasą. A Bractwo? No tu byłoby ciężko ale widzę pewne możliwości, zapewnilibyśmy ich o zaprzestaniu produkcji syntków, moglibyśmy wspólnie oczyścić Wspólnotę, podzielić się częścią technologii. A w końcu stworzylibyśmy Państwo tak jak zrobiło to NCR na zachodzie... Ahh szlag kochałbym takie zakończenie...no ale przecież gdzie podziałyby się wtedy te wszystkie epickie wybuchy? ;)




  3. Dnia 16.12.2015 o 00:36, Madoc napisał:

    Trochę tu cicho, może to was ożywi:

    http://www.dota2.com/balanceofpower

    W skrócie - nowy bohater, sporo istotnych zmian w bohaterach, zmodyfikowana mapa.


    Cicho bo forum zeszło na psy. Ja już prawie tutaj nie postuję :d.

    Patch cieszy ponieważ ostatnie tygodnie 6.85 były już strasznie duszne, ciągle ludzie wybierali tych samych bohaterów.

    Arc Warden jest dość mocno niezbalansowany na ten moment, jeśli dasz mu build Naga Syren to okaże się że jest od niej o WIELE lepszy w splitpushowaniu. Ale zastanawia mnie czy to najlepszy build na ten moment, no bo chce się tam gdzieś wcisnąć tego midasa(bo ten na Wardenie jest po prostu śmiesznie dobry), ale to spowalnia radiance, octarine i resztę. Buildów będzie na pewno sporo.

    I dodano nowe przedmioty, parę bohaterów dostało reworki, wo hoho... jest po prostu ciekawie grać w Dotkę!


  4. Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Alechmist dostał dość mały buff, czy spowoduje on powrót do "mety" ?

    Widziałem jak brano go na mida z powodu tych bounty runes i robił mek. Raczej nie wyszło. Ciężko powiedzieć co z tym bohaterem będzie, pewnie pozostanie dumpster tier chyba że ktoś odkryje jak nim najefektywniej grać.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    AM dalej mocny

    Zwłaszcza że znerfili Bloodcyka.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Gyrocopter - liczyłem na znerfienie ultimatum

    No to znerfili, co prawda nie dmg z ulta, ale z rocket barrage już tak.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Legion Commander - łatwiejsza "dżungla" i spore wzmocnienie

    LC jest i była kiepskim junglerem

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Lich wzocnione ulti - czy aby nie za mocne ?

    Co jest naprawdę mocne to że teraz możesz użyć sacrifice na katapultach :D.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Phantom Lancer "Doppelganger cast time increased from 0 to 0.1" ciekawe co to zmieni
    w praktyce

    Może jakieś comba z euls będą miały szanse się udać teraz na PL, ale raczej nic.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    QoP - dość mały nerf, liczyłem na więcej

    Czy ja wiem, myślę że QoP jest w dobrym miejscu.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Techies - WOW chyba największy nerf. Może te 50% rekucji cd i many coś rekompensuje

    Jedyne co mi się nie podoba to że techies może teraz spamować w nieskończoność tymi land mines, jakby bronienie bazy dla niego było za trudne -_- , przynajmniej nie ma stackowania.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Terrorblade - ciekawe zmiany, ciekawe czy nie OP teraz :)

    Nowe reflection masakruje bohaterów z dużym base dmg i jest świetne na teamfight, nowy TB jest zdecydowanie op, niech posiedzi sobie trochę poza CM i niech go pofixują.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Winter Wyvern - dobrze znerfione ulti

    Ten bohater nadal jest op, myślę że trzeba jeszcze więcej nerf hammera.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Gdzie WR ? Gdzie SF ? Rubick ? Void ? Axe ? Zeus ?

    Może Void i Axe są troszkę słabi w tej chwili ale reszta jest niezła.

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Dust of Appearance - tej zmiany chyba najbardziej nie lubię

    Dlaczego

    Dnia 25.09.2015 o 13:57, Kermit napisał:

    Town Portal Scroll - za tyle co ward

    Myślę że to z powodu popularności szybkich boots of travel tp scroll dostał buffa. Chcą żeby ta normalna alternatywa była atrakcyjniejsza.

    Od siebie dodam że wywalenie bonus dmg od Fate''s Edict Oracle, to dla mnie koniec jego najbardziej op skillów(ult już został znerfiony). Pewnie będzie w CM w kolejnym patchu, ale czy ktoś to w ogóle będzie grał..?

    Generalnie cieszy mnie ten patch, największe "raki" gier 6.84 dostały po tyłku: Lesh, BH, BS, Techies, Storm, Lina. Teraz tylko czekać aż ludzie wypatrzą co jest najlepsze w tym patchu i znowu zacznie się spam...ale przez jakiś czas będzie spokój :).


  5. Dosłownie przed chwilą oglądałem na twitchu stream gdzie AM zaczął feedować siebie i kuriera, bo nie miał supporta i został rozwalony w linii przez wrogi dual lane, średni mmr gry 6100. Także to się zawsze może zdarzać miej tego świadomość.
    Jak tego uniknąć? Po pierwsze nie flejmować, czasami wystarczy bezsensowne ''nice mid'' czy jakiś inny głupi komentarz by dobić gościa i wtedy gra jest przegrana na 100% bo gracie 4 vs 6. Nerwy na wodzy, wklepać ''Space created'' i próbować grać dalej, czasami nawet kiepsko wyglądające gry da się wygrać.


  6. EG przechytrzyło CDEC w drafcie, dali im niebieskiego konika zagłady a jak się okazało chińczycy nie grywają nim na jego najmocniejszej pozycji, na midzie, a wybrać go trzeba bo nie można przecież dać go EG, lol. Sumail grał świetnie - playmaker, Fear bardzo stabilnie, Universe miał trochę pięknych incjacji, Aui jak zwykle zdobył masę farmy na supporcie a PPD hard 5. Szkoda że finał wychodził tak późno dla nas, nie dałem rady oglądnąć wszystkiego na żywo. Dobrze że nie było chińskiego finału w tym roku, było ciekawiej.


  7. I tylko EG pozostało na placu boju, deja vu. Kolejny chiński finał incoming xd. Jak tylko VP pokonało Secret to wiedziałem że rosjanie nie mają szans z chińczykami, ledwie ledwie sobie dali radę z Secret i to przy dużej przewadze, moim zdaniem mieli więcej szczęścia niż rozumu.

    Papa Mario dostanie arkanę, mam nadzieję że również rework tak przy okazji.


  8. Teamy są trochę zrąbane czasami, ostatnio grałem przeciwko 2 wojakom, 1 specjalista i 2 supporty właśnie. My mieliśmy 2 zabójców, 1 specjalista i 2 supporty. Graliśmy na tej nowej mapie, wróg po prostu nie miał dmg żeby zabić na czas naszego nieśmiertelnego. W tej 40 minutowej grze, tylko jeden raz udało im się zdobyć nieśmiertelnego, trzymali się jednak długo, bo teamfight mieli w porządku.

    4 zabójców + jakiś cienki frontline wojak to też klasyka xD.

    Jestem już blisko odblokowania tych gier ligowych, czy tam draftuje się bohaterów normalnie, tak jak w każdej innej grze, czy nadal jest randka w ciemno jak w szybkich grach?


  9. Gry są tak krótkie że można jeszcze przeżyć nawet jak się widzi że pewnie będzie porażka. Gorzej np w takiej Docie, bo tam gra może trwać godzinę i dłużej a surrendera nie ma.

    Jak można zobaczyć statystyki z danego meczu? Zaraz po zakończeniu są różne statystyki, ale kiedy już wychodzimy z tego menu to nie wiem jak później jeszcze zobaczyć te staty. Historia gier pokazuje tylko mapę i zwycięstwo/porażka. Poza tym, przydałby się po zginięciu jakieś małe podsumowanie obrażeń, czasami nie wiem co mnie zabiło.


  10. Najsłabszy jest chyba immortal TA, wygląda na trochę przerośnięty(przypomina mi to immortal morphlinga z zeszłego roku, który też mi się nie podobał), poza tym ja nie wiem czemu Valve ma jakiś fetysz z tym złotem. Ten, jak i reszta złotych immortali wygląda okropnie :P.
    Laska Nature''s Propheta ma na sobie martwego szczura, ładnie ukazuje to stan r[A]t dota, rofl. Niezły troll by valve xD.


  11. Pierwsza faza głosów o arkany skończona i tak patrzę...tylko jeden support się ostał! A przynajmniej przez większość czasu earthshaker jest grany jako support. Oczywiście znowu jakiś carry wygra, eh. Te głosowania są dobijające, oby volvo robiło ich jak najmniej.


  12. W grze nie ma farmienia, ale paradoksalnie najważniejsze jest pve. Dzięki zdobywaniu najemników/bossów czy też pokonaniu specjalnych przeciwników(cel zależy od mapy) zdobywa się wielką przewagę. Walka z innymi graczami służy przede wszystkim temu by przeszkodzić im w zrealizowaniu celu mapy i samemu wykonać ten cel.

    Czasami zauważyłem że kiepsko działa matchmaking postaci. A konkretnie, miałem parę gier w których mieliśmy 4 zabójców i 1 jednego wojaka, strasznie kiepski frontline, z samego początku widać że gra będzie trudna już po pickach. A przecież nic z tym nie można zrobić! Wyznaczasz postać przed znalezieniem gry, nie mogę zrezygnować ze swojej postaci i wybrać coś dla dobra teamu, trochę to do bani. Ale widać że ta gra jest tak skonstruowana by człowiek nie musiał zbyt się zajmować tego typu rzeczami...po prostu mocno casualowa gra, chyba wszyscy to widzą.

    Swoją drogą może zbyt mało ludzi wybiera supporty, bo są mocno nudne? Zwłaszcza healerzy. Grałem trochę Rehgarem i unudziłem się masakrycznie. Heal, shield, jakiś marny slow i greater heal. Cool hero xD.


  13. Dnia 26.05.2015 o 18:22, Deturis napisał:

    zredukowano zużycie wytrzymałości przez Kirkhammer,

    zredukowano zużycie wytrzymałości przez Koło Logariusa,


    Z tym że na wiki pisze że chodzi o energię jaką zużywa postać podczas ataków tymi broniami.

    Szczerze to patch notes brzmią całkiem fajnie, ale chyba zaczekam jednak na DLC zanim wrócę do Bloodborna.


  14. Helldivers to chyba najlepsza gra do couch co-op jaka jest teraz dostępna na PS4, ale równocześnie największy technicznie bubel jaki widziałem na nowej generacji. Gra najzwyczajniej w świecie crashuje! Zupełnie jakbym grał na PC czy coś, lol. Zcrashowała mi się już coś koło pięciu razy i w tym raz pod sam koniec trudnej misji, myślałem że szlag mnie trafi...


  15. Dnia 10.05.2015 o 17:54, Wielki_Bubba napisał:

    Glimmer Cape i tak jest sporo za mocny. To 55% magic resistów powoduje, że granie necrophosem
    staje się bez sensu, bo item za 2k kontruje twoją postać całkowicie.


    Ten cały cholerny glimmer cape jest op, pełna zgoda, grałem sobie clockwerk vs tinker i nieważne że miałem parę dobrych hooków ten kupił sobie ten przedmiot i nawet dust nie pomagał go zabić przez ten resist.


  16. Grałem z dwie gry Oracle w nowym patchu, masakra, najgorszy jest nerf dla false promise, a konkretnie brak niewidzialności. Zginęła mi już masa sprzymierzeńców którzy mogliby najpewniej przeżyć przez niewidzialność. Pewnie, jeśli są wrogowie naprawdę dobrze wyposażeni w detekcję to teoretycznie nowy ult jest lepszy bo nie można ogłuszyć sojusznika, ale co ja bym dał za powrót starego ulta. To długie cd może nawet zostać, ale niech to diabli, dajcie mi stare false promise z powrotem :(. Pewnie nie ma szans...na pewno będę znacznie rzadziej wybierać teraz Oracle, szkoda.


  17. Generalnie mek to nie jest przedmiot dla supporta, chyba że steamrollujecie przeciwnika w early game i support ma złoto lub grasz enigmą/chen. Mek jest świetny wcześnie, ale tak po 30 minutach zaczyna znacząco tracić efektywność, dlatego niefarmiący support nie powinien sobie nim zawracać głowy.

    A co do Guardian Greaves, rzeczywiście chyba są najmniej atrakcyjnym nowym przedmiotem. Powiedziałbym że opłacałoby się je kupić kiedy już trochę brakuje miejsca na przedmioty, a arcane boots to często standard przy mek, więc ktoś mógłby się pokusić i dorzucić te 1650 złota. Raczej nie przedmiot który chciałbyś rushować.


  18. Spoiler

    Też miałem problem z tą gnidą. Jak będziesz za bossem lub tuż pod nim to zacznie skakać, kiedy wyrwie sobie ręce to skoki już nie celują w ciebie tylko skacze generalnie przed siebie. Także z powodu losowości tych skoków(przed rwaniem rąk) zrobiłem to inaczej, celowałem w jego najbardziej po prawej łapę i unikałem jego ataków, starałem się trzymać po jego prawej stronie ale tak żeby nadal atakował normalnymi atakami. Z poprzednim bossem miałem znacznie mniejsze problemy, Chalice Dungeon Amygdal to jak dla mnie jest w top 3 bossowie w grze pod względem trudności.



    Swoją drogą jaki jest wasz ulubiony boss?
    Dla mnie
    Spoiler

    Pastor Amelia

    jest najlepsza ^^.