Li5

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Li5

  • Ranga
    Obywatel
  1. Trochę za szybko pisałem i umknęły mi np. szyby ;) Hmm kolejce ciekawe stwierdzenie :D Abstrahując od tematu podam ci przykład: zachowujesz się jak skończony idiota, który poziomem IQ dorównuje paprotce leśnej :D Czy ja cię obraziłem ? Czy napisałem, że jesteś idiotą ? NIE opisałem tylko zachowanie.... niby nie jest to stwierdzeniem z mojej strony a jednak coś w tym jest, że boli ;) Oczywiście potraktuj to jako żartobliwy przykład, bo moim zamiarem nie było obrażenie kogokolwiek ;) Pozdrawiam Stary Lis
  2. Wybacz "stary" ale ja zapłaciłem za tego lizaka i chciałbym go dać synowi aby nie obślinił szyby wystawowej w sklepie. Jestem dorosły i mam 14-letniego syna ;) Ciekaw ta twoja "świadomość konsumencka" naprawdę ciekawa, nie wiem czy psycholodzy dadzą radę wymazać z twojej świadomości czasy komuny, która dawno minęła (nikt ci o tym nie powiedział?) Nikt niczego na tym świecie nie daje za darmo i to sobie weź do serca ;) Oni na nas przecież zarabiają ;) Na potwierdzenie moich słów przytoczę ci pewną historyjkę ;) Otóż prowadzę pewną firmę zajmującą się produkcją okien, która niestety nie jest zbyt wielka przez co szyby oraz profile itp. do tychże okienek muszę zamawiać od producentów (bardzo często nawet z zagranicy) I wyobraź sobie, że kiedy do mojej firmy przychodzi “świadomy konsument”, z którym zawieram umowę (zazwyczaj ustną) i tenże konsument wpłaca zaliczkę to ja zobowiązuję się do dostarczenia mu okienek w wyznaczonym terminie. Jeśli zdarzy się tak, że ktoś na czas nie zdąży z dowiezieniem np. (ja to rozumiem bo nie raz się zdarzyło) to ja i tylko ja ponoszę za to koszty a nigdy mój klient. To znaczy albo jak to pięknie nazwałeś “świadomy konsument” każe mi się pocałować w zakończenie pleców i oddać zaliczkę albo też dogadamy się na znaczną obniżkę ceny w związku z czym czasem się zdarza, że dostaje taki delikwent okienka po tzw. kosztach. Mógłbym tu przytoczyć jeszcze przykład jakie kary może na mnie nałożyć instytucja albo firma, w której wygrałem przetarg a nie dotrzymałem terminów ale to już inna bajka ;) Tak więc ci wszyscy młodzi gniewni ludzie, którzy według ciebie zachowują się jak na poziomie 6 latka, który nie dostał lizaka mają rację, że żądają swojej ukochanej gry za którą zapłacili oni sami lub też dostali kasę od rodziców. Zapewniam cię, że oni są o wiele bardziej “świadomymi konsumentami” aniżeli ty ;) BTW syna wygoniłem spać więc mogłem sobie trochę poczytać :D Pozdrawiam Stary Lis
  3. Nie mam pojęcia dlaczego cieszycie się jakimś tam nikomu niepotrzebnym upominkiem, który obiecali dać w zamian za odebranie przesyłki. Jak myślicie kto zapłaci za nieodebrane paczki ? Ten kto poleciał do MM i sobie kupił gierkę mając gdzieś nieudolnych szefów pseudo sklepu ? Czy właśnie ci nieudolni szefowie którzy mieli Nas gdzieś do tej pory ? Odpowiedź nasuwa się sama ONI POPROSTU BOJĄ SIĘ ŻE POPŁYNĄ NA KASIE ZA PRZESYŁKI, KTÓRE DO NICH WRÓCĄ !!! BTW z racji tego, że nie mam w pobliżu miejsca zamieszkania MM to poczekam do soboty ale jeśli było to kolejne kłamstwo to w poniedziałek rano kupie sobie grę w empiku i zrobię to tylko i wyłącznie na złość NIEgram.pl, które mam nadzieję zapłaci za moją przesyłkę ;P
  4. Odradzam wszystkim kupowanie czegokolwiek w tym pseudo sklepie. Kiedy ostatnio ojciec zamówił mi tu GW:F (preorder) to niedość że gra dotarła po czasie to na dodatek bez CDKEYA, który dostałem na @ dopiero po kilku dniach po premierze gry oraz wielu pieniędzy straconych na telefon oraz czasu na @. Niestety tym razem ojciec znowu popełnił ten sam błąd i zamówił GW:N w tym pożal się Boże pseudo sklepie i tak jak myślałem znowu nas oszukano a mianowicie w dn. wczorajszym otrzymałem tego idiotycznego @: ..."Z przykrością informujemy, że wysyłka Twojego zamówienia na polską edycję dodatku Guild Wars: Nightfall została przesunięta na 26.10.2006." Następnie po sprawdzeniu w zaprzeproszeniem sklepie NIEgram.pl uzyskałem następującą informację: Status Twojego zamówienia: wysłane w dniu 26 października 2006 Data złożenia: Sb, 02.09.2006 o godz. 02:09 Numer zamówienia: AX00XXXXXX Numer przesyłki (listu przewozowego): LX6313XXXXXX (sprawdź status przesyłki) Oczywiście nieomieszkałem sprawdziś statusu przesyłki i ze zdziwieniem stwierdziłem, iż moja przesyłka nie istnieje (WIEM TO NAPEWNO BO DZWONIŁEM DO ML) Dopiero po upływie kilku godzin w dn. 27.10.2006r moja przesyłka się znalazła i po sprawdzeniu statusu pokazuje mi informację: Przesyłka numer: LX6313XXXXXX Lp. Nazwisko Data Godzina Opis Stacja 1 Utworzenie kwitu importowego DPD 27/10/2006 14:23:56 Przesyłka odebrana przez kuriera WA1 2 Magazyn: przyjęcie od kur. 27/10/2006 13:02:14 Przesyłka wchodząca do sortowni WA2 WTF X 1000 Ten za przeproszeniem sklep to KŁAMCY !!!!!!! wprowadzili mnie w błąd twierdząc, że wysłąli grę wczoraj. No chyba, że NIEgram.pl znajduje się o jakieś 500 km od ML JAKO KLIENT wASZEGO ZA PRZEPROSZENIEM sKLEPIKU BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE MACIE MNIE W GŁĘBOKIM POWAŻANIUi
  5. P.R. GW Nightfall w Media Markt Wrocław jest dostępny od wczoraj w cenie 16,99,- BTW po dodaniu tego bonusowego klucza nie pojawił mi się dodatkowy slot WTF ??
  6. Li5

    Sklep Guild Wars - kup skille!

    Zachowujecie si jak dzieci w piaskownicy, którym ktoś zabrał łopatkę. Ja na dzień dzisiejszy mam full unlocka i jakoś wcale mi to nie przeszkadza, że ktoś może mieć to samo za kasę, bo niby dlaczego miało by mnie to martwic ? Przecież ta osoba dzięki kasie nie będzie wcale lepiej grac ode mnie, bo to tak jakby małpie dać granata.... a przy okazji AN nabije sobie trochę kabzę i będzie mogła utrzymać serwery. Osobiście uważam, że dopóki za kasę nie da się kupić czegoś, czego normalnie grając nie można uzyskać np. lvl 21 to wszystko jest jak najbardziej OK.
  7. Dziękję za przesłąnie klucza. Szkoda, że nastąpiło to dopiero teraz i kosztowało mnie sporo nerwów... ale co tam mam nauczkę na przyszłość i teraz wiem gdzie nie robić zakupów. mimo wszystko pozdrawiam i życzę klientom Waszego sklepu aby w przyszłości dostawali kompletne przesyłki.
  8. Mam cichą nadzieję, że przesyłka nie będzie dostarczona przez masterlink XD Proszę mi wybaczyć ale nie mogłem powstrzymać się od tej małej złośliwości ;) pzdr
  9. Wiesz nie sądziłem, że znajdzie się ktoś taki na świecie kto w dniu dzisiejszym będzie w stanie poprawić mi humor, a jednak się myliłem i to nawet bardzo się myliłem. Po przeczytaniu twojego posta spadłem z krzesła i śmieje się jeszcze do teraz za co ci dziękuję z całego serca :D BTW poczytaj www.guildwars.pl www.guildwars.com
  10. Ja dostałem podobnego maila około godziny 13:30 teraz jest godzina 15:45. Do zamknięcia sklepu zostało trochę ponad 2 godziny.... zastanawiam się czy dostane ten cdkey do 18 czy też pójdę dzisiaj spać pod most aby syn mi wreszcie dał święty spokój :(
  11. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00. pozdrawiamy, zespół gram.pl Jak się wam to podoba ? bo mi osobiście wcale, powiem więcej to jest jawna kpina jak w tym kraju traktuje się klienta. W piątek mój syn pisał tu jakie to szczęście go spotkało ze strony gram.p,l kiedy to dostał ode mnie w prezencie Factions a w pudełku nie było cdkeya :( Niestety kiedy dostałem grę było już po godzinach urzędowania sklepu więc napisałem maila z prośbą o szybkie załatwienie problemu i o dziwo skontaktowała się ze mną jakaś miła pani (nazwiska niestety nie pamiętam) tłumacząc, że takie rzeczy czasem się zdarzają. Ponadto obiecała mi, że we wtorek kiedy sklep będzie czynny to ktoś udzieli mi pomocy. W dniu dzisiejszym notabene wolnym dla mnie od pracy o godzinie 8:00 obudził mnie syn i zażądał abym zadzwonił do sklepu celem wyjaśnienia sprawy i wiecie co ? ano dzwoniłem sobie tak od rana do tej pory z 13-letnim synem na głowie. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów i na zmianę nikt nie odbierał albo też było zajęte, wreszcie nie wytrzymałem i wygoniłem syna na podwórko co by sie dotlenił trochę ale obawiam się, że za jakiś czas wróci i znowu nie da mi spokoju. Właśnie wysłałem kolejnego maila w tej sprawie do gram.pl i oczekuję, iż tym razem będą tak jak obiecują do mojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00 i ktoś mi w końcu udzieli pomocy. BTW czekam jak na szpilkach kiedy dzieciak zapuka do drzwi i spyta co dla niego załatwiłem i tak sobie myślę, że wezmę go za rękę...... nie na to mi nie pozwoli bo jak mówi to obciachowe jest, wiec pójdziemy obok siebie najpierw na pocztę i odeślemy gram.pl ten bubel, który nam przysłali wraz z wypowiedzeniem umowy kupna - sprzedaży a następnie zakupimy grę przez neta w jakimś zachodnim sklepie gdzie klient jest traktowany jak w cywilizowanym świecie. PS mogłem kupić synowi konsole na gwiazdkę a nie PC-ta miałbym mniej problemów (chyba). Pozdrawiam Li5
  12. szablo dzięki ci wielkie za tę wiadomość :D może do tego czasu dostane brakujący CDKEY ;)
  13. Witam Właśnie otrzymałem przesyłke z grą i teoretycznie powinienem być zadowolony ale gdzie u diabła jest cdkey ??? Paczka była nienaruszona, pudełko z grą ładnie zaklejone jak trzeba, w środku teoretycznie wszystko jest nawet jakaś kartka z resztkami kleju po zdrapce, której nie ma :( co mam teraz zrobic ?????????? Dodam, że oczywiście dzwoniłem gdzie trzeba ale prędzej bym się do prezydenta dodzwonił jak do sklepu :(, maila również wysłałem tylko że po wysłaniu napisało mi abym się nie spodziewał wcześniej odpowiedzi jak w poniedziałek w co raczej wątpie bo są święta. W tym momencie CZUJE SIĘ OKRADZIONY........ ktoś mi pomoże ??