SoundWave

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2194
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez SoundWave


  1. Dnia 10.02.2010 o 23:19, mjr napisał:

    Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że niektórzy mają problemy z rozumieniem tekstu.
    Ludzie z Obsidian robili Fallout 1, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale, Arcanum,
    żeby wymienić tylko te starsze. Dajcie im ludzie szansę :)))


    I dalej jak ciele wypisujesz Arcanum i Fallouta 1. I ty gadasz o problemach ze zrozumieniem tekstu? Mamy na gram.pl juz spora grupe, ktora nie rozpoznalaby czytania ze zrozumieniem, nawet jakby dostala tym siarczystego liscia.


  2. Dnia 10.02.2010 o 21:56, aope napisał:

    Spowolnionych tj. masz na myśli bardziej realistycznych?

    Jeeej, ty taki zdajesz sie wielkim znawca tematow, ale jak zwykle nic nie wiesz. Czemu mnie to nie dziwi.
    http://news.softpedia.com/news/PS3-Version-of-Unreal-Tournament-3-is-Slower-73076.shtml

    Dnia 10.02.2010 o 21:56, aope napisał:

    Auto-aim? Wiesz, jak on w ogóle
    działa, czy jesteś kolejnym, dla którego "celownik sam się nakierowuje na przeciwnika"?
    Wiesz, że bez problemu jednym kliknięciem wyłączasz auto-aim?

    Zwij to sobie "aim assist" czy "ten taki maly myk, zeby konsole mialy latwiejsze celowanie".
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shadowrun_%282007_video_game%29
    "Because of the lack of ''pixel-accuracy'' with the Xbox 360 analog thumbstick, the designers have included an aim-assisting technology, which basically interpolates the player''s movement and causes the reticle to stay over an enemy player like a weak magnet. In addition, FASA has implemented a feature which causes the cross-hair to expand during quick movements, thus lowering the player''s accuracy, making it impossible to quickly turn and maintain accuracy, reducing the potential advantage of playing with a mouse.[7][8] PC players, who have a more sensitive control scheme, are able to turn significantly faster than their controller-using counterparts and would have gained an unfair advantage."
    Jej, dobrze, ze to tylko "twoje zdanie" czy inna bycza kupa :)

    Dnia 10.02.2010 o 21:56, aope napisał:

    Niektórzy wyobraź sobie od spoconych pach i oczopląsu wolą ambitniejsze, wolniejsze,
    doroślejsze i bardziej realistyczne zabawki. Granie na padzie w fpsy jest bardzo przyjemne,
    kiedy się go opanuje.

    Ambitniejsze, doroslejsze- fajne slogany, ktore pozwalaja ci latwiej zasnac w nocy i ktore nie maja nic do rzeczywistosci :D


  3. Dnia 08.02.2010 o 05:07, Spychi88 napisał:

    Ta recenzja na
    GI to prowokacja, dużo osób zauważyło, że to co on pisał nie miało najmniejszego sensu.

    Niektorzy sa tak specjalni, ze czasem prowokacje widza, a czasem nie, ale jak widac wszystko zalezy od tego czego fanboyem jest. Mozesz przedstawiac argumenty, ze recka to bzdura bo... ale dopoki celem twoich argumentow sa lolpiloty i takie tam muszki to nic nie zrozumieja.


  4. Dnia 07.02.2010 o 22:00, Lordpilot napisał:


    Hehe, widze tez że wdałeś się w dyskusję z przekonanym (jak zawsze) o swojej nieomylności
    SoundWave. Myślisz że warto ? Przecież dla niego crapy to są wszystkie gry... w które
    nie grał :)


    I wpadl nastepny troll. Pewnie zaraz zacznie mi wmawiac, ze nie lubie HR, bo nie podoba mi sie polityka Sony.
    Nie ma jak eksperci.


  5. Dnia 07.02.2010 o 21:24, aope napisał:

    >Nie, Sony blacklistujace zina to nie wina Sony. Obcy ich zmusili.

    Masz jakikolwiek dowód na tą czarną listę, poza swoimi nic nie znaczącymi domysłami i
    plotkami? :>

    Hahahahahahahah :DD
    Ty gadasz a nic nie wiesz! W sumie to nie pierwszy raz i nie powinno mnie to dziwic, ale wciaz jest zabawne jak cholera.
    Ale nie ma problemu, mowia, ze lepiej nauczyc czlowieka lowic, niz dac mu rybe. Ja tez tak zrobie.
    www.google.pl
    Wyszukaj "sony blacklist"- tyle starczy
    Pierwszy wynik na gorze.

    Pozwolisz teraz, ze zrobie z toba to, co Sony powinno zrobic z tym zinem- oleje. Juz czuje sie brudny po gadaniu z kims, kto nie mogl byc dalej odsuniety od tematu ale wciaz chce gadac swoje.


  6. Dnia 07.02.2010 o 21:00, aope napisał:

    Sugerujesz, że pierwsza ocena w sieci i to, co się stało, to wina Sony?

    Nie, Sony blacklistujace zina to nie wina Sony. Obcy ich zmusili.
    >Wybacz kolego, ale choćby Sony nawet nie pojawiło się w tekście, to i tak o tym zinie byłoby głośno.
    Sorry, twoje "logiczne" gdybania naprawde mnie nie obchodza. Sam fakt, ze wielu ludzi, ktorzy nie znaja francuskiego nie mialoby pojecia o tym, ze HR dostalo 6/10 wynika z prostej obserwacji, chociazby gram.pl.
    Wiem, ze ty zawsze masz swoje przypuszczenia wiec powtorze cos, co juz pewnie duzo razy slyszales- nikogo nie interesuja twoje dzikie teorie, licza sie fakty, argumenty i stan faktyczny.


  7. Dnia 07.02.2010 o 20:32, aope napisał:


    Napisał siedzący w mediach i znający tę działkę, wszechwiedzący, używający logiki i zdrowego
    rozsądku SoundWave. Amen ;)

    Juz zaczynasz swoje podrzedne trollowanie? Moglbym dac ci pare lekcji, ale i tak bys nie ogarnal.

    Dnia 07.02.2010 o 20:32, aope napisał:

    ps. Wbrew temu, o czym napisałeś, ten zin (do którego oceny nawiązujesz) był na ustach
    wszystkich właśnie przez taka a nie inną ocenę, dzięki niej usłyszeli o nim wszyscy.
    Oczywiście to wbrew logice i zdrowemu rozsądkowi, no nie? Wcale nie zyskali czytelników,
    prawda? ;)

    Zapomniales, ze to przez blackliste Sony sprawa zrobila sie glosna? Gdyby Sony bohatersko nie krylo swojej pupci tylko ludzie, ktorzy czytaja ten zin by wiedzieli, ze HR im sie nie spodobal. Logika ;)
    Jakos nie widzialem, zeby byl szum, dlatego, ze dali mass dating effectowi 2 niska ocene. Myslisz, ze ma to cos wspolnego z tym, ze bioware po prostu olalo sprawe?
    Logika. Slowo tobie nieznane.


  8. Dnia 06.02.2010 o 17:57, Principes napisał:

    Debilny pomysł z opcjami dialogowymi - ale cóż, jeszcze się nastolatek zdenerwuje i padem
    w telewizor rzuci, jeśli nieudany speech check będzie miał konsekwencje.

    To zostalo przed chwila zdementowane.
    Josh Sawyer, lead developer of Fallout: New Vegas, has clarified how skill-based dialogue options work:
    This is how it works. Each skill-based dialogue option has two different texts: one for high skill (which will result in success) and one for low skill (which will result in failure). If you do not meet the required threshold, you see the latter.


  9. * There is an optional hardcore mode, the character needs to drink water, ammo has weight, healing isn''t instant etc. Normal mode is more similar to Fallout 3 gameplay.
    * The storyline is focused on the New California Republic vs. Caesar''s Legion vs. New Vegas residents.
    * You are not a vault dweller but are given a Pip-Boy by someone who is one.
    * There is a screenshot of a vault suit as well.
    * There is an assault rifle looking like the M4, as well as a new big gun with a backpack, held like a minigun.
    * There are special moves for melee weapons in VATS - specifically a move for a golf club called "Fore" which seems to be a groin shot.
    * The Hoover Dam is in the game and is supplying electricity to the city.
    * There is a quest to rescue a ghoul from some super mutants. The ghoul can then become your companion
    * The Geckos are back.
    * There are both dumb and intelligent super mutants, including the elite Nightkin.
    * Some super mutants look similar to the ones in Fallout 3, while others are new. There is e.g. a female super mutant with a 1950s hairstyle who apparently is one of their leaders.
    * Screenshots include a guy with a beard and straw hat, a ghoul an NCR Ranger
    * The only picture of New Vegas itself is concept art and not a screenshot
    * Some location screenshots include a huge model dinosaur advertising a hotel, some satellite dishes, an array of solar panels
    * A character generation shot showing a "vigour machine" instead of the skill book
    * NCR base is the McCarran Airport, Caesar''s Legion is based in the Vegas Strip, while super mutants are based in a place called Black Mountain. There is also a town called Fremont and another called Primm. A topless reuve is mentioned as being in the latter. Area 51 also appears.
    * NCR Ranger armor is similar to a brown combat armor with sleeves, there are concept arts of a Ranger
    * Skils have a bigger effect on conversation choices. E.g. someone with a high Explosives skill may be able to have a coversation about explosives where appropriate.
    * There is a Reputation system in adition to Karma.
    - First-person action RPG with the same engine as Fallout 3 (sorry, Van Buren fans).
    - Set in the Mojave wastelands. Vegas didn''t get many nukes. More intact buildings, as well as desert vegetation. Vegas itself is mostly intact.
    - You don''t play a Vault Dweller (or descendant of one) but a courier, left for dead and saved by a friendly robot.
    - The overarching story is a struggle between the locals, Caesar''s Legion (a faction of slavers from the east) and the New Californian Republic. Vegas itself is mostly intact.
    - Both karma and reputation are tracked. If I''m reading it right there''s separate reputations for each of the settlements, as in 1 and 2.
    - All dialogue options are shown to all players, regardless of whether you have the stats to succeed or not, though there''s no punishment for failure.
    - Bartering is not just lower prices but negotiating for better rewards.
    - VATS returns, and melee weapons have special moves in it. The golf club has "Fore!", which is a shot to the golf balls (so to speak) that knocks the opponent down. Weapons also now have knock-back upon death, with shotguns sending mans flying.
    - Super Mutants return, but in two varieties - the smarter ones from Fallout 1, and the idiot ones from Fallout 2. On at least one occasion you can convince them to fight amongst themselves.
    - New weapons include what appears to be an M4 and a grenade machinegun.
    - Followers can be managed through a context-sensitive menu, with orders like "follow", "stay" or "attack".
    - Hardcore Mode! In this mode, Stimpacks heal over time (as opposed to instantly), combat is tougher, ammo has weight and you can suffer dehydration, so keep some water on you!


  10. Dnia 05.02.2010 o 20:02, amsterdream napisał:

    > A ja dałem Mass Effect 7+, jak śmiałem, prawda?

    Ty nie jesteś żadnym recenzentem tylko szarym człowieczkiem zafascynowanym zdziecinniałymi
    Gwiezdnymi Wojnami.

    Buahahah, bo jak wiadomo jak ktos juz jest recenzentem to staje sie ekspertem od gier video i automatycznie dostaje +25 do gaming journalismu
    "Jeuxvideo - 15/20"
    Cos malo, prawie jak 75/100. Moze czas ich walnac na black liste?
    @vale watpie zeby twoja obrona biowhare ich obchodzila :////////


  11. Dnia 05.02.2010 o 17:23, ArchArtas napisał:

    Ok, a ME2 to gra TYLKO dobra, bo polygamia dala 83%... Mam wierzyc ocenie jakiegos recenzenta
    z pisma o ktorym w zycu wczesniej nie slyszalem??

    Nie, me2 to majsterszyk, najlepsza gra we wszechswiecie z oszalamiajacym VA i dialogami, 120/100, 5 znakow jakosci.
    Jakies dowody, ze autor chcial sie wybic ta niska ocena czy...
    Aaa, Naruto.
    I juz wszystko jasne :) Nie bede cie juz niepokoil.


  12. Dnia 05.02.2010 o 17:18, ArchArtas napisał:

    Bez przesady, kara sie nalezy, ale nie za sama ocene ktora sama w sobie jest nie sprawiedliwa,
    tylko za to ze autor recenzji chcial sie wybic dajac slaba ocene;/

    Czy to ja postradalem zmysly? Skad wniosek, ze autor dajac slaba ocene chcial sie wybic?
    Wiesz co, usiadz. To co powiem, moze byc brutalne, wstrzasajace, a nawet wywolac wewnetrzy krwotok.
    Moze Heavy Rain naprawde jest KIEPSKA GRA?!