PavelZ

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    53
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O PavelZ

  • Ranga
    Przodownik
  1. Obiecanki cacanki. Przesunięta polska wersja tez miała już być w dx 10. Wcześniej AoC miał obsługiwać dx10 juz w maju 2008. Tak obiecywano i co ? I jak nie było tak nie ma. Teraz o X360 kurnia niech skończą w końcu jedno i dopiero zabierają się za drugie. Bo jak na razie mamy mnóstwo obietnic i nic więcej. Dałem tej grze trzecią szansę - po dwóch próbach w tamtym roku, kupiłem pudełeczko z PL wersją. Niestety ostatni crash po najnowszym patchu, cały dzień oczekiwania na patcha do patcha uświadomił mi że Funcom wcale nie zmienił podejścia do jakości swoich usług. Czwartej próby już nie będzie. Coś robią to prawda ale jakoś nie do końca. Może zamiast łapać kilka srok za ogon ( X360) łatwiej byłoby dopracować wreszcie to co już jest ? a tak głupiemu radość
  2. Kończą się pomysły - czas na nową grę stworzoną przez nowych ludzi bez wowatego obciążenia. Nie powiem, że WoW pada - raczej przemija - był i zawsze będzie wielki jako ten pierwszy który odniósł sukces. Ale wszystko kiedyś sie kończy. Na razie jeszcze dzielnie przyjmuje ciosy konkurencji która ma wielkie apetyty ale technicznie jest jeszcze słaba. Gorzej ( dla Blizza) że przciwników z upływem czasu jest coraz więcej. A jak przeciwników kupa to i z Herkulesa pupa - Cóż, życie.,.
  3. PavelZ

    Plaga zombie w WoW-ie

    Zapłaciłem za miesiąc, pograłem, jedną z postaci dociągnąłem do prawie 65 lvl i odinstalowałem. Co ja przez te prawie 3 lata w tej grze widziałem ? Nie wiem. Dodatek tez nic nie zmieni to będzie ciągle ten sam WoW - czyli praca na taśmie - więcej expa, więcej leveli, więcej honoru, więcej itemków. "Nowa technologia przeobrażeń" to po prostu kolejne marketingowe mydlenie oczu.
  4. O secu-rom - czyli kolejna gra której nie kupie, choć nawet się nad tym zastanawiałem. Nie będę świadomie instalował szkodnika w swoim komputerze. Nie po tym jak po Lokim musiałem rerinstalować windowsa.
  5. jak to niedostępne ? sklep.gram.pl Age of Conan - karta pre-paid - towar dostępny - cena 99 Age of Conan - karta pre-paid online - towar dostępny - cena 89,90 A tak na marginesie to , ze War Europe nie wymaga wcześniejszej weryfikacji sposobu płatności abonamentu to tylko zasługa GOA - Francuzom nie udało sie uruchomić tej opcji na premiere gry. W odróznieniu od Amerykanów - tam wszystko działa jak trzeba - bez wbicia nr karty kredytowej lub kodu prepaiada nie założysz konta.
  6. PavelZ

    Łączenie serwerów w Age of Conan

    @ Nvaier - popieram to co piszesz. Najwięcej krytykujących jest wśród tych którzy tej gry po prostu nie znają. Ja po prawie 3 mc przerwy wróciłem do AaCa i prznam sie szczerze jestm mocno zaskoczony - gra działa dużo lepiej niż w czerwcu. Widać , ze Funcom włożył mnóstwo pracy w optymalizacje silnika graficznego - fps wzrósł u mnie o 50-70%, nie mam już tych upierdliwych bugów z wywalaniem do pulpitu jak wcześniej. Nie widzę też nigdzie tych pustek - gra mnóstwo ludzi na każdym kroku spotykam kogoś, nie raz wspólnie ze spotkana osobą robiłem jakieś questy. Może na serwerach stricte pvp jest inaczej ale na normalu - ludzi pod dostatkiem. AoC wkurzał mnie strasznie przyznaje, najbardziej denerwowało mnie to że musze płacić abonament za tak wadliwy produkt. Dałem tej grze drugą szansę - obiecałem sobie , ze wróce do AoCa PL. AoCa PL niestety nie ma - wróciłem do wersji angielskiej i nie żałuję. Zostanę przy niej na dłużej. Ma klimat jakiego nie znajduje w żadnym innym mmo. Hmm - ostatnio coraz więcej ludzi wraca... AoC będzie żył jeszcze długo jako mocne-niszowe-mmo.
  7. tak sie zastanawiam co oznacza termin dostępność za 1-2 dni ? chodzi o World of Warcaraft Battlechest - mniej więcej od tygodnia przy tej pozycji widnieje właśnie coś takiego - moze chodziło o 1- 2 tygodnie ?
  8. Sukces ? Oby... Poczekamy dwa miesiące i zobaczymy. W tydzień po premierze AoC internet tez był pełen zachwytów.
  9. A ja żałuje - pomimo wszystkich bugów i wkurzenia na Funcom, na PL klienta czekałem z niecierpliwością. Z wielka chęcią po prawie 3 miesiącach przerwy wróciłbym do świata AoC''a tym razem po polsku. Niestety kolejny zawód, kolejna zwłoka. Szkoda :( kupiłem War''a nie wiem czy w styczniu będę miał jeszcze ochote na tą grę - mam zresztą obawy czy wogóle AoC zostanie kiedykolwiek wydany w naszym rodzimym języku.
  10. Cóż niektóre gry wprost sprzyjają temu prcederowi - przykład WoW - albo trzba mieć kupe czasu na zdobycie upragnionego itemku ale kupe czasu na wyfarmienie golda i kupienie czegoś dobrego na AH ( o epic mountach nie wspominam ) Oczywiście nolife da sobie radę pod warunkiem ze ma coś z Azajaty i lubi wykonywac ta samą nudną pracę codziennie. Tylko ilu takich no-lifeów jest wśród 11 mln użytkowników WoWa ? 5% ? Fakt sa najgłośniejsi ale na pewno nie najliczniejsi. Gold farmerzy po prostu wykorzystali ten fakt i stworzyli pręznie działający biznes. A, że wkurzaja każdego w tym mnie to inna sprawa. Winny jest system - a nie ludzie. Myśle że lekarstwem na tą przpadłość są nowe gry nie dajace gold farmerom/spammerom pola do ich działalności. Kto wyda 100 zł na 1000 wirtualnych pieniędzy jak w trakcie normalnej gry spokojnie zbierze sobie wymaganą kwotę ? War idzie w dobrym kierunku - radość z gry ma dawać właśnie sama gra nie wymagająca farmy, honoru, golda, kluczy, attumentów, itd, itp. info: w WoWa grałem prawie od jego premiery w Polsce
  11. PavelZ

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    Doładnie - destro w War zachowuje sie jak horda w WoW - silni w kupie lub z przewagą poziomu postaci. Jak sytuacja sie zmienia i siły zaczynaja sie wyrównywać to potrafia tylko jedno nogi za pas i w las... Potrafia sie zorganizować w pvp - choć i tak ta organizacja polega na jednym - na sile ataku. Jak trafia na niezoorganizowana grupe orderu lub ally w WoW ( a najczęściej na takich właśnie trafiają ) taktyka sie sprawdza. Za to ja spotakają na swej drodze zgrana paczkę przeciwników - nic im nie wychodzi. Cóż brutalna siłę zawsze da sie pokonac inteligencją. Tylko z tą inteligencją (a właściwie organizacją) po naszej stronie mocy jest dość krucho... I dlatego z reguły zwyciężają właśnie oni.
  12. PavelZ

    Age of Conan - Hyboria TV #7

    No i znowu Funcom odchudził nam patcha - tak tak tego wielkiego zapowiadanego m.in w tej relacji video. Zostało niewiele a dokładnie: GENERAL * Basic Riding Skill price changed to 25s. * Advanced Riding Skill changed to 50g. * /guild should now always work after zoning. * Assassin Epic Tier 3 chest piece no longer hides arm pieces, and texture clipping on shoulders has been fixed. COMBAT * Cannot charge a player/npc that is already charging someone else. * The charge gameaction will now check if you are already charging, and will not start another charge until the first one is complete. MASSIVE PVP * Defending guild mercenaries can no longer gain points by killing attacking players. * The Attacking guild will now properly get the siege camp resurrection point when the vulnerability window opens. * Building points gained by mercenaries will be rewarded to attacking guild as intended in the first place. * Can now attacking Siege Buildings with melee, spells, and siege weapons. * Fixed a bug that kept Vulnerability Windows open outside their allotted time. i na tym koniec - rewolucji znów nie będzie na PVP nadal trzeba czekać - stary dobry Funcom...
  13. Już dawno temu przestałem używać pirackiego softu. Wszystkie gry, wszystkie aplikacje jakie posiadam są oryginalne ( opłacone albo freeware lub darmowe do użytku domowego). Również gry. Ale przyznam się szczerze ten protest zaczyna mi się podobać. EA solidnie zapracowało sobie na właśnie taką reakcję społeczności graczy. Szkoda, że producenci sami sobie szkodzą. Paradoksem jest iż w imie walki z piractwem napędzają ten proceder. Cóż ich wybór. I tak za kilka tygodni będziemy czytać żale EA na piratów i na nikłą sprzedaż Spore, naturalnie z winy graczy, piratów, torrentów, emule - wszystkiego tylko nie z winy błędów wydawcy, wysokiej ceny i pazerności na kasę. O jakości produktu nie wspominając. Ach to amerykańskie przekonanie o potędze marketingu. Uważają iż wszystko da się sprzedać. Wystarczy tylko poprzedzić sprzedaż odpowiednią kampanią reklamową i gotowe. Tymczasem ludzie zdążyli się juz nauczyć ( najczęściej na własnych błędach ) iż nie wszystko co wg twórców jest super okazuje się takim w rzeczywistości.
  14. wiele osób interesuje taka informacja czy majac polskiego klienta gry i opłacając europejski abonament ( ten wyższy ) będzie można grać na europejskich serwerach i cieszyć sie przygodą po polsku ? W WoW jest to możliwe - nie raz odpalałem swojego angielskiego klienta WOW na serwerze niemieckim tak aby pograć z kumplem mieszkającym w Niemczech.
  15. @ bonzai10 Wiesz grywalność to tak jak smak - rzecz gustu - praktycznie wszyscy w mojej gildii AOc są starymi WoW''owcami. Starymi ze względu na staż gry i wiek dzieciaci, żonaci najczęściej mający etap nauki juz za sobą. Jakoś AoC wg. nas ma niesamowity potencjał, daje mnóstwo frajdy, zadowolenia i ma klimat. Tylko co z tego skoro jest nie skończony. M.in dlatego duża część z nas wróciła do WoW''a i czeka na prawdziwą premierę gry - gry, nie beta-testu. Po prostu o gustach sie nie dyskutuje i tyle... Co do dzieci - cóż w WoW spotykam ich zdecydowanie więcej niż w AoC. A gram w WoWa praktycznie od premiery. Choc może w AoC na pure serwerach PVP dzieciarnia rzeczywiście dominuje. Nie wiem grałem na normal i RP-pvp. No i abo w AoC jak do tej pory był wyższy niż w WoW.