anonim1979

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O anonim1979

  • Ranga
    Obywatel
  1. Narzekasz na bezstratne screeny zrzucone z HDMI i dane w dobrej jakości (duże obrazki)? http://yoda.dip.jp/Game/Fallout3/Fallout3_21_PS3.jpg http://yoda.dip.jp/Game/Fallout3/Fallout3_21_360.jpg A sam dajesz filmik do Youtube :))) Anyway - fakt że F3 nie miał odbić na odwłokach na X360 do czasu patcha. Ale to niezmienia faktu że Fallout na PS3 nie ma anyaliasingu (=ząbki) , pełnych obić w wodzie, tak dobrego HDRu ishaderów jak na X360. No i taki drobiazg że gra na PS3 skacze - żeby dołować do 15 klatek.... A co do Far Cry 2: Na PS3 - większe rwanie obrazu, słabszy framerate i rozmazanie (quincunx pozdrawia) . Trochę powycinaych obiektów: http://i138.photobucket.com/albums/q262/anonim1979/FC2-16.gif X360 za to odwdzięczy się gorszymi cieniami (kropki zamiast miękkich brzegów cieni). http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=348 Video Analysis: Far Cry 2 Performance (Xbox 360/PS3) Updates will be sporadic over the next week, so just time to add a virtual PS to the Eurogamer Far Cry 2 analysis piece posted online last Friday (comparison shots here). The overall conclusion was fairly straightforward - despite Ubisoft’s Dunia engine being best equipped for a mid-level or better PC, the two console conversions were excellent ports with just a couple of caveats. Xbox 360’s bizarre dithered shadow edges impacted image quality, while PS3 is compromised with a slightly blurrier image, a higher degree of v-lock screen tear and a lower frame rate. Co do przewagi X360 nad PS3 - mocniejsze GPU i tyle. Trzeba grać w exclusivy na PS3 aby zobaczyć na co stać PS3 gdy słaba karta graficzna w PS3 jest wspomagana przez CPU. Ale nawet duże projekty multiplatformowe są gorsze na PS3. Ostatnio np. Resident Evil5: Wersja na X360 jest widocznie lepsza pomimo pewnej ilości screen tear'u. Większa ilość klatek a co za tym idzie płynniejsza animacja i lepsze doznania. Praktycznie cały czas jest zablokowane 30 klatek bez przeskoków których pełno na PS3. Czystsze tekstury , więcej efektów cząsteczkowych, pełne odbicia w wodzie (jak w Fallout 3) również na X360. http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=576 "Overall, from a technical perspective, Xbox 360 clearly hosts the better game, despite some screen tear. Frame rate is consistently higher, making for a smoother, more responsive experience. The fact that the game is essentially locked at 30fps means that there?s no judder, which you can get in spades on the PS3 version. Clearer textures, more particle effects, full world reflections in the water - in terms of bonus bling, Xbox 360 is in pole position here."
  2. Kilka rozśmieszających postów tu jest. Bioshock. 720p na X360 30fps z możliwością odblokowania 60fps kosztem v-synch 630p na PS3, średni ~25fps (to jest 30 jak stoisz w pustym pomieszczeniu , "troszkę mniej" przy jakikolwiek obciążeniu) Do tego przed patchem masa błędów a rozmazanie obrazu biło wszelkie rekordy - istna rozsmarowana papka na PS3. http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20081004 http://www.gameplayer.com.au/gp_documents/081017PS3vs360BioShock.aspx?Page=1 "Put simply, the graphics in the PS3 version of BioShock are shit; in a less harsh tone, they’re disappointing to say the least. Visually, it looks as though the entire game was rendered at a lower resolution and then upscaled. The lighting effects have been toned down for the PS3 port, and yet somehow the frame rate manages to get juttery when too much is going on. " Wyszedł patch co poprawił częściowo niesamowicie rozpapraną grafikę ale i tak na resztę nie pomógł. http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=247 "BioShock on PlayStation3 is a classic example of a great game compromised by a disappointing conversion. It’s like a textbook rendition of what’s typically wrong with the poorer ports onto the Sony platform: lower, wildly fluctuating frame rate, lower resolution, and zero appreciable bonus content (that you don’t have to pay for) despite a wait of 12 months for the port. Plus a horrible blur on top of all that. The game has just been patched to remove its occasional lower resolution textures, its white bar that surrounds cut-scenes and numerous other small glitches. Code for the inclusion of the new Challenge Rooms DLC (the content that PS3 owners really should’ve got for free, in the box) is also there." " Pre-Patch Result: 25.380fps average Patch Results: 25.174fps average" Bad Company. Ga jest akurat praktycznie identyczna jeżeli pominąć drobne wpadki ze słabszymi teksturami podłożna na PS3 i troszkę bardziej wyblakłym obrazie (ale to niemal wszystkie gry tak mają - wina GPU przeniesionego w ostatniej chwili z PC - które to zaowocowało to jeszcze zwalonym układem skalowania): http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_002.jpg.jpg http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_002.jpg.jpg http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_004.jpg.jpg http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_004.jpg.jpg @palpatine "nawet FFXIII ma wyższą rozdzielczość niż wersja na X360." Biorąc pod uwagę że wersja na X360 jeszcze nie istnieje (powstanie po tym jak już wydadzą FF13 w Japoni) to niezły z ciebie prorok. Fallout http://yoda.dip.jp/Game/Fallout3/Fallout3_21_PS3.jpg http://yoda.dip.jp/Game/Fallout3/Fallout3_21_360.jpg Brak ODBIĆ części geometri (mostu) na PS3. - zostały reflekst na postaciach - więc wycięto coś innego. Słaby efektu bloom/HDR na PS3. GORSZY efekt odbić wody(shader) na PS3 No i te ząbki przez brak AA na PS3... Na X360 jes 4xAA a na PS3 nic. Do tego wersja na X360 chodzi w 30fps a na PS3 są spadki do 15 klatek/s! http://www.eurogamer.net/articles/fallout-3-triple-format-face-off-article?page=2 The PS3 game handles the outside environments at 30fps with just the odd pause, but the action is frequently punctuated by a judder that sometimes makes you think your character has been crippled when it hasn''t. When it really hits home (for example, in the enclosed environments of the Super-Duper Mart or the Rivet City marketplace), the frame-rate can hit rock-bottom at 15fps. The fact that the rate fluctuates so much - between 15fps, 20fps and 30fps in quick succession in some cases - gives the PS3 code a rough look, but equally as importantly, the video feedback to the movements on your controller is therefore equally variable. In the heat of battle, lining up a specific shot outside of the VATS system (hard enough already without keyboard and mouse) is even more difficult due to the jerky visuals. Contrast issues aside, the Xbox 360 version of the game is basically a nicer place to be. There''s still the occasional rough edge, but most of the image is filtered with 4x multi-sampling anti-aliasing - the same kind of ultra-fine smoothing as seen in Race Driver: GRID and Project Gotham Racing 4. The Xbox 360 physically can''t do better than this, and while it''s selective and not quite as good as the complete anti-aliasing coverage seen in the PC game, it''s very, very close and plays an instrumental role in making Fallout 3''s environments seem more believably realistic. Image integrity like this is a crucial part of the game, and the PS3 version loses something without it. @palpatine "Dlaczego w takim razie żaden FPS z X360 nie wygląda tak dobrze ? " Cóż patrząc na "osiągi" gier na PS3 z silnikiem UE3, łącznie z flagowym Unreal Tournament http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1234468&postcount=1530 to wstyd aż takie bajki opowiadać... Fanboystwo fanboystwem ale żeby KŁAMAĆ w żywe oczy?!
  3. To że gry multipaltformowe są z reguły gorsze na PS3 to już chyba wszystcy wiedzą. Brak AA, rozmazane, słabsze tekstury , gorszy framerate - to co je najczęściej dotyka - wszystko wina słabsej karty graficznej; przy grach multiplatformowych mało kto przepisuje kod na to aby ratować grafikę na PS3 przy pomocy CPU tylko po prostu tnie. GTA4: 1280x720 2xAA - X360 ~30fps 1152x640 brak AA - PS3 ~26 fps http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4 SF4: Całkiem blisko: http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20090213 Na zbliżeniach widać że na PS3 wygląda to trochę słabiej (tekstury)- to przez to że PS3 zmniejsza wtedy rozdzielczość do ~630p Brak AA COD4: Framerate na X360 - praktycznie 60fps Na PS3 10klatek mniej, ale ponieważ trzeba mieć obie wersje obok siebie aby to wychwycić większość osób grających nie zauważy że grają w słabszą wersję. http://www.digitalfoundry.org/blog/?page_id=186